تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۳
کد مطلب : ۲۶۸۶۶۹

ردپای بستگان «جاوید» در اجرای پروژه‌های شهرداری / آقای جاوید در مقابل معامله‌گری سکوت نمی‌کنم

۸
۰
کبنا ؛ 
عضو شورای شهر یاسوج در دوره چهارم گفت: واگذاری پروژه اجرای فنداسیون روشنایی شهر به شرکت سیاجامگان ایلیا دارای ابهام است و منع غیرقانونی دارد.
به گزارش کبنا از یاسوج، هدایت امیری عضو شورای اسلامی شهر یاسوج در آخرین روز از مهلت قانونی دوره چهارم شوراهای اسلامی شهرها در نشست با خبرنگاران، با بیان اینکه ۱۴ سال عضو شورای اسلامی شهر یاسوج بودم، اظهار کرد: در طول این ۱۴ سال هدفی جزء خدمت و عمران و آبادی شهر یاسوج، نداشته‌ام.
امیری به عملکرد خود در شورای اسلامی شهر یاسوج اشاره و تصریح کرد: در طول یک سال به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج، هزینه بنزین خودروی شورا را از جیب شخصی خودم، پرداخت می‌کردم.
 

 
وی گفت: بر اساس مصوبه‌ای هر عضو شورا می‌تواند از امتیاز پروانه ساختمانی برخوردار شود که هیچ گاه از این امتیاز استفاده نکردم.
عضو شورای اسلامی شهر یاسوج در دورخ چهارم با بیان اینکه عملکرد «جاوید» با شعارهای او متفاوت بود و گفت: بنده یک سال پیش از مردم بابت انتخاب «جاوید» به عنوان شهردار یاسوج عذرخواهی کردم که مجدداً عذرخواهی می‌کنم.
وی افزود: در نظارت بر عملکرد شهرداری یاسوج هیچ غرض و مرضی نداشتیم، بلکه تنها تمکین به قانون بوده است.
امیری یکی از تخلفات شهردار یاسوج مخالفت با حسابرسی از درآمدهای مالی شهرداری یاسوج دانست و گفت: یک حسابرس معتبر را که در شهرهای بزرگ به کارهای حسابرسی پرداخته بود برای حسابرسی از درآمدهای مالی شهرداری یاسوج مشخص کردیم و اما آقای جاوید به جد با این حسابرس به بهانه قیمت دستمزد مخالفت و سنگ‌اندازی زیادی برای عدم حسابرسی از درآمدهای شهرداری کرد که این ذهنیت‌هایی را برای ما بوجود آورد و در واقع مخالفت‌های شهردار یاسوج نگرانی‌های را ایجاد کرد.
عضو شورای اسلامی شهر یاسوج در دوره چهارم با اشاره به طرح سئوال و استیضاح شهردار گفت: هیچ وقت طرح سئوال و استیضاح شهردار نتیجه‌ای در بر نداشت و همیشه در نصف راه عقیم می‌ماند و گاهاً این مسئله فرصتی بود برای امتیاز گیری برخی از دوستان شورای شهر یاسوج.
امیری در پاسخ به جواب «جاوید» شهردار یاسوج به اظهارات خود، مبنی بر اینکه «آقای امیری؛ اتهامات انتسابی در فضای مجازی قرائت گردید، متأسفانه تماماً تکراری و تاریخ مصرف گذشته بود و ارزش تلف کردن وقت برای پاسخگویی را نداشتند، انشااله تمرین کنید برای دوره‌های بعد با آمادگی بیشتری وارد عرصه‌های اجتماعی شوید» اظهار کرد: آقای جاوید بازی با الفاظ را بسیار خوب بلد است، اگر منظور از این حرف جاوید، نشستن با صاحب‌نظران، اندیشمندان و خیرخواهان توسعه شهر باشد، و کسب تجربیات از آنها است، از این تمرین استقبال می‌کنم و هرگز از آن طفره نمی‌روم، اما اگر منظور آقای جاوید از این تمرین، سکوت در مقابل بی‌قانونی‌ها، معامله‎گری‌ها و عوام فریبی‌ها است، هیچ وقت تمرین نمی‌کنم و یاد هم نمی‌گیرم.

وی اظهار داشت: سه دوره عضو شورای اسلامی شهر یاسوج بودن و رأی اعتماد به این حقیر نشان درک درست مردم فهیم شهر بود.
عضو شورای اسلامی شهر یاسوج با بیان اینکه شهردار یاسوج حق مداخله در معاملات شهرداری را ندارد، اظهار کرد: شرکت سبزجامگان ایلیا مربوط به برادر آقای جاوید شهردار یاسوج که واگذاری پروژه اجرای فنداسیون روشنایی شهر یاسوج به او شبهه دارد. طبق قانون منع مداخله کارکنان دولت در معاملات این کار غیرقانونی بوده است.
وی با بیان اینکه آقای جاوید باید در این خصوص پاسخ دهد؟، افزود: این شرکت با وکالت «الف-پ» این پروژه را انجام داده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
آقای امیری درست میگوید طبق اسناد ومدارک میگوید
محمد
Iran, Islamic Republic of
جاوید باید برود
کارمند استانداری
Iran, Islamic Republic of
امیری جان انتخابات الکترونیکی تو رو شکست داد.و الا عملی از تو کسی ندیده
Romania
سازمان بازرسی جهت صحت وسقم اقدام فرمایند
Romania
سازمان بازرسی جهت اجرای قانون اقدام نمایند
رسا
Iran, Islamic Republic of
جناب اقایان مدعی بی عمل
ای کاش بجای تهمت زدن به هم دیگر و پوشیدن کت و شلوار و شیک کردن ظاهر و ادای آداب دانستن ِکمی تخصص در امور و به ویژه مدیریت انسانی و استفاده بهینه از امکانات را می آموختید و میدانستید فرصت از دست رفته یعنی چی؟ شما حتی نمیدانید اصول شهروندی و نیازهای اولیه اداره یک شهر یعنی چه تا چه رسد به اینکه تصمیمات کلان در باره شهر زیبابی مثل یاسوج بگیرید.
علی
Iran, Islamic Republic of
امیری برو تمرین کن برای چهار سال دیگه
گرامی نسب
Iran, Islamic Republic of
سلام ودرود برآقای امیری درست فرمودند
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1