تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۸
کد مطلب : ۲۶۹۱۵۸

نظر خاص «خادمی» در رابطه عملکرد «زارعی»، «حاج عدل» و «تاجگردون» در رأی اعتماد به وزرا / آرزوی خادمی برای «سید ضیاء هاشمی»

۲
۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سه نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی در روند رأی اعتماد به وزرا، عملکرد تاثیرگذاری داشتند.
به گزارش کبنا، سید موسی خادمی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به رأی اعتماد مجلس به وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم، اظهار کرد: در فرایند رأی اعتماد نمایندگان مجلس به وزرای پیشنهادی دولت شاید به جهت تعداد نمایندگان ما تأثیری نداشتند اما به جهت کیفیت تأثیرگذاری زیادی داشتند و افراد متخصص که در جریان کار بودند به این مسئله اذعان می‌کنند.

خادمی در ادامه به انتصاب سید «ضیاء هاشمی» به عنوان سرپرست وزارت علوم اشاره کرد و گفت: انتصاب فرزندی از استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان سرپرست وزارت علوم جای بسی خوشحالی دارد که امیدوارم با همکاری همه و تصمیم رئیس جمهور محترم و نمایندگان مجلس به وزارت ختم، و برای اولین بار یکی از فرزندان این استان نیز در کابینه دولت صاحب کرسی وزارت شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود از رسانه‌ها خواست تا خدمات دولت را در هفته دولت اطلاع‌رسانی کنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسانه‌ها مسائل سیاسی را اولویت اخبار خود قرار ندهند بلکه به موضوعات اجتماعی بیش از مسائل سیاسی بپردازند.
وی در ادامه به راه‌اندازی کمپین «نه به ریختن زباله» در سطح استان اشاره کرد و گفت: رسانه‌ها می‌تواند در مقولاتی همانند زیباسازی شهر و فرهنگ سازی در راستای نریختن زباله همت بیشتری کنند.
خادمی در ادامه به حقوق شهروندی اشاره کرد و گفت: تکریم ارباب رجوع از موضوعات مهم حقوق شهروندی است که از رسانه‌ها می‌خواهم در این خصوص نیز فرهنگ سازی کنند، بطوریکه برای یک ارباب رجوع فرق کند که نامه‌اش را به مدیر، معاون و یا دفتر دار می‌دهد و یقین داشته باشد که نامه او پیگیری خواهد شد و رسانه‌ها در این رابطه فرهنگ سازی کنند.
وی افزود: یکی از کارهای که متأسفانه انجام می‌گیرد این است که بعضی افراد به محض ورود یک مسوول نامه‌ای را برای تحویل به آن مسوول در دست دارند که این فرهنگ اشتباه هم باید با فرهنگ سازی اصلاح شود و نقش رسانه در این زمینه تأثیرگذار خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

تذکر
Iran, Islamic Republic of
خادمی این چهار سال خواب بودید
بویر
Iran, Islamic Republic of
تو رو خدا نگاه کنید خادمی این استان را بیچاره کرده چطور تعریف و تمجید میکنه از نمایندگان باید هم تمجید کنی چون از آدم ضعیفی مثل تو حمایت میکنن
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1