تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۲
کد مطلب : ۲۶۸۶۱۸

توکل: تولید و بسته بندی ۲۲۰ قلم کالا مواد غذایی در شرکت «چویل» یاسوج / از نظر کیفیت اول هستیم / بانک‌هایی که دلشان برای اشتغال و تولید نمی‌سوزد

۹
کبنا ؛مدیرعامل شرکت صنایع بسته‌بندی هرجید با برند چویل گفت: برخی از بانک‌ها متأسفانه‌ با واحدهای تولیدی همکاری ندارند و از طرفی دل‌شان برای اشتغال و رونق تولید نمی‌تپد.
به گزارش کبنا از یاسوج، قبل از ظهر امروز جمعی از مسوولان و اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد از واحدهای تولیدی شهرک‌های صنعتی یاسوج بازدید به عمل آوردند.
در این بازدید مسوولان و اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد واحدهای صنعتی را مورد بازدید قرار می‌دادند و از نزدیک با مشکلات و دغدغه‌های تولیدکنندگان آشنا می‌شدند.
در اولین گام مسوولان از شرکت صنایع بسته‌بندی «هرجید» با برند چویل بازدید کردند که عزت الله توکل مدیرعامل این شرکت با بیان اینکه سال ۸۰ این شرکت به بهره‌برداری رسید، اظهار کرد: این شرکت در زیربنای یک هکتار و ۵۰۰ مترمربع راه‌اندازی شد.
وی با بیان اینکه ۷۰ درصد دستگاه‌های شرکت به‌روز هستند، اضافه کرد: این شرکت به آزمایشگاه و دستگاه‌های مدرن تجهیز شده است که البته شرکت به برخی دستگاه‌های جدید دیگر برای ادامه فعالیت بهتر نیازمند است.
توکل در ادامه از بانک‌ها خواست تا واحدهای تولیدی را مورد حمایت قرار دهند و افزود: در صورت حمایت بانک‌ها شرکت صنایع بسته‌بندی چویل در یک فضای کاملاً ایده‌آل و استاندارد به فعالیت خود ادامه می‌دهد و به تبع آن محصولات با کیفیت‌تری تولید خواهد کرد.
مدیرعامل شرکت صنایع بسته‌بندی «هرجید» با برند چویل گفت: ما در بسته‌بندی‌ها از نظر کیفیت در سطح بالایی قرار داریم و در واقع درجه یک هستیم و بیش از ۲۲۰ قلم کالا در شرکت تولید می‌شود.
توکل بیان کرد: در این کارخانه ۳۰ نفر به شکل مستقیم در استان کهگیلویه و بویراحمد و ۳۵ نفر هم در استان‌های دیگر بواسطه این کارخانه مشغول به کار شده‌اند.
وی با گلایه از عدم همکاری برخی بانک‌ها، گفت: بانک صنعت و معدن همکاری بسیاری با این کارخانه داشته‌است، اما متأسفانه بعضی از بانک‌های عامل با ما همکاری ندارند.
مدیرعامل شرکت صنایع بسته‌بندی «هرجید» با برند چویل با اشاره به اینکه محصولات‍مان را برای هفت استان دیگر صادر خواهیم کرد، اظهار داشت: محصولات شرکت صنایع بسته‌بندی چویل در کشور ما بی‌نظیر است و در کارخانه‌های دیگر چنین محصولاتی با این کیفیت تولید نمی‌شود.
توکل افزود: در کارخانه ۱۵۰ قلم کالا قوطی پت و سلفون بسته بندی می‌شود که از این تعداد ۶۷ قلم مربوط به ادویجات و ۲۵ قلم مربوط به انواع چاشنی غذا است.
وی با بیان اینکه هیچ شرکت بسته‌بندی حبوبات در ایران نداریم، اضافه کرد: ۵۰ درصد ادویجات این کارخانه از کشور هند و ۵۰ درصد دیگر داخلی است، استان‌‌های کشور نیز به دلیل قیمت و کیفیت بالای محصولات استقبال خوبی از تولید‌ات این کارخانه می‌کنند.
شرکت صنایع بسته‌بندی «هرجید» با برند چویل به شیوه تبلیغات این شرکت پرداخت و گفت: تمام محصولات این شرکت را در «استند»‌های گوناگون طراحی کردیم که بعد از آن برخی کارخانه‌های دیگر نیز به شیوه ما عمل کردند.
به گزارش کبنا، در این شرکت انواع حبوبات، خشکبار، غلات، ادویه جات، قند و شکر بسته‌بندی می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

غلامپور
Iran, Islamic Republic of
با سلام ادویه جات شما در کدام فروشگاههای شیراز به فروش مرسه ممنون میشم جواب بدید
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
سلام من دنبال کاردرمنزل هستم
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1