تاریخ انتشار
جمعه ۳ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۱
کد مطلب : ۲۶۹۶۴۴

وزیر صنعت خطاب به مدیران در یاسوج: با مردم صادق باشید تا خداوند برکت دهد

۳
۰
کبنا ؛ 
وزیر صنعت، معدن و تجارت افراط و تفریط را ریشه مشکلات کشور دانست و عمل به مشی اعتدالی را مهمترین وظیفه مدیران عنوان کرد و گفت: باید جلوی فسادهای خرد را بگیریم چرا که فساد ریشه کشور را می سوزاند.

به گزارش کبنا، محمد شریعتمداری ظهر جمعه در جلسه شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید در عرصه امور اجرایی امور شفاف و روشن باشد و اگاه سازی و عمومی سازی در این راستا ضروری است.
شریعتمداری خاطر نشان کرد: کار باید با پیگیری و نظارت پیش برود و در فعالیت های اجرایی که با مردم سر و کار دارد شفاف سازی شود.
وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر جلوگیری از فساد گفت: باید جلوی فساد خرد نیز گرفته شود و تنها به فساد های بزرگ پرداخته نشود، چرا که فساد تنها سه هزار میلیارد و ۱۰ هزار میلیارد تومان نیست.
شریعتمداری با اشاره به شهادت شهیدان رجایی و باهنر تصریح کرد: پایه های در دولت شهیدان باهنر و رجایی گذاشته شد که باید ماندگار بمانند.
وی با تاکید بر خصوصیات شهید رجایی گفت: شهید رجایی تقوای بسیار داشت و باید تقوا مهمترین محور فعالیت های اداری ما باشد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: از دیگر خصوصیات شهید رجایی نظم ایشان بود و فعالیت‌های توسعه و پیشرفت به نظم بر می‌گردد و نظم پایه همه امور است و نظم و برنامه زمینه ساز توسعه است.  شهید رجایی به معنای واقعی به نظم اعتقاد داشت چرا که همه پایه‌های توسعه و پیشرفت به نظم بستگی دارد.
شریعتمداری گفت: باید اولویت بندی و هدف گذاری و برنامه زمان بندی توسط دستگاه ها انجام شود و براساس آن زمینه توسعه عملیاتی شود و همچنین باید هماهنگی و افزایش هم افزایی توسط مدیران انجام شود.
وزیر صنعت، معدن و تجارت خاطر نشان کرد: در دولت فعلی تلاش شد برنامه ای برای امور دولت ارائه شود که اصول برنامه های دولت در آن بیان شده است و همکاری و هم افزایی در این راستا ضروری است.
وی افزود: افزایش مشارکت ها و خرد جمعی و توانمند سازی فعالیت های خارج از دولت نیز باید محقق شود.
وزیر صنعت، معدن و تجارت بر تحقق حقوق شهروندی و اقدامات لازم در این راستا لازم است و دستگاه ها در زمینه حقوق شهروندی پاسخگو باشند.
شریعتمداری استفاده از ظرفیت زنان وجوانان برای توسعه کهگیلویه و بویراحمد را ضروری دانست و افزود: ارتقاء جوانان در دستگاه ها مورد توجه قرار بگیرد.

شریعتمداری همچنین گفت: ۷۱ درصد تعهدات سفر ریاست جمهور به استان از طریق دولت محقق شده و ۷۵ درصد پروژه های سفر در استان پیشرفت داشته است.
وی افزود: ۸۰ میلیارد تومان برای سال ۹۶ در راستای تحقق مصوبات سفر هیئت دولت به استان در نظر گرفته شده است.
وزیر صنعت و معدن و تجارت با بیان این که مدیران باید از خرد جمعی و مشارکت‌ها استفاده کنند افزود: باید با برنامه زمان‌بندی روشن بتوانیم برنامه‌های خود را عملیاتی کنیم.
وی با بیان این که در انتخابات‌ها شوری در بین مردم ایجاد می‌کنیم، اظهار کرد: این شورها لازم است که نباید در آن بی‌اخلاقی کنیم و بعد از آن به فکر خدمت هر چه بیشتر به مردم باشیم.
شریعتمداری در ادامه افزود: عمل به مشی اعتدالی در اقدام و عمل داشته باشیم و مشی شما اعتدالی باشد چرا که اعتدال به معنای رعایت عدالت است و اعتدال یعنی هر چیز در جای خود قرار بگیرد.
وی گفت: تصمیم‌گیری بر اساس خرد جمعی مهم است که باید از توان تشکل‌های مردم نهاد استفاده کرد و آن‌ها را رشد داد و باید به فکر توانمندسازی آن‌ها باشیم.
این مسؤول گفت: استفاده از نظرات دانشگاهیان و علما امری لازم است و نکته دیگر شفافیت در فعالیت‌های دولتی است که نباید به سرگردانی مردم رضایت دهیم.
وی گفت: نباید کلک سوار کنیم و باید با مردم صادق باشیم تا خداوند به ما برکت دهد و اگر این گونه نشد دولت‌ها شکست می‌خورند و باید هر کاری می‌کنیم به غیر از امور امنیتی همه را مردم بدانند.
 
شریعتمداری در ادامه گفت: باید به سمت اصلاح سیستم‌ها برویم و از همه مهم‌تر باید به دنبال خدمت هر چه بیشتر به مردم باشیم و باید در هفته دولت موضوع رعایت حقوق شهروندی را بیشتر تبیین کنیم و به آن تنها نگاه سیاسی نداشته باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

جوان
Iran, Islamic Republic of
از صداقت گفتید جناب وزیر و کردی کبابم صداقت شده در کمیابی که در کمتر دکانی پیدا میشه
شوراهای بخش مرکزی گچساران
Iran, Islamic Republic of
بعضی از مسولین در کار شوراها بیش از حد دخالت می کنند وخطبازی میکنند قبل از ثبت نام خواهش میکنند که بیاید ثبت نام کنید وبهد از قبولی با دخالت انها اعضای شوراها پشیمان شدن که بای چه امدیم
بویراحمدو دنا
Iran, Islamic Republic of
وزیر اگر راست میگه باید شر این مدیران ضعیف و نا لایق را از سر این مردم بیچاره کوتاه کنه
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1