تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۸
کد مطلب : ۲۶۹۲۴۶

آغاز هفته دولت / افتتاح و کلنگ‌زنی ۷۱ طرح عمرانی و اقتصادی در بویراحمد

۰
کبنا ؛برنامه های هفته دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد با ادای احترام به مقام شامخ شهدا آغاز شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، برنامه های هفته دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد با ادای احترام به مقام شامخ شهدا  با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور، نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان استانی آغاز شد.
در نخستین روز از هفته دولت و طی آئینی با حضور جمشید انصاری معاون رئیس جمهور، سید موسی خادمی استاندار، غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و برخی از مسئولان استانی و شهرستانی ۷۱ طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان بویراحمد افتتاح و کلنگ‌زنی شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این آئین گفت: در هفته دولت امسال ۷۱ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتباری افزون بر یک هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال با حضور معاون رئیس جمهوری در شهرستان بویراحمد در حوزه‌های مختلف از جمله زیرساختی و سرمایه گذاری با اشتغالزایی ۳۱۶ نفر افتتاح و کلنگ‌زنی شد.
خادمی افزود: نمایشگاه دائمی شهر یاسوج با هدف عرضه محصولات تولیدی در بخش‌های مختلف اقتصادی، صنفی، صنعتی، فرهنگی کشاورزی، گل و گیاه و بخش پژوهش با زیربنای ۲۷۰۰ متر مربع با محوطه و پارکینگ ۱۴ هزار متر مربع و با اعتباری افزون بر ۲۳ میلیارد ریال امروز مورد  بهره‌برداری قرار گرفت.
وی از افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۱۶۰ طرح اقتصادی و عمرانی  با هزینه افزون بر ۳ هزار و ۲۷۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۲ هزار و ۱۸۰ نفر در این استان در هفته دولت خبر داد و گفت: از این تعداد طرح و پروژه، ۲۴۸ مورد پروژه عمرانی و ۹۱۲ طرح اقتصادی است.
خادمی اظهار داشت: پروژه‌های عمرانی افتتاحی هفته دولت سال ۹۶ در این استان را ۲۲۵ مورد با سرمایه گذاری افزون بر یک هزار و ۶۹۱ میلیارد ریال بوده و ۲۳ پروژه با اعتباری افزون بر ۸۵۶ میلیارد ریال نیز کلنگ‌زنی می‌شود.
نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از مجموع ۹۱۲ طرح اقتصادی در هفته دولت امسال در ۹۰۸ مورد افتتاحی و چهار طرح کلنگ‌زنی است ادامه داد: طی چهار سال گذشته افزون بر ۲۷ هزار میلیارد ریال در حوزه‌های
به گزارش کبنا، همچنین با حضور معاون رئیس جمهور استخر دانشگاه یاسوج افتتاح شد.
 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1