تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۹
کد مطلب : ۲۶۹۰۱۶

تبلیغات چند روز اخیر علیه دکتر وکیلی کذب محض است

۷
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛سید روح الله وحدتی پور
معاون اسبق صنایع دستی و هنر های سنتی استان و عضو شورای تخصصی احیای و بازنده سازی هنرهای سنتی صنایع دستی کشور دکتر محمد علی وکیلی شخصیتی با تقوا و ارزشمند، چهر ه ای ملی و اصلاح طلب که وجود ایشان به عنوان عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی و سخنگوی ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی ریاست محترم جمهوری برای مردم شریف استان کهگیلویه و بویر احمد مایه افتخار، سرافرازی و غرور ملی است.

دکتر وکیلی در سال ۱۳۴۴ در خانواده ای مذهبی و اهل علم در روستای بلوط کاروان از توابع بخش کبگیان شهرستان بویر احمد چشم به جهان گشود. وی تحصیلات ابتدایی را در زادگاهش گذراند و بعد از ان وارد حوزه علمیه قم گردید و در حین ادامه تحصیل از یک طرف بعنوان مبلغ در روستاها مسئول ترویج فرهنگ نماز و اشاعه مسائل شرعی و دینی و آشنایی هر چه بیشتر مردم با آرمانهای امام و انقلاب و تشویق انان برای حضور در جبهه وجنگ تحمیلی و از سوی دیگر حضور ۳۰ ماه فعالانه در خط مقدم جبهه و جنگ که شاهد این امر ترکشها و گلوله هایی است که هنوز در جسم و بدن ایشان وجود دارد که بدلیل نفوذ گلوله ها و ترکشها در نقاط حساس بدن امکان حتی معاینه و عکسبرداری از ایشان نیست .
ضمن اینکه تاثیر ات مخرب مواد شیمیایی در زمان جنگ بر پیکر ه ریه ایشان به گواه مراجعات مکرر و بستری های ایشان در مدت زمان طولانی در بیمارستانها ی متعدد گواه بر این امر می باشد در حقیقت ایشان شهید زنده انقلاب است. ایا به زعم شما خواننده گرامی و هم استانی عزیز هجوم و حمله ناجوانمردانه و تهمت های دروغ و عوام فریبانه در قبال چنین فرزند شجاع، عالم و دانشمند خطایی بزرگ و نا بخشودنی نیست ایا خانواده ایشان به مثال خود ایشان که از جهادگران صحنه دفاع مقدس و از مروجین انقلاب اسلامی و از مدیران شایسته نظام که هرگز دنبال مقام و منصب و مسایل مادی نبود اند شایسته این همه بد اخلاقی در جامعه هستند.
بنده بعنوان یک هم تبار به لحاظ امر به معروف و نهی از منکر وظیفه دارم ان چیزی را که تشخیص خود م هست دیده ام و لمس کرده ام نسبت به ایشان و خانواده محترم ایشان برای شفاف سازی و آگاهی بخشی به عموم جامعه هم شهریان و هم استانی های عزیز م به اطلاع برسانم تمام ان چیز ی را که در این چند روز در فضای مجازی و رسانه ای بر علیه ایشان تبلیغ گردیده و ذهن و افکار مردم را مشوش نمود ه کذب محض می دانم و جزء خط نفاق و تفرقه و اختلاف میان مردم و بد بینی نسبت به نیروهای توانمند و اصیل و زجر کشیده انقلاب اسلامی و از طبقه مستضعفین که امروز ه جایگاهی برای عرض اندام بچه های
انقلابی مناطق محروم و فرزندان خمینی کبیر و شاگردان واقعی شهید واقعی مکتب شهید میثمی به شدت محکوم می نمایم و از همه هموطنان و هم ولایتی ها درخواست دارم نسبت به این بی اخلاقی ها نسبت به این چهره علمی و فرهیخته استانی در مقابل این همه هجمه و تخریب های ناروا واکنش متناسب نشان دهند و نشان دهیم که دکتر وکیلی تنها نیست.
همه ما به وجود دکتر وکیلی و دیگر نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی افتخار می نماییم و به نمایندگی از جامعه قوم لر این هجمه های نا جوانمردانه را محکوم می نماییم و از دستگاههای امنیتی و نظارتی انتظار داریم در جهت استیفای حقوق رزمندگان، ایثارگران و جانبازان و نخبگان انقلاب اسلامی در برخورد با این خط نفاق که متأسفانه یک سران سایت های ضد انقلاب در ان طرف مرز هستند تمام سعی و تلاش خود را انجام دهند تا حس اعتماد، خدمتگذاری و افتخار به نیروهای ارزشمند و انقلابی که در سطح ملی در خشیده اند به سطح جامعه برگردد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

پزشک
Iran, Islamic Republic of
احسنت سید بزرکوار
زاهد روز و سارق شب
Iran, Islamic Republic of
تو گفتى و ما هم باورمون شد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
بیدار شو جناب نویسنده . صبح شده !
ما رو چی فرض کردی وجدانا ؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
بچه هاش دارت استعفا میدن ... حتما دنبال پستی بفرمایید مدیر عامل ..
طاس احمدی
Iran, Islamic Republic of
همش راسته
تدین
Iran, Islamic Republic of
عزیزم دکتر وکیلی خودش تایید کرد ولی نه به اون حدی که رسانه ها میگن ولی بوده، حالا شما چرا ناحق میگی خدا میدونه
محمد
Iran, Islamic Republic of
سپاس از تحلیل اقای وحدتی، واقعا جناب دکتر یک شخصیت ملی وباعث غرور استان هستند.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1