تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۱
کد مطلب : ۲۶۸۴۵۳

از توصیه بخشدار چرام برای ابقا شهردار فعلی تا برنامه ویژه امام جمعه برای تقدیر از خدمات شهردار

۱۹
۰
کبنا ؛در جلسه شورای فرهنگ عمومی چرام،افسردیر بخشدار مرکزی و حجت الاسلام افشار امام جمعه چرام از خدمات خوب و ماندگار تیموری فر شهردار چرام تقدیر نمودند.
به گزارش کبنا نیوز از چرام،ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با حضور امام جمعه و بخشدار و شورای اداری در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان چرام برگزار شد.
امام جمعه چرام با اشاره به عید غدیرکه بزرگترین عید جهان است اظهار داشت:سرنوشت تاریخ در عید غدیر بسته شد و با توجه به اثرگذاری این روز است که در روایات به نام ماه در بین ستارگان تشبیه شده است.
وی بیان کرد:امیدواریم ادارات و نهادها با توجه به اهمیت عید غدیر همکاری خوبی برای برگزاری هر چه بهتر جشن این روز را داشته باشند.
حجت الاسلام افشار با اشاره به اهمیت غدیر گفت:نیازی به اثبات آن نیست بلکه باید یک خط دهی به جامعه اسلامی داشته باشیم چرا که وهابیت درصدد کمرنگ کردن این روز مهم است.
وی با اشاره به لزوم تبلیغات محیطی ادارات و خیابان ها گفت:از مدیران انتظار داریم که این کار را انجام دهند تا بعدا اگر تذکری اده شد گلایه ای نداشته باشند.
امام جمعه چرام  با تقدیر از خدمات دکتر تیموری فر شهردار چرام گفت:شهردار خدمات خوب و ماندگاری در شهر چرام داشته اند و نکات مثبت خوب و عملی در کارنامه خود در شهرداری داشتند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان چرام بیان کرد:اگر خداوند فرصت دوباره ای به ایشان عنایت کرد خوشحال می شویم اما هر چه صلاح و مصلحت و انتخاب شورای شهر چرام است .
وی تصریح کرد:به پاس خدمات شهردار و مجموعه شهرداری چرام در نماز جمعه این هفته برنامه ویژه ای برای تقدیر از این عزیزان داریم.
در ادامه نشست شورای فرهنگ عمومی چرام،الیاس افسردیر بخشدار مرکزی چرام با اشاره به هفته دولت اظهار داشت:دولت خدمات خوبی انجام داده و تلاش های خوبی در بخش مرکزی چرام صورت گرفته است.
افسردیر با اشاره به آغاز به کار شورای جدید و بحث انتخاب شهردار گفت:شهردار فعلی چرام خدمات بسیار خوبی انجام داده است و آدم پای کاری بوده و هرکجا کاری مشکل بود گره گشای مشکلات بوده در این دو سالی که ما خدمت عزیزان بودیم.
وی با اشاره به اینکه ضمن حفظ احترام به نظر شورای شهر و روند دموکراسی پیشنهاد می شود با توجه به خدمات شهردار فعلی ایشان را در صورت صلاحدید ابقا نمایند.
بخشدار مرکزی چرام گفت:اگر بخواهیم مقایسه ای داشته باشیم با دهدشت و سایر شهرهای اطراف،آقای تیموری فر شهردار چرام بدون حاشیه خدمات خوبی ارائه دادند و کار و تلاش ایشان قابل تقدیر است.
وی با اشاره به سعه صدر تیموری فر و همراهی شورای دور چهارم بیان کرد:اولا امیدواریم که خدمتشان باشیم و اگر مصلحت بر این بود که جای دیگری باشند آرزوی سربلندی و توفیق برای این بردار عزیزمان را داریم.
براساس این گزارش، شهردارجدیدچرام روز چهارشنبه هفته جاری انتخاب و معرفی می شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

من الله توفیق
Iran, Islamic Republic of
فقط مونده افسردیر در عزل ونصب های چرام هم دخالت مستقیم کنه البته حق هم داره وقتی برخی سیاسیون چرام با وجود این همه نخبه سیاسی بومی دنبال اینن که افسردیر را فرماندار چرام کنن باید هم افسر دیر جریح بشه وبه شورا جهت ابقا شهردار توصیه بکنه حالا من به افسردیر توصیه می کنم جناب افسردیر خواهشا پاتو از گلیمت درازتر نکن بحث موندن یا رفتن شهردار به جنابعالی ارتباطی نداره بعضی وقت یه صحبت های تندی می کنی تشویقت می کنن فکر کردی می تونی دربحث شورا وشهرداری هم دخالت کنی ه من به عنوان یک دلسوز چرام ازبعضی سیاسیون چرام می خوام به جای این همه حمایت کردن از افسردیر جهت سکانداری فرمانداری چرام دنبال طرقی وپیشرفت فرزندان چرام باشید تا خدای ناکرده آینده نادم وپشیمان نشید دوستان تا کی باید افراد غیر بومی در چرام جولان بدن وقتی خداوند این عزت را بهتون داده که می توانید در عزل ونصب ها تاثیر گذار باشید لا اقل یکی از فرزندان چرام را انتخاب کنید تا همچنان محبوبیت خود را در بین مردم داشته باشید
چرامین ....
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز (من الله توفیق) نهایتش همه ما ۳۰ یا ۴۰ سال دیگه عمر کنیم . ولی چقدر خوب بود اگر به خودمون میفهموندیم که خدمت به انسان و انسانیت و خدمت صادقانه به جامعه چه تاثیر گرانبهایی در محبوب شدن انسانها داره . بزرگی امروز افسردیر در سطح استان نتیجه صداقت و کرامت ایشونه . بزرگی امروز افسردیر که امروز چپ و راست از ایشون الگو ساختن و حمایت میکنن نتیجه اینه که خدا افسردیر رو دوست داره و و و . و حمایت افسردیر در ملاعام از دکتر تیموری دلیلش چیزی جز دلسوزی نیست . والله والله والله قسم که تیمور در سطح چرام به اندازه قالیباف در سطح تهران کار عمرانی انجام داده . انصاف داشته باش و ببین ایشون چقد به زیبا سازی شهر کمک کرده . در ثانی اینقدر از فرماندار شدن افسردیر نترسبد چرا که نفعش تو جیب خود جنابعالی کارمند فرمانداری چرام و همچنین مردم میره . پس اینقد هر روز نظر و کامنت منفی راجب این شخصیت بزرگ نزارید . خدا اگر کسی رو دوست داشته باشه و بخواد کسی رو بزرگ بکنه هزار نفر مثل تو نمیتونه خللی توش اسجاد بکنه . حسادت اخرش جنابعالی رو میکشه برادری که عقده فرماندار شدن داری .
چرامین ....
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز (من الله توفیق) نهایتش همه ما ۳۰ یا ۴۰ سال دیگه عمر کنیم . ولی چقدر خوب بود اگر به خودمون میفهموندیم که خدمت به انسان و انسانیت و خدمت صادقانه به جامعه چه تاثیر گرانبهایی در محبوب شدن انسانها داره . بزرگی امروز افسردیر در سطح استان نتیجه صداقت و کرامت ایشونه . بزرگی امروز افسردیر که امروز چپ و راست از ایشون الگو ساختن و حمایت میکنن نتیجه اینه که خدا افسردیر رو دوست داره و و و . و حمایت افسردیر در ملاعام از دکتر تیموری دلیلش چیزی جز دلسوزی نیست . والله والله والله قسم که تیمور در سطح چرام به اندازه قالیباف در سطح تهران کار عمرانی انجام داده . انصاف داشته باش و ببین ایشون چقد به زیبا سازی شهر کمک کرده . در ثانی اینقدر از فرماندار شدن افسردیر نترسبد چرا که نفعش تو جیب خود جنابعالی کارمند فرمانداری چرام و همچنین مردم میره . پس اینقد هر روز نظر و کامنت منفی راجب این شخصیت بزرگ نزارید . خدا اگر کسی رو دوست داشته باشه و بخواد کسی رو بزرگ بکنه هزار نفر مثل تو نمیتونه خللی توش اسجاد بکنه . حسادت اخرش جنابعالی رو میکشه برادری که عقده فرماندار شدن داری . ..............??????
خان زاده
Iran, Islamic Republic of
باسلام . دوست عزیز سراسر استان که سهله سراسر ایران هم ادم جمع بکنی نمیتونی عظمت . اصالت . شخصیت . صداقت . کرامت . تعهد و مدیریت اقای افسردیر رو زیر سوال ببری . هیچ مسئولی در چرام دلسوزتر از افسردیر و تیموری نبوده و نخواهد امد . ادم ریشه دار با تخریب یک مشت ادم پست پرست از اصل و تز تخت نمی افتند . شما که دادین برات متن نوشتند اینم بدون که نقش آقای افسردیر در عزل و نصبها امروز مانند نقش خاتمی در تعیین تکلیف اصلاحاته . اعسردیر میتونست خیلی بالانر از اینجاها باشه الان ولی موووند تاااااا امثال شما امروز بتونبد حرف بزنید حرف زدن رو یاد بگیرید .
خان زاده
Iran, Islamic Republic of
دوست شماره یک اینقد هر دوز علیه اقای افسردیر عقده گشایی نکن . بزرگی دست خداست . بزرگی دست خداست . بزرگی دست خداست .
...
Iran, Islamic Republic of
اره برادر. تو راست میگی لیاقت امثال اقای افسردیر و اقای تیموری حضور در شهرهای بزرگب چون یاسوج و شیراز و اصفهانه تا مسئولان کشور بیشتر از این، این دوعزیز مردم دوست را ببینند و و بفهمند که شهرستان چرام با همه تاریخ و اصالتش برای انسانهای بزرگی چون سید اصلاحات و دکتر تیموری کوچیک و کوچیک
وزارت کشور
Iran, Islamic Republic of
افسردیر نه حضرت آقا .. آااااقای افسردیر .... یا آقای سید الیاس افسردیر .... با خودتم شمااااره ۱
بی نام
Iran, Islamic Republic of
عرض ادب . حتمآ جنابعالی دوست داری آقای پ فرماندار بشن یا بهدخیال خودت فکر کردی آقای پ بیشتر از این ماه در کرسب سرپرستی خواهد موند . همین سرپرستیشم مدیون سکوت و پست پرست نبودن اقای افسردیر عزیزه .
من الله توفیق
Iran, Islamic Republic of
بااین حرفها عمر سیاسی افسردیر در چرام تمام شد جناب افسردیر مطمئن باش کسانی که از جناب عالی برا فرمانداری چرام حمایت می کردن دیگه این کار رو نمی کنن خودت می دونی کسانی که از تو برا فرمانداری حمایت می کردن گزینه شهرداری شون تیموری فر نیست خلاصه به یاد شعر زیبای عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد افتادم خودت با این حرفها عمر سیاسیتو حداقل در چرام تموم کردی
شهرما خانه ما
Iran, Islamic Republic of
قطعا آقای افسردیر نطر شخصی و تجربی و تعاملی خودش رو داده و شورا لاجرم باید از نظر بزرگان استفاده بکنه . ولی اگر واقع بین باشیم و تعصب نداشته باشیم بید بگم که اقای تیمور در طول دوره مدیریتس به اندازه تمام شهردارهای قبل از خودش خدمت عمرانی و کمک به زیباسازی شهر کرده . ورودی و خروجی های زیبای شهر رو ببینید .. در شهر دهدشت با اون کبکه سیاسیونش حتی نتونستن هموز یخ ورودی براش بزنن چه برسه به خروجی .
لطفآ توهین نکنید .
لطفآ قدرشناس انسانهای نخبه باشیم .
لطفا به خاطر پست گرفتن زودگذر دنیوی انسانهای بزرگ رو تخریب نکنیم .
دنیا گرده عزیزان . دنیا دار مکافاته . از هر دستی بدیم از همون دستم میگیریم .
افسردیر و تیموری کاردان و باتجربه هستند . دلسوز و توانمند هستند . غیر بومی هم نیستند به نظر من چون متعلق به کهگیلویه بزرگ هستند و همه ما متعلق به کهگیلویه بزرگ هستیم . ببخشی زیاد حرف زدم .
چرامی آباد درسایه اتحاد
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیزی که آقای افسردیر رو ناجی بشریت وچرام را با تهران مقایسه کردی در عجبم کدوم اصلاح طلب ویا اصول گرا الگوش جناب افسر دیره عزیز من متاسفانه ما چرامی هابعضانسبت به هم بی مهری می کنیم که جناب افسر دیر به قول جناب عالی شده الگو والی این قدر متعصب سباسی در چرام وجود داره که آقای افسردیر باید خیلی کار سیاسی بکنه که بشه هم طراز این دوستان عزیز من بنده هیچ کسی برا فرمانداری مد نظرم نیست جهتاطلاع حضرت عالی اما نه من بلکه بالای ۹۰ درصد مردم چرام نظرشون اینه که فرماندار باید بومی چرام باشه
Iran, Islamic Republic of
. بهمئی فرماندار بومی داره . لنده فرماندار بومی داره . یاسوج و سی سخت فرماندار بومی دارن . گچساران فرماندار بومی دار . باشت فرماندار بومی داره . اینا همه چه گلی بخ سر شهراشون زدن که هنوز ما تو تعصبات و سنتها و قبیله گرایی به سر میبریم . بابا مردم رفتن فضا ما هنوز تو اسفالت جلو خونه هامون موندیم برادران عزیز . دنبال فرشته باشید برا نجات نه دنبال کسانی که شب و روز میشینن ببینن کی قراره پست بگیره سریع تخریبش بکنند خودشون سوار بشن . این ادما راه به جایی نمیبرن . چرام هم مثل دهدشت دهدشتیا خااااالی میشه میره
چرام مظلوم
Iran, Islamic Republic of
متن هایی که از جناب افسردیر وجناب تیموری فر تعریف کرده معلومه که همه کار یک نفره امیدوارم هرچه خیره پیش بیاد
همولایتی
Iran, Islamic Republic of
درود بر افسر دیر بزرگوار وبا صداقت وشجاع
بین الحرمین
Iran, Islamic Republic of
باز هم جنگ باز هم دعوا بازم تنش در فضای رسانه ای چرام ... خدایا خودت همه ما رو عاقبت بخیر بکن پروردگارا . حالا اقای بخشدارمحترم که انصافآ انسان محترمی هم هستند یه توصیه ای کردند بر ماندن اقای تیموری . انتقاد داره اخه ؟؟؟؟؟؟؟
بی اعصاب
Iran, Islamic Republic of
✌✌✌✌✌✌
یا امام جواد (ع)
Iran, Islamic Republic of
بین الحرمین عزیز آقای افسردیر به عنوان مسئول سیاسی می تونست از زحمات آقای تیموری فرتقدیر وتشکر ویژه بکنه وبه شورای جدید سفارش وتوصیه بکنه که بین این ۵ نفر بهترین گزینه را انتخاب کنن وبه شهردار جدید حالا هرکسی می خواد باشه تبریک بگه که هدف باید خدمت به مردم باشه نه به شورا بگه آقای تیموری رو انتخاب کنن انتظار از آقای افسردیر این بود بله ایشون اشتباه کردن ونباید در جلسه شورای اداری از کس خاصی حمایت می کرد
غريب پرست
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم برای مردم چرام که همیشه تواناییهای فرزندان خود را نادیده گرفته و نیروهای غیر بومی را جهت مسولیتهای مهم در نظر میگیرند.
درواقع حسادت چشم بیشتر مردم را کور کرده.بنده بواسطه کاری که داشتم بیشتر ادارات کل رو که میرفتم دریغ از یک چرامی که پست کلیدی در ادارات داشته باشن
چرام وطن من
Iran, Islamic Republic of
درود به دوستی که به اسم غریب پرست کامنت گذاشته بله دوست عزیز وقتی متاسفانه خودمون به عنوان شهروند چرامی به فرزندان خود اعتماد نکنیم باید هم به چنین آفتی گرفتار باشیم شما دقت کنید همه مناطق وروستاههای استان حداقل یک مسئول در استان دارند اما ما به خاطر غریب پرستی یک نیرو در سطح کلان نداریم چرام شده نردبان طرقی غریبه ها واقعا جای تاسف داره سباسیون باید یه فکری به حال این معضل نابود کننده بکنن
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1