تاریخ انتشار
جمعه ۳ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۲
کد مطلب : ۲۶۹۶۴۲

تشر «سردار» به مدیران کهگیلویه و بویراحمد؛ تعارفات و پنهان‌کاری را کنار بگذارید

۳
۰
کبنا ؛نماینده کهگیلویه بزرگ خطاب به مدیران کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعارفات و پنهان‌کاری را کنار بگذارید و برای برون رفت استان از این وضعیت راهکار عملی ارائه دهید.
به گزارش کبنا از یاسوج، صبح امروز با حضور شریعتمداری وزیر صنعت و معدن، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا، نماینده کهگیلویه بزرگ و مدیران دستگاه‌های اجرایی جلسه شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

عدل هاشمی‌پور نماینده کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه من پیشنهادی دارم، اظهار کرد: آقایان مسوول در استان کهگیلویه و بویراحمد تعارفات را کنار بگذاریم و بعد از اینکه کلی گویی کنیم، یک راهکار عملی برای پیشرفت و توسعه این استان ارائه دهیم و برای یک بار هم که شده مطالب را دسته‌بندی و جمع‌بندی کنیم و موانع را برای برون رفت از وضعیت موجود برداریم.
هاشمی‌پور با بیان اینکه آقای شریعتمداری عمری را در مباحث مختلف سپری کرده است و تجارب زیادی دارد، اظهار کرد: آقایان چرا نمی‌گوید در این استان معادن پنهان و آشکار زیادی داریم و ۴۰ است که فقط نام یک معدن برای شهرستان چرام مانده است.

وی افزود: معدن فسفات چرام و معدن سرفاریاب هم بدون هیچ کاری رها شده‌اند.
وی خطاب به شریعتمداری وزیر صنعت و معدن گفت: آقای شریعتمداری از حضرتعالی استدعا دارم، کارگروهی را جدا از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد را در این استان مستقر کنید تا همم تصمیم‌ساز و هم تصمیم‌گیر باشند. که چرا یک معدن که می‌تواند ۵۰۰ نفر را صاحب شغل کند، دولتی‌ها آن را فراری دادند و شرکت سرمایه‌گذار رفت و دیگر هم نیامد.
هاشمی‌پور گفت: آقای شریعتمداری تدبیری برای وضعیت معادن این استان کنید و یقین دارم که قدمتان برای کل کشور و به ویژه استان کهگیلویه و بویراحمد خیر است.

نام شما

آدرس ايميل شما

دنا
Iran, Islamic Republic of
خداییش از کلمه بزرگ پشت کهگیلویه خندم میگیره
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
چرا آقای تاجگردون حضور نداشت؟ یا عکش را منتشر نکرده اید؟ یا کلا از ایشان عکس نگرفته اید؟
دنای مظلوم
Iran, Islamic Republic of
دردی دوا نمیشود بجز اینکه مدیران کهگیلویه وبویراحمد عوض شوند و تغییر تحول اساسی از استاندار گرفته تا بخشدار و مدیران شهرستانی یک خانه تکانی عمده انجام بشود تا استان بیفتد بر ریل توسعه
مستند «فرجام جنایت» توسط وزارت اطلاعات منتشر شد

مستند «فرجام جنایت» توسط وزارت اطلاعات منتشر شد

مستند «فرجام جنایت» که به بررسی جزئیاتی از عملیات های تروریستی و خونین گروهک تجزیه طلب ...
وزیر بهداشت: اهل ترک کردن صحنه نیستم

وزیر بهداشت: اهل ترک کردن صحنه نیستم

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: جریان شناخته شده‌ای، خبر استعفای بنده را منتشر ...
هیولای خزر بعد از ۳۰ سال سر برآورد + عکس

هیولای خزر بعد از ۳۰ سال سر برآورد + عکس

هیولای دریای خزر نامی بود که ماموران سازمان سیا بر هواپیمای دوزیست عظیم الجثه ساخت روسیه ...
1