تاریخ انتشار
جمعه ۳ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۷
کد مطلب : ۲۶۹۷۲۳

سکوت حقوق بشر در برابر جنایات منافقین وطن‌فروش

۱
۰
کبنا ؛امام‌جمعه دیشموک گفت: شهیدان رجایی و باهنر سنبل مدیریت و خدمت جهادی بودند.
حجت‌الاسلام راوند ابتدای خطبه‌های نماز جمعه با دعوت نمازگزاران به تقوا و تأثیر مثبت آن در زندگی بشر تقوا را موجب ریزش رحمت الهی دانست.
وی با اشاره به راه‌های مبارزه با فساد افزود: از دیگر راه‌های جلوگیری از فساد اطاعت از امام معصوم و ولایت‌پذیری است، کسی که مطیع امر معصوم و ولی امر خود باشد موجب پاکی و طهارت جامعه و مانع از فساد می‌شود.
وی تصریح کرد: دلیل اینکه رسول مکرم اسلام سلمان فارسی را از اهل‌بیت معرفی کرد، اطاعت و ولایت‌پذیری او از پیامبر و ائمه بود.
حجت‌الاسلام راوند بیان کرد: امثال شهید حججی که رهبر انقلاب او را حجتی بر مردم خواند از مدال عضویت اهل‌بیت برخوردارند زیرا تابع امر امام زمان خود از فساد جلوگیری کردند.
خطیب نماز جمعه دیشموک در بخش دیگری از سخنان خود با تسلیت شهادت امتم باقر (ع) خاطرنشان کرد: این امام بزرگوار به دلیل گسترش علم، دانش و تربیت شاگردان به باقرالعلوم معروف شد و شاخه‌ها و رشته‌های زیادی از علم را کشف کرد.
امام‌جمعه دیشموک با تبریک هفته دولت، شهیدان رجایی و باهنر اسوه تقوا، عدالت و نمونه مدیران جهادی دانست و از دولت رئیس‌جمهور خواست: دولت باید نسبت به معضلات جامعه درزمینهٔ بیکاری و اشتغال اهتمام کند و از خدمات دولت در ارتقای سلامت و بهداشت در جامعه تقدیر می‌کنم.
وی با اشاره به هشتم شهریور روز مبارزه با تروریسم افزود: ۱۷ هزار شهید قربانی ترور در ایران اسلامی هستند که بزرگ‌ترین جنایت از گروهک منافقین وطن‌فروش بوده است و این گروه تروریستی یک‌بار هم از سوی حقوق بشر بین‌الملل محکوم نشد و نوابغی چون رجایی و باهنر نیز به دست پلید آن‌ها شهید شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما

سلمان فارس
Iran, Islamic Republic of
با سلام مگه حقوق بشر همین رو می بینه این همه ظلم داره تو ایران میشه نادیده گرفته اینم روش
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1