تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۸
کد مطلب : ۲۶۸۴۶۴

خانه جوان کهگیلویه و بویراحمد معطل زمین مانده است / با هیأت‌ها شوخی ندارم / برخی رتبه آخر را دارند

۱
۰
کبنا ؛مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خانه جوان کهگیلویه و بویراحمد معطل زمین مانده است.
 

به گزارش کبنا از یاسوج، سید محمد تقی علوی عصر امروز در جمع خبرنگاران استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در برخورد با هیأت‌های ورزشی که فعالیت‌های نامناسب دارند، هیچ شوخی نداریم، اظهار کرد: خیلی از هیأت‌های ورزشی استان که ظرفیت‌های بالای هستند، اما باز هم در حوزه فعالیت خود در کشور رتبه آخر را دارند.
علوی با بیان اینکه در استان ۴۶ هیأت ورزشی وجود دارد، تصریح کرد: اینکه هیأت ورزشی منتظر بماند که اداره‌کل ورزش و جوانان کی بودجه و کی جا می‌دهد، پذیرفتنی نیست.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: از هیأت‌های ورزشی و کارشناسان انتظار داریم که فعالیت‌های خود را گسترش دهند، چرا که می‌دانیم آنها می‌توانند در حد بالاتری فعالیت کنند.
وی افزود: از آنها می‌خواهیم که به دنبال پیگیری میزبانی مسابقات ملی باشند، اگر چه در بحث زیرساخت‌ها همانند خوابگاه‌های ورزشی و هتل ورزش هم مشکل داریم.
این مسوول گفت: ۱۵۴ باشگاه خصوصی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می‌کنند.
علوی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه این استان هنوز خانه جوان ندارد، اظهار داشت: از سوی وزیر ورزش و جوانان مکاتبه‌ای با استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این باره صورت گرفته است، ما منتظریم زمینی را برای این کار معرفی کنند تا خانه جوان را برای سازمان‌های مردم نهاد ایجاد کنیم.
علوی گفت: در سال ۹۵-۹۴ در بحث زیرساخت‌ها توانستیم از اعتبارات حوزه وزارت نفت بیش از ۱۵ میلیارد تومان دریافت کنیم که در سال‌های ۹۵ و ۹۶ این اعتبار برای شهرستان‌های بهمئی، باشت و گچساران به ۵ /۲۳ میلیارد تومان رسید.
وی افزود: با پیگیری نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا، ۳۰ میلیارد تومان هم در حوزه زیرساخت‌ها به این دو شهرستان اختصاص یافت.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰۰ پروژه در حوزه‌ زیرساخت‌ها در سطحخ استان داریم، افزود: که از این تعداد ۲۶ پروژه استانی، ۲۳ پروژه ملی و ۵۱ پروژه از محل اعتبارات نفت است. استاندار کهگیلویه و بویراحمد به دنبال دریافت ۶ /۵ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات نفت برای استان می‌باشند.
علوی در ادامه گفت: دستگاه‌ها مجاز هستند که یک درصد از کل بودجه خود را به حوزه ورزش اختصاص دهند که از این میزان ۴۰ درصد آنها را به ورزش اداره مربوطه خود، ۳۰ درصد را به فعالیت‌های ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان و ۳۰ درصد را به توسعه ورزش در نوسازی مدارس اختصاص دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما

اقای بخشایی
Iran, Islamic Republic of
لطفا به جای این همه جار زدن های بی مورد فکری به حال استخر شهدای شهرک چرام بکنید که نزدیک به یک سال هست که بسته شده
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1