تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۹
کد مطلب : ۲۶۸۳۹۴

نشست شورای آموزش وپرورش بویراحمد با محوریت پروژه مهر برگزار شد

۱
۰
کبنا ؛پنجمین نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان به ویر احمد با محوریت بحث و تبادل نظر در خصوص برگزاری جشن ستارگان، پروژه مهر در کنار تبیین مشکلات موجود درفضاهای آموزشی مدارس شهرستان برگزار شد.
در این نشست فرماندار و رئیس شورای آموزش وپرورش شهرستان به ویر احمد با تبریک موفقیت‌های آموزش وپرورش آنرا نشانه اقدامات خوب و استعدادهای برتر در این شهرستان دانست واظهار داشت: شهرستان بویراحمد در استان پیشرو ودر کشور به خوبی عمل کرده و شایسته است رسانه‌ها با توجه به اینکه درآستانه هفته دولت هم هستیم این عملکردها وموفقیت ها را برای مردم اطلاع رسانی کنند.

محمد کاظم نظری تبدیل به احسن کردن املاک در آموزش وپرورش را یک ضرورت دانست و خواهان پی گیری و همراهی شهرداری دراین موضوع شد.
وی اضافه کرد: جشن ستارگان باید همراه با کیفیت، به‌طور مفصل وآبرومندانه برگزار گردد.
رئیس آموزش و پرورش به ویر احمد با اشاره به زمان برگزاری دومین جشن ستارگان در ۲۲ شهریور ۹۶ در شهرستان بویراحمد، گفت: لازم است همه از نخبگان حمایت وتجلیل نمایند چون آینده جامعه ما در دستان همین‌هاست
علی اکبر هاشمی همچنین از ثبت نام بیش از ۴۳ هزار دانش آموز در تمامی دوره‌های تحصیلی در به ویر احمد خبر داد که از این تعداد ۲۶ هزار و ۵۱۷ دانش آموز ابتدایی، و بفیه در دوره متوسطه می‌باشند.
وی همچنین به ذکر موفقیت‌های بزرگ در سطح کشوری فرهنگیان ودانش اموزان در عرصه‌های محتلف به‌ویژه در کنکور پرداخت ومباحث سازماندهی نیروهای انسانی در مدارس، کمبود فضاهای آموزشی به‌ویژه در حوزه بلهزار ومادوان و انتخاب وانتصا ب مدیران را تشریح کرد.
برگزاری جشن ستارگان، ساماندهی فضاهای آموزشی اطلاع رسانی مطلوب موفقیت‌های آموزش وپرورش شهرستان به ویر احمد وکانون ها، المپیادهای ورزشی از جمله مواردی بود که اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد به بحث وتبادل نظر پرداختند.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

علیرضا حسین زاده خلف آباد
Iran, Islamic Republic of
کبنا نیوز ما چه نظری میتونیم داشته باشیم وقتی شما نظراتی که مدیریت ضعیف و ..ی رو نقد میکند را منتشر نمیکنید؟؟؟؟
اولا به ایشان باید عرض کنم مدیریت شما کوچکترین تاثیری در موفقیت دانش آموران در کنکور نداشته است و من میتوانم ثابت کنم که شما باعث ضعف زیادی در بعد آموزشی و پرورشی شهرستان بویراحمد شده اید که مسئولان باید اورژانسی بفکر باشند!!!!
حالا این را منتشر کن
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1