تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۳
کد مطلب : ۲۶۸۵۰۱

گزارشی از نماینده «حاج عدل» به استاندار و حضور مدیران در بهمئی (+تصاویر)

۰
کبنا ؛خبرهای خوب برای اجرای طرح جدید در حوزه برق شهرستان بهمئی/ و بازار گرم عذرخواهی مسئولان استانی و شهرستانی از مردم
 
به منظور بررسی مشکلات شهرستان بهمئی در زمینه‌ی قطعی مکرر برق، آب و خدمات مخابراتی، نشستی با حضور مدیرعامل برق استان، مسئولان آبفای شهری و روستایی استان و مسئولان شرکت مخابرات استان در فرمانداری بهمئی برگزار شد.
مدیر عامل برق استان خبر داد: خبرهای خوب با اجرای طرح جدید برای شهرستان بهمئی در راه است.
«راهزادی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان» در گفت‌وگو با خبرنگاران، با عذرخواهی از مردم شهرستان بهمئی به خاطر قطع مکرر برق در دمای بالای ۵۰ درجه و شرجی و رطوبت بالا، با افرادی که در این زمینه دچار آسیب و خسارت شدند، گفت: بر اثر طوفان، رعد و برق و وزش شدید باد با سرعت ۱۰۸ کیلومتر بر ساعت شهرستان بهمئی دچار قطعی برق شد و آسیب‌هایی را به حوزه شهری و روستایی این شهرستان وارد کرده است که با هماهنگی و حضور نیروهای امدادی کهگیلویه، گچساران و بهمئی این مشکل برطرف شد.
«داوود راهزادی» علت قطعی برق و بخشی از خاموشی‌های تکراری در شهرستان بهمئی، در روزهای بعد از حادثه را، تعمیر شبکه‌های فوق توزیع و انتقال برق در شهرستان بهمئی که در حال تعمیر بودند ذکر کرد و افزود: در سالهای گذشته به‌ویژه از سال ۹۰ تا سال ۹۵ در شهرستان بهمئی با رشد روز افزونی در زمینه افزایش جمعیت شهری و هم در حوزه مصرف برق در بهمئی روبرو شدیم که نسبت به سالهای قبل از آن، بالغ بر دو برابر میزان مصرف برق در این شهرستان را به ثبت رساندیم این در حالی است که، با توجه به رشد جمعیت، احداث زیر ساخت‌ها در حوزه شهری نسبت به گذشته قابل مقایسه نیست.
«وی» همچنین از اجرای طرح جدید با برگزاری مناقصه با همکاری مدیریت برق استان خوزستان خبر داد و گفت: باتوجه به اینکه ایستگاه تامین برق شهرستان بهمئی در استان خوزستان و در ۴۰ کیلومتری شهرستان بهمئی قرار دارد با پیگیری‌های که صورت گرفت و جلسات متعددی که با مدیر عامل برق خوزستان برگزار شد مدیر عامل برق خوزستان از اجرای طرح جدید برای شهرستان بهمئی خبر داد که این طرح به مناقصه می‌رود و در اسرع وقت مشکلات برق بهمئی برطرف می‌شود.
«فرجی معاون آبفای شهری استان» هم از برطرف شدن مشکلات آب شهر لیکک و حومه خبر داد و ضمن عذرخواهی از مردم شهر لیکک، دلیل قطع ۲ روزه‌ی آب این شهرستان را قطعی مکرر برق و سوختن پمپ‌های تامین آب برشمرد و گفت: با همکاری نیروهای فنی در شهرستان‌های کهگیلویه، گچساران، مرکز استان و بهمئی مشکلات موقتاً برطرف شد.
«معاون آبفای شهری استان» از آمادگی آبفای شهری استان برای مواقع اضطراری و رفع مشکلات حوزه‌ی آب شهری در شهرلیکک مرکز شهرستان بهمئی خبر داد.
«علی اکبر فرهنگی نسب» با عذرخواهی از مردم بهمئی، دلیل قطعی برق شهرستان بهمئی را در شب و روز گذشته، اختلال از شهرستان امیدیه در استان خوزستان عنوان کرد و گفت: تلاش تیم مشترک اتفاقات اداره برق شهرستان‌های شهرستان امیدیه، آغاجاری، بهبهان و بهمئی برای عیب یابی از ابتدای قطعی برق آغاز شد تا سرانجام صبح روز بعد موقتاً مشکل برطرف شد.
«فرهنگی نسب» با اشاره به اینکه برق شهرستان بهمئی زیر مجموعه برق خوزستان است، افزود: امیدواریم بتوانیم با پیگیری‌های لازم یک تصمیم گیری کلان برای حل این مشکل داشته باشیم.
لازم به ذکر است که از ماه گذشته تاکنون و به‌ویژه در یک هفته گذشته، مردم شهرستان بهمئی هوای بسیار گرمی که به بیش از ۵۰ درجه هم رسید و با رطوبت و شرجی زیاد همراه بود با قطعی مکرر و طولانی مدتِ برق، آب، خدمات مخابراتی مواجه شدند که مشکلاتی را برای مردم این شهرستان به وجود آورده است.
به گزارش کبنا، عدل هاشمی‌پور نماینده کهگیلویه بزرگ نیز با نامه‌ای به استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار حضور مدیران در این شهرستان و رسیدگی به مشکلات آب، برق و مخابرات شهرستان بهمئی شد.
 
(بعد از اتمام این جلسه با آقای راهزادی مدیرعامل برق استان / آقای فرجی معاون آبفای شهری استان در مورد نتایج نشست مصاحبه کردیم) (سعادت صالح پور معاون شبکه شرکت مخابرات استان هم در خصوص مشکلات شهرستان بهمئی حاضر به پاسخگویی نشد.)

----------------------------
گزارش از مسلم مختاری
نام شما

آدرس ايميل شما

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1