تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۷
کد مطلب : ۲۶۹۰۲۶

پاداش: اعضای شورا در کنار شهروندان باشند/ مراسم تحلیف شوراهای شهر چرام و سرفاریاب (+تصاویر)

۰
کبنا ؛مراسم تحلیف شوراهای اسلامی شهر چرام و سرفاریاب امروز ظهر در فرمانداری شهرستان چرام برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از چرام، صبح امروز مراسم تحلیف شوراهای اسلامی شهر چرام با حضور امام جمعه، سرپرست فرمانداری، بخشدار مرکزی و اعضای شورای اسلامی برگزار شد.
در این آیین، حجت‌الاسلام سیدنورالله افشار ضمن تقدیر از شهردار سابق چرام، اظهار کرد: جناب تیموری‌فر نقاط ضعف و قوتی داشتند که نقاط قوت وی به حضور پررنگ شهرداری در کارهای فرهنگی برمی‌گردد.

امام جمعه چرام  با تاکید بر اعتماد مردم به شورا، عنوان داشت: این نقاط قوت را که جلوی چشم مردم بودند از بین نبرید چرا که مردم مقایسه می‌کنند و اگر در ۳ ماه اول خوب بود، خوشبینی به وجود می‌آید.

وی، افزود: باید به این نکته در انتخابات شوراها توجه کرد که آیا شوراهای ما در تراز شورای اسلامی بوده، آیا انتظارات برآورده شده است.

حجت‌الاسلام افشار، ادامه داد: درست است که شورا دستور قرآنی بوده ولی در اظهار نظرها مردم زیاد به شورا خوشبین نیستند، گاهی اختلافات موجب ذهنیت منفی مردم است، توقع می‌رود ذهنیت منفی مردم برداشته شود.

وی با بیان این مطلب که اعضای شورا، تجربیات شورای قبل را استفاده کنند، خاطرنشان کرد: متاسفانه سهم خواهی سیاسی در انتخابات است ولی قاطبه مردم می‌خواهند کار انجام شود.

وی با تاکید بر تلاش در جهت توسعه منابع پایدار، ابراز کرد: از تجربه شهرداران موفق کشور و استانهای اطراف استفاده کنید، ما ظرفیت‌های زیادی داریم ولی استفاده نمی‌کنیم.

امام جمعه چرام با اشاره به برخی مشکلات شهر چرام، گفت: شورای محترم نقشه عملیاتی و کاری ۴ ساله خود را آماده کنند که چه برنامه‌ای برای پیشرفت دارند، چرا که در این ۴ سال مطالبه‌گری خواهم کرد.

فرماندار چرام:اعضای شورای شهر در کنار شهروندان باشند
سرپرست فرمانداری چرام با تبریک روز پزشک و بیان خطبه ای از نهج البلاغه و نامه ۵۳امام علی (ع) به مالک اشتر اظهار داشت:بالاترین دموکراسی در دنیا انتخاب مسئولان به صورت مستقیم توسط مردم می باشد.
وی با اشاره به انتخاب اعضای جدید شورای شهر چرام گفت:این انتخاب را به فال نیک می گیریم و به مردم چرام تبریک می گوئیم و انشالله این شورا در ارتباط با شهروندان و کمک به حل مشکلات آنها تلاش دو چندان نمایند.
پاداش بابیان اینکه نگاه ما می بایست نگاه مردم سالارانه باشد تاکید کرد:یکی از آسیب های مدیران و شوراهای اسلامی اینست که از مردم فاصله بگیرند و عامل اصلی تنفر مردم همین ایجاد فاصله با آنهاست و گاها بوده که بارها مردم برای گرفتن یک امضا سرگردان بودند.
سرپرست فرمانداری شهرستان چرام با بیان اینکه کار شورای اسلامی شهر چرام در انتخاب شهردار و روند بررسی رزومه ها و فراخوان در استان مورد توجه قرار گرفت تاکید کرد:انشاالله تصمیات در شورای شهر کارشناسی و ارتباط با مردم و رعایت نظم در کار و جلسات را سرلوحه کار خود قرار دهید.
وی با اشاره به حمایت فرمانداری از شورای شهر و شهرداری در جهت توسعه شهر تصریح کرد:شورای شهر ازدخالت مستقیم در کار شهرداری خودداری کنند و برابر قانون وظیفه نظارتی خود را انجام بدهند و در هر تصمیمی ردیف بودجه مشخص و مصوبات رعایت شود.
وی با توصیه به اعضای شورای جدید که ارتباط با مردم بالاترین معیار است از خدمات دکتر تیموری فر شهردار سابق تشکر و برای مهندس نوری زاده شهردار جدید آرزوی موفقیت کرد.
براساس این گزارش مراسم تحلیف شوراهای اسلامی چرام و سرفاریاب با حضور همه اعضا در سالن فرمانداری چرام برگزار شد.
تصاویر:

نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1