تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۱
کد مطلب : ۲۶۸۴۱۶

واکنش کهگیلویه و بویراحمدی‌ها به انتصاب «سید ضیا هاشمی» / اتحاد برای کسب کرسی وزارت

۲
۰
کبنا ؛جمعی زیادی از مسوولان، چهره ها و شخصیت های سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد با ارسال پیام ها و یادداشت های جداگانه نسبت به انتخاب «سید ضیا هاشمی» از فرزندان این استان به عنوان سرپرست وزارت علوم واکنش نشان دادند.
به گزارش کبنا نیوز، بعد از انتصاب سید ضیاء هاشمی از فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان سرپرست وزارت علوم، جمعی از شخصیت‌ها، مسوولان و چهره‌های سیاسی استان، همانند؛ غلامرضا تاجگرون، غلام محمد زارعی و عدل هاشمی پور نمایندگان مجلس شورای اسلامی و همچنین حجت‌الاسلام سید محمد موحد نماینده اسبق کهگیلویه و بهبهان و محمد بهرامی شهردار سابق یاسوج با ارسال پیام‌های جداگانه‌ی در اینستاگرام و کانال تلگرامی خود نسبت به ابن اقدام واکنش نشان دادند.
در ادامه از نظر خوانندگان این پیام‌ها و یادداشت‌ها می‌گذرد:

 
نماینده بویراحمد و دنا در مجالس نهم و دهم با تقدیر از رئیس‌جمهور در معرفی یکی از فرزندان کهگیلویه و بویراحمد بعنوان سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دولت دوازدهم، از رئیس جمهور خواسته است که کلید این وزارتخانه را به دست "دکتر هاشمی" بسپارد تا سبب خوشحالی خطه جنوب و زاگرس نشینان را فراهم کرده باشد.
غلام محمد زارعی بیان کرده است؛
وی ضمن قدردانی از حُسن انتخاب ریاست محترم جمهور، فضای مجلس را آماده سپردن کلید وزارت مهم و اثرگذار علوم به سید ضیا هاشمی دانست.
زارعی در پیام خود آورده: از آنجائیکه دکتر ضیا هاشمی در سمت های دانشگاهی و از جمله مهم ترین آن معاون فرهنگی وزیر علوم موفقیت های چشم گیری داشته است و در دولت تدبیر و امید با وجود همه تفاوت سلیقه ها، توانست فضای فرهنگی دانشگاه ها را به سمت آرامش، اعتماد و همگرایی سوق دهد و با تدبیر توانست، تهدیدها را به فرصتی برای مودت و همراهی بین اندیشه های متفاوت و بعضاً ناهماهنگ در میان اهالی دانشگاه تبدیل کند.
عضو کمیسیون صنایع مجلس ابراز داشت: امروز ارتقاء دانش و شاخص های علمی و همچنین حمایت حداکثری از نخبگان داخلی در راستای جلوگیری از فرار مغزها و زمینه سازی برای ورود نخبگان در آغوش جامعه علمی کشور و همچنین استفاده علمی و عملی از دستاوردهای نخبگان بعنوان یک ضرورت مهم توسعه است، که حساسیت به این موضوعات به طور محسوسی در اندیشه و برنامه های ضیا هاشمی از مدیران خوش فکر و جوان دانشگاهی دیده می شود.
نماینده بویراحمد و دنا یادآور شده است: شایسته است با توجه به اهمیت مسائل علمی و فرهنگی که اتفاقاً به طور ویژه مد نظر رهبر معظم انقلاب نیز هست و با توجه به این سوابق و آمادگی مجلس شورای اسلامی به اعتماد به توانایی‌ها و شایستگی‌های این فرزند برومند ایران اسلامی، از رئیس جمهور محترم تقاضا داریم با معرفی دکتر ضیا هاشمی به عنوان وزیر علوم به مجلس، کام دانشگاهیان و دلسوزان فرهنگ ، اندیشه و دانش را شیرین کنید.

عدل هاشمی در نامه ای به رئیس جمهور ضمن تبریک موفقیت کابینه در کسب رای اعتماد مجلس، از وی به خاطر انتصاب دکتر سید ضیاء الدین هاشمی به عنوان سرپرست وزارت علوم تقدیر و از وی ادامه کار سرپرست جدید را به عنوان وزیر خواسته است.
متن پیام تبریک و درخواست نماینده کهگیلویه بزرگ از دکتر حسن روحانی:
بسم الله الرحمن الرحیم
حضور محترم ریاست جمهوری اسلامی جناب آقای دکتر حسن روحانی
با سلام و تحیّات فراوان و آرزوی توفیق بیش از پیش برای حضرتعالی و هیأت محترم وزیران که خوشبختانه با رأی بالایی اعتماد نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی را اخذ کردند. این مهم را صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.
امیدواریم و تلاش می‌کنیم برنامه‌های ارائه شده با جدیت و تمام توان و تلاش، اجرایی و عملیاتی شوند تا رضایت مردم، مقام معظم رهبری و خدای بزرگ حاصل آید.
لازم میدانم از حسن انتخاب حضرتعالی در معرفی «سید ضیاء هاشمی» که از نخبگان و فرزندان شایسته زاگرس نشین و خطه جنوب می‌باشد تقدیر و سپاسگزاری نمایم.
بی شک این انتصاب نشانه درایت و حساسیت حضرتعالی است.
نظر به تعهد٬ سوابق و تجربیات ارزشمند علمی، پژوهشی و مدیریتی دکتر سید ضیاء هاشمی٬ توفیق در سمت سرپرستی و ادامه کار رسمی نامبرده در وزارت علوم٬ تحقیقات و فناوری به فضل پروردگار و همت رئیس جمهور محترم مورد انتظار و مایه خشنودی و امتنان این خطه شهید پرور و ولایتمدار ایران اسلامی است، که امیدوارم انجام شود.
خدایا چنان کن سرانجام کار
تو خشنود باشی و ما رستگار
۹۶/۵/۲۹ عدل هاشمی‌پور
خادم مردم در خانه ملت

پیام تبریک دادستان شهرستان بن به سرپرست وزارت علوم
محمدرضا سیاهپور دادستان شهرستان بن در پیامى انتصاب دکتر سید ضیاء هاشمى را به سرپرستى وزارت علوم ، تحقیقات و فناورى تبریک گفت. متن پیام به این شرح است :
جناب آقای دکتر سید ضیاء هاشمى
انتصاب شایسته و مدبرانه حضرت عالی را به سرپرستى وزارت علوم ، تحقیقات و فناورى صمیمانه تبریک عرض نمایم.
انتصاب مسرت بخش شما برادر ارزشی ، مؤمن و متعهد در این منصب بشارت دهنده محیطی پویا و سرشار از شور و نشاط و نوید بخش افزایش فضای دانش و بینش در کالبد همه علاقمندان به این مجموعه عظیم علمی گردیده است.
ازدرگاه ایزدمنان عزت، سربلندی و توفیقات همه خدمتگزاران به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی را مسالت دارم و برای جناب عالی مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی این وزارتخانه تمنا داردم .
محمدرضا سیاهپور
دادستان عمومى و انقلاب شهرستان بِن
٩۶/٠۵/٣٠

 
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی ضمن قدردانی از حسن انتخاب ریس جمهور محترم به سید ضیا هاشمی تبریک گفت.
در ابتدای این پیام لطف الله مسعودی تصدی سرپرستی وزارت علوم رابه دکتر سید ضیا هاشمی از نخبگان به نام استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک گفت.
در ادامه این پیام ،وی ضمن قدردانی از حسن انتخاب ریاست محترم جمهور ،فضای مجلس را آماده سپردن کلید وزارت مهم و اثر گذار علوم به سید ضیا هاشمی دانست.
مهندس مسعودی افزود:از انجایکه دکتر هاشمی در سمت های دانشگاهی و از جمله مهمترین آن معاون فرهنگی وزیر علوم موفقیت های چشمگیری داشته است و در دولت تدبیر و امید با وجود همه تفاوت سلیقه ،توانست فضای فرهنگی دانشگاه ها را به سمت آرامش ،اعتماد و همگرایی سوق دهد و با تدبیر توانست،تهدیدها را به فرصتی برای همراهی بین اندیشه های متفاوت و بعضا ناهماهنگ در میان اهالی دانشگاه تبدیل نماید.
مدیر شرکت یادآور شد :شایسه است با توجه به اهمیت مسایل علمی و فرهنگی که اتفاقا بطور ویژه مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز هست و با توجه به این سوابق و آمادگی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به اعتماد به توانایی ها و شایستگی های این فرزند برومند ایران اسلامی ،اینجانب به عنوان عضو کوچکی از خدمتگذاران به نظام مقدس و مردم عزیزو با حمایت نمایندگان فهیم مردم در مجلس شورای اسلامی و علی الخصوص نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی  از ریس جمهور محترم تقاضا داریم با معرفی دکتر سید ضیا هاشمی بعنوان وزیر علوم به مجلس شورای اسلامی ،گام دانشگاهیان و دلسوزان فرهنگ ،اندیشه و دانش را شیرین کنید.

پیام تبریک رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان به دکتر سید ضیا هاشمی
در پیامی انتصاب شایسته و موفقیت آمیز  آقای دکتر سید ضیا هاشمی را به جامعه دانشگاهی کشور و بخصوص نخبگان و مردم فهیم استان تبریک گفت
دکتر آرمین محمودی گفت : نظر به شایستگی و توانمندی جناب آقای دکتر هاشمی که در کارنامه مدیریتی ایشان به وضوح می درخشد ، بخصوص در زمان معاونت فرهنگی وزارت علوم که با درایت و هوشمندی تمام در جهت دستیابی به خواست دانشجویان و استادان همگام با برآورده کردن مطالبات دانشجویی محیطی آرام ، با نشاط و دلپذیر در فضای آموزش عالی کشور ایجاد نمودند و  ضمن احترام به روحیه مطالبه گرانه جوانان دانشجو و رعایت ضوابط حاکم بر وزارت علوم و توجه به منویات رهبری در این امر موفق و کارنامه ای درخشان داشتند.
ضمن تبریک به ریاست محترم جمهور در انتخاب آگاهانه و  دقیق ایشان به عنوان سرپرست وزارت علوم ، مراتب خوشحالی خود را از دریافت این خبر مسرت بخش  اعلام و به همه فرهنگ دوستان و دانشگاهیان تبریک عرض می نمایم.
ان شاالله که در پرتو توجهات حق تعالی در مسیر موفقیت و ارتقای مدارج بالا تر موفق و در مناصب عالی تری افتخار خدمت به ملت شریف ایران و استان نصیبشان گردد.
 
پیام تبریک رئیس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد به دکتر سید ضیاءهاشمی
جناب آقای دکتر سید ضیاء هاشمی
انتصاب مسرت بخش شما برادر ارزشی، مؤمن و متعهد در منصب سرپرستی وزارت علوم،تحقیقات و فناوری بشارت دهده محیطی پویا و سرشار از شور و نشاط و نویدبخش افزایش فضای دانش و بینش در کالبد همه علاقمندان به این مجموعه عظیم علمی گردیده است.
ازدرگاه ایزدمنان عزت، سربلندی و توفیقات همه خدمتگزاران به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی را مسألت دارم و برای جناب عالی مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی این جامعه دانشگاهى کشور تمنا دارد.
باتقدیم احترام
سید سجاد سجادی

پیام تبریک رئیس دانشگاه یاسوج خطاب به دکتر سید ضیاء هاشمی سرپرست محترم وزارت علوم تحقیقات و فناوری
برادر بزرگوار، جناب آقای دکتر هاشمی
سرپرست محترم وزارت علوم تحقیقات و فناوری
خبر مسرت بخش انتصاب شایسته حضرتعالی ازسوی ریاست محترم جمهوری بعنوان سرپرست وزارت علوم موجب خوشحالی و مایه افتخار جامعه دانشگاهی گردید. اینجانب بر خود لازم میدانم این اتفاق مبارک که نشان دهنده حضور موفق و تاثیر گذار شما در دوران معاونت فرهنگی وزارت علوم است و همچنین از تعهد، تخصص و شایستگی شما حکایت دارد را خدمتتان تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند منان برای شما و همه خدمتگزاران صدیق به میهن عزیز اسلامی آرزوی توفیق و سربلندی روزافزون مسألت می نمایم.
محمود رضا رحیمی
رئیس دانشگاه یاسوج

حمید طاهری بویراحمدى
جناب آقای دکتر ضیاء هاشمى ایامکم سعیدا...
انتصاب هوشمندانه جنابعالى به‌عنوان سرپرست وزارت علوم و فناوری که مدیریت آموزشى واداری نخبگان کشور را به عهده دارد، را به آن برادر متفکر و اندیشمند که از مفاخریان مملکت می‌باشد، تبریک و تهنیت گفته و به دیار بویراحمد که چنین شخصیت ممتازى در دامان خود پرورده است افتخار و مباهات می‌کنیم. آرزوی موفقیت همه‌جانبه آن عزیز یگانه را در این مسئولیت سنگین داشته امیدواریم شاهد درخشش بی‌نظیر آن بزرگوار عرصه ملی وجهانی باشیم...

زریر حسن زاده فرهنگی

تقدیر و تشکر دیار زارگرس و مردم جنوب کشور بخصوص مردم ولایت مدار استان کهگیلویه و بویراحمد
از ریاست محترم جمهور به خاطر معرفی برادر سیدضیاء هاشمی برای وزارت علوم به قلم زریر حسن زاده
استان کهگیلویه و بویراحمد که در دفاع مقدس، پایبندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی، حضور در انتخابات،
اهداء عضو و...حرف اول را می زند، برای اولین بار بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد معرفی یک وزیر از طرف
رییس جمهور محترم هستند، از طرفی دکتر سید ضیاء هاشمی از چهره‌های علمی و نخبه در حوزه علوم انسانی و معارف اسلامی، معتدل، دوست داشتنی، محبوب و مقبول دیار زاگرس می‌باشند، امیدواریم رییس جمهور محترم
در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به معرفی این جوان خوش‌فکر به مجلس اقدامات لازم را مبذول فرمایند.
نام شما

آدرس ايميل شما

دوگنبدانی
Iran, Islamic Republic of
اینو میشناسم آخونده.
علی بهزادی رییس شورای اسلامی دیل
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای دکتر هاشمی انتخاب جناب عالی را به عنوان سرپرست وزارت علوم تبریک
عرض می نمایم و این مسولیت بزرگ مایه ی افتخار استان کهگیلیویه وبویر احمد است انشاالله موفق باشید.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1