تاریخ انتشار
شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۵
کد مطلب : ۲۶۸۰۶۴

بیش از ۸۱ میلیارد تومان پول از مردم طلب داریم / تمام روستاهای کهگیلویه و بویراحمد برق‌دار شدند

۱
۰
کبنا ؛ 
مدیرعامل شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۸۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان شرکت برق استان از مردم طلب دارد.

به گزارش کبنا از یاسوج، داوود راهزادی عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق استان بیش از ۲۳۸ هزار و ۵۷۹ مشترک برق دارد، اظهار کرد: به ازای هر مشترک در استان کهگیلویه و بویراحمد شش میلیون تومان هزینه لازم داریم که در استان‌های دیگر با رقم پایین‌تری این کار صورت می‌گیرد.
مدیرعامل شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: در سطح استان ۱۱ ایستگاه برق داریم که این خود به عنوان یکی از معضلات به شمار می‌رود.
راهزادی با بیان اینکه تمام روستاهای استان برق دار شده‌اند، اظهار داشت: همه روستاهای دارای کد شناسایی استان کهگیلویه و بویراحمد از نعمت برق برخوردار شده‌اند.
راهزادی به استفاده از انرژی خورشیدی در سطح استان اشاره کرد و گفت: ۴۷ نیروگاه خورشیدی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد راه‌اندازی کردیم و به شکل رایگان روستاها از نعمت برق برخوردار می‌شوند.
 
مدیرعامل شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در سال ۹۵ بیشترین مصرف برق را داشتیم، اظهار کرد: در بخش مصرف خانگی بیش از ۴۶ درصد، بخش عمومی ۱۸ درصد، کشاورزی ۱۲/۶ درصد، تجاری و صنعتی ۶ درصد و سایر مصارف ۱۹ درصد میزان مصرف برق را به خود اختصاص می‌دهند.

این مسؤول گفت: در برخی نقاط به ازای هر ده کیلومتر شبکه برق ۱۰ خانوار هم نداریم و که برای هر مشترک در استان میانگین ۶ میلیون تومان هزینه می‌شود که در دیگر نقاط کشور چنین نیست.

وی به بحث تلفات انرژی اشاره کرد و گفت: از سال ۹۳ در کشور این کار ابلاغ شد که آن موقع ۲۴ و ۲ دهم درصد کاهش تلفات انرژی داشتیم که در پایان سال ۹۵ به ۱۳.۸ رسید که بهترین آمار را در کشور داشتیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: با عزم جدی و جهادی این کار انجام شد که در کشور این کار کم نظیر بود.

وی به برخی دیگر از شاخص‌ها اشاره کرد و از نرخ خاموشی‌ها گفت و افزود: خاموشی‌ها از حدود ۵٫۴ دقیقه در سال ۹۲ به ۳.۶۵ در سال ۹۵ رسیده که از مهم ترین شاخص‌های در ارزیابی‌هاست که باید تلاش کنیم با پست‌ها و شبکه‌های فوق توزیع باز آن را پایین بیاوریم.

این مسوول در بخش دیگری از اظهارات خود به نرخ تلفات انرژی اشاره کرد و گفت: قبلا نرخ تلفات ما تا ۱۷ میلیارد تومان بود که الان به ۸ میلیارد تومان رسیده است.

وی با بیان این که ۱۱ فیلر در استان اضافه کرده‌ایم افزود: هم پایداری برق بالا می‌رود که اگر سالی ۲ فیلر اضافه کنیم در آینده نرخ خاموشی به متوسط کشوری می‌رسد.
نام شما

آدرس ايميل شما

گچساران
Iran, Islamic Republic of
بهتون تبریک میگم که این قدر در دریافت مطالباتتون ضعیف عمل شده
جدال‌ بي‌فايده بر سر مذاكره

جدال‌ بي‌فايده بر سر مذاكره

با رفتن ترامپ و جايگزين شدن بايدن اين فرصت در اختيار ماست تا نتيجه سي ماه زحمت و رنج ...
واکنش حقوقدانان به اظهارات جلیلی درباره برجام

واکنش حقوقدانان به اظهارات جلیلی درباره برجام

مذاکره کننده سابق هسته ای در دوره ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد در یکی از این پیام های ...
رضا ضراب در خانه امن اف‌بی‌آی | مافیای کاسبان تحریم با شیپور هم شناسایی نمی‌شوند

رضا ضراب در خانه امن اف‌بی‌آی | مافیای کاسبان تحریم با شیپور هم شناسایی نمی‌شوند

غلامحسین دوانی معتقد است: در ایران با وجود تصویب قانون سوت‌زنی اما هنوز عدم اعتماد افراد ...
1