تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۱
کد مطلب : ۲۶۸۳۳۳

یادداشتی بر انتخاب «سید ضیاء هاشمی» به عنوان سرپرست وزارت علوم/ نخبگان کهگیلویه و بویراحمد همت کنند

۱۲
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛علی اکبر پاک
همه ما استقبال بی نظیر دلیرمردان و شیرزنان استان کهگیلویه و بویراحمد از هیئت دولت در ۲۴ مردادماه سال گذشته را به خوبی به یاد داریم، روزی که مردم شهر یاسوج رسم مهمانوازی را با حضور گسترده خود به خوبی به جا آوردند، استقبال باشکوهی که تا چند روز تیتر یک رسانه‌ها بود.

اما پیش بینی‌ها از این حماسه حضور برای استقبال از دولت تدبیر و امید حامل پیام مهمی بود پیامی این بار نه از جنس نامه برای کمک، بلکه پیامی برای رشد استعدادهای نخبگان کهگیلویه و بویراحمد در سطح ملی. اینبار همه هم صدا شده بودند تا بتوانند دولت را مجاب کنند که حق استعدادهای علمی این استان را در یک انتصاب ملی بجا بیاورد.
 

رئیس جمهور بعد از مشاهده این استقبال، از مردم استان تشکر ویژه کرد و قول داد به خواسته‌های مردم مهمانواز این خطه شهیدپرور و ولایت مدار توجه ویژه ای داشته باشد.
گرچه چهره‌های تاثیر گذار استان در دولت، نمایندگان استان در مجلس شواری اسلامی و جناب دکتر وکیلی نماینده مردم تهران و از فرزندان شایسته کهگیلویه و بویراحمد تلاش می‌کردند تا با معرفی استعدادهای استان به دولت، کرسی یکی از وزارت خانه‌ها را به یکی از فرزندان پاک و مدبر این استان دهند، اما نام فرزندان این دیار در لیست هیئت دولت به مجلس نبود و با وجود این، تلاش‌ها همچنان ادامه داشت.
در این میان، نمی‌توان به تلاش‌های نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی اشاره ای نکرد، غلام محمد زارعی که روز ورود رئیس جمهور محترم و هیئت دولت همانند سایر نمایندگان و مسئولان استان، به خوبی رسم مهمانوازی و میزبانی را برای دولت تدبیر و امید بجای آورده بود در رسانه‌ها خبر از پیگیری برای استفاده از استعدادهای استان در کابینه دکتر روحانی را داده بود تا اینکه بالاخره وعده توجه دکتر روحانی به خواسته مردم کهگیلویه و بویراحمد محقق و یکی از فرزندان شایسته دنای همیشه استوار و سربلند به سمت علمی‌ترین وزارت خانه دولت به عنوان سرپرست منصوب شد تا علاوه بر استقبال کنندگان از روحانی در یاسوج، کام مردم و استقبال کنندگان از جهانگیری در اردیبهشت ۹۶ در مصلای امام خمینی شهر یاسوج نیز شیرین شود. استقبال باشکوهی که معاون رئیس جمهور را به تحسین واداشت تا بگوید که حق فرزندان کهگیلویه و بویراحمد است که در سطح ملی رشد کنند.
آری، از همان روزها نور امید در دل مردم این خطه از کشور روشن شد و همه نگاه‌ها به تدبیر مرد امید کابینه دولت یعنی جناب دکتر روحانی رئیس جمهور ایران اسلامی دوخته شد تا در بیست و نهمین روز از مردادماه ۹۶ با انتصاب سید ضیاء الدین هاشمی به عنوان سرپرست وزارت علوم، شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد غرق در شادی شود، شادی که انگار دولت بعد از سال‌ها چشم باز کرد و رشادت‌های مردم این استان در جهبه و جنگ، در دفاع از حرم اهل بیت، ولایت مداری و مبارزات شجاعانه بزرگمرد عشایر جنوب کشور و استان  کهگیلویه و بویراحمد مرحوم آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی را به خوبی دید و دین خود را با انتصاب سید ضیاء الدین هاشمی به این استان ادا کرد.
حال امیدواریم با حمایت همه نخبگان کهگیلویه و بویراحمد و عنایت ریاست جمهوری برای اولین بار در تاریخ ایران اسلامی کرسی یک وزارت خانه برای چهار سال و یک دوره درخشان مدیریت پاک اسلامی به دست توانمند فرزندان کهگیلویه وبویراحمد بیفتد تا شاهد رشد علمی و توسعه همه جانبه  کشور عزیزمان ایران اسلامی باشیم، انشاالله
 
نام شما

آدرس ايميل شما

بهنام بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
ای خدا شکرت
روزبه
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم جناب دکترهاشمی به عنوان وزیرمعرفی شوند واقعا استان ما مستحق این است که حداقل یک نفررادرسطح وزیرداشته باشیم
Iran, Islamic Republic of
استقبال با شکوه چیه مگه روحانی بچه هست، یاسوج به رقیبش رای داد و این چیزیه که روحانی خوب میدونه.
احمد
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر هاشمی
کارمند
Iran, Islamic Republic of
جناب هاشمی متولد شیراز و در همان شهر هم تحصیل و رشد کرده است .

به چه دلیل می گویند بویراحمدی است ؟؟
بیکار
Iran, Islamic Republic of
اصلا دکتر هاشمی بچه یاسوج نیست
Iran, Islamic Republic of
خاکی صدیق گزینه اصلی وزارت هست ایشون فقط سرپرست هستن
زاگرس
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر وکیلی حامی اصلی نخبگان استان
کشاورز
Iran, Islamic Republic of
الکی نگو .... بیکار وانیبو
بابکانی گچساران
Iran, Islamic Republic of
خوشحالیم ک فرزندان این استان بعد ازسالها ک ازانقلاب گذشته به حق خود رسیدند
بویراحمدگرمسیر
Iran, Islamic Republic of
خواهشا انتخاب اقای هاشمی به اسم زارعی مصادره نکن,اولا شایستگی خودش وبعدش تلاش ورایزنی تمام فرزندان منطقه دراین امردخیل بوده
کهگیلویه ای درگچساران
Iran, Islamic Republic of
مبارک باد امیدوارم وزیر معرفی شود اما خودش را مثل صفتر حسینی وبعضی های دیگه گم نکند وبعداز وزارت خودش رابچه استان نداند واستان کهگیلویه وبویر احمد رادرست حسابی به کشور معرفی کند وموضوع بعدی حسود وتنگ نظر نباشه از نخبگان واستادان باشرت اصیل بودن ورعایت اصالت لر داشتن رادر کشور ودر کنار خود به کار بگمارد موفق باشی اولین وزیر استان کهگیلویه وبویر احمد ویادت باشه که کل کهگیلویه وبویر احمد باحضورشان درتمامی صحنه ها باعث این رخداد بزرگ شدند وثمره تلاش چهل ساله شونه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1