تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۳
کد مطلب : ۲۶۸۱۵۶

نشست صمیمی فرماندار چرام با کانون نخبگان چرام(+تصاویر)

۴
۰
کبنا ؛اولین نشست نخبگان مرکز رشد و کارآفرینی خیام شهرستان چرام با سرپرست فرمانداری چرام برگزارشد
به گزارش کبنا نیوز از چرام,سرپرست فرمانداری شهرستان چرام در نشستی صمیمی با نخبگان مرکز رشد و کارآفرینی مرکز رشد و کار آفرینی خیام چرام بر حمایت از این مرکز و نخبگان تاکید کرد.
داریوش پاداش با گرامیداشت هفته دولت اظهارداشت:ماندگارترین ایام هفته دولت یاد شهیدان رجایی و باهنر است که انسان در هر موقعیت و مسئولیتی که قرار می گیرد باید روز اول و آخر آن یکی باشد.
وی بیان کرد:کمترین زمان ریاست جمهوری و بیشترین محبوبیت را شهید رجایی داشته و این نشان دهنده این است که در همان زمان کوتاه مسئولیت در خدمت مردم بوده است.
سرپرست فرمانداری شهرستان چرام با تشکر از بانیان مرکز رشد و کارآفرینی نخبگان چرام گفت:شناخت استعدادها مهم ترین و بهترین کار در شهرستان است .
وی افزود:نگاه سیاسی در مرکز نخبگان ره بجایی نمی برد و باید شناخت به همه نیروها و در همه شهرستان داشته باشیم و نباید سیاست را دخالت دهیم.
پاداش تصریح کرد:سعی کنیم در لفظ و بیان گروهی رنجیده نشود و از این انجمن برای شناسایی استعدادها حمایت ویژه خواهیم داشت.
وی بیان کرد:پیشنهاد دادیم که در هفته دولت استاندار محترم و سایر مسئولان استانی از این مرکز بازدید داشته باشند.
نماینده عالی دولت در شهرستان چرام گفت:خوشبختانه. دکتر نیکروز رئیس مرکز نخبگان استان از فرزندان شایسته چرام هست که امیدواریم از این پتانسیل در کمک و توسعه به این مرکز به درستی استفاده شود.
وی با اشاره به تغییر نگاه مردم شهرستان چرام گفت:خوشبختانه فضای خوبی حاکم است و در همه حوزه ها تلاش می کنیم که در همه زمینه ها پیشرفت حاصل شود.ِ
پاداش افزود:هرچند کارهای خوبی در شهرستان چرام  انجام شده اما امروز وظیفه ما سنگین تر است و لازم است ابتدا استعدادیابی و پرورش آنها به خوبی انجام شود و در این راستا هر سازمانی تمام توانش را بگذارد که حمایت مالی و معنوی نمایند.
در ادامه این نشست عطاالله حدادی عضو جدید شورای شهر چرام با اشاره به اینکه این مرکز و شناسایی نخبگان و حمایت از آنها متناسب با اسناد بالادستی کشور است بیان کرد:علیرغم اینکه در منطقه محرومی هستیم اما انگیزه خوبی وجود دارد که امیدواریم این مهم فراگیر شود.
وی اظهارداشت:این مرکز نیازمند حمایت از دستگاه ها ی مختلف است و می بایست رسانه و تبلیغات مناسبی برای معرفی و شناسایی این نخبگان انجام شود.
عضو شورای شهر چرام تصریح کرد:قول می دهم که در این ۴سال در بودجه های فرهنگی شورا و شهرداری چرام از هر خدمتی برای کمک به این مرکز و حمایت از نخبگان چرام کوتاهی ننمائیم.
در ادامه اصغر نیکروز رئیس مرکز رشد و کارآفرینی خیام چرام از پاداش فرماندار چرام که تاکنون به خوبی از این مرکز حمایت کردند تقدیر و تشکر نمود و بیان کرد:این مرکز زیر نظر موسسه کشوری است و در صورت حمایت اولین شرکت دانش بنیان دانش آموزی کشور را در شهرستان چرام ثبت می نمائیم.
براساس این گزارش ،مرکز رشد و کارآفرینی نخبگان خیام متشکل از دانش آموزان و دانشجویان نخبه ای است که مبادرت به ساخت و طرح های علمی خود دارند و با هزینه شخصی فعالیت می کنند.شرکت و حضور در این مرکز آزاد است.
در پایان این نشست صمیمی از تعدای از استعدادهای برتر این مرکز تجلیل بعمل آمد.
تصاویر تکمیلی:
نام شما

آدرس ايميل شما

نکته گیر
Iran, Islamic Republic of
جناب یاری زاده کاش می نوشتی دوستان حاضر چکار کردن که نوشتی نخبه هستن اختراعی دارن اکتشافی کردن ویا مسائل سیاسی پاشون رو به این محفل چایخوری باز کرده ضمنا هستن خیلی کسانی که مخ ونخبه هستن ودر جلسه حضور ندارن مثل استاد محسن زارعی نخبه وتکدانه خبرنگاران چرام واستان
جواب نكته گير
Iran, Islamic Republic of
نخبه اصلی ختی که متنه هم درس متوجه نوابیی.په نوشته کانون نخبه گان،منظورش محل جلسه بیه.در ضمن دعوت شدگان اولیا دانش آموزان عضو کانون و مشاوران کانون هستن.
دانشجویان ورودی 94 عمران لنده
Iran, Islamic Republic of
دکتر قاسمی افتخار علمی واحد دهدشت و گروه برق می باشند
حقیر افتخار شاگردی ایشان را دارم.
Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت همه دوستان و همشهریان
لازم است بدانید که مدیر همین مرکز صاحب سه اختراع ثبت شده می باشد و از همه عزیزانی که می توانند به رشد و پیشرفت علمی و اشتغال شهرستان کمکی یا ایده ای دارند دعوت به عمل می آید ومشتاقانه آماده همکاری در هر زمینه علمی و هنری هستیم
تو وسوسه با من مکن و عاشق من باش
تقلید ز حرفی مکن و مهد سخن باش
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1