تاریخ انتشار
شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱
کد مطلب : ۲۶۸۰۹۱

رونمایی از کتاب خاطرات حماسه جاویدان «پد خندق» در یاسوج

۰
کبنا ؛معاون فرهنگی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: کتاب «مقاومت خندقیان» خاطرات حماسه جاویدان عملیات «پد خندق» در دفاع مقدس با حضور مسئولین استانی رونمایی می‌شود.
صادق خاک نژاد اظهار داشت: این کتاب بخشی از خاطرات رزمندگان استان در عملیات پد خندق است که توسط فتحعلی بزرگمهر نژاد که خود نیز در این عملیات حضور داشت گردآوری و با حمایت واحد فرهنگ و ادبیات پایداری حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد به چاپ رسیده است.
وی افزود: عملیات پد خندق از مهم‌ترین عملیات دفاع مقدس است که در روزهای پایانی دفاع مقدس اتفاق افتاد و تحسین مقامات مسئول و به‌ویژه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را در پی داشت.
خاک نژاد گفت: همزمان با مراسم رونمایی از این کتاب و به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان به میهن اسلامی برنامه شب خاطره آزادگان استان نیز برگزار خواهد شد.
وی با توجه به لزوم ثبت خاطرات دفاع مقدس و سیاست‌های حوزه هنری در این بخش اهمیت مقوله آموزش را یادآور شد و بیان داشت: با برنامه‌ریزی قبلی و هماهنگی‌های صورت گرفته سه کارگاه آموزشی ثبت خاطرات دفاع مقدس نیز فردا در یاسوج برگزار می‌شود.
خاک نژاد در پایان گفت: کارگاه «شناخت گونه ها وقالب های نوشتاری برآمده از خاطرات دفاع مقدس» با حضور محمدقاسمی پور، مهدی کاموس و سردار علی ناظری به همراه نشست نقد کتاب «حرمان فاو» زندگینامه شهید محمد لطیف فر نیز فردا صبح و عصر در محل کنگره سرداران شهید استان برگزار می‌شود.
گفتنی است مراسم رونمایی از کتاب «مقاومت خندقیان» فردا یک‌شنبه رأس ساعت ۱۸ در سالن اجتماعات کنگره سرداران شهید استان برگزار می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1