تاریخ انتشار
جمعه ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۱
کد مطلب : ۲۶۷۸۸۲

چرا جلوی استخدام‌های قبیله‌ای، طایفه‌ای و باندی و خطی گرفته نمی‌شود؟ / چرا آقایان به مردم توضیح نمی‌دهند

۱۴
۰
کبنا ؛ 
مسوول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه نمایندگان را نمی‌گوییم چرا که برخی‌ها در مجلس محترم هستند اما خطاب به این بنده خدا می‌گوییم شما هم تریبون مجلس را با تریبون فتنه اشتباه گرفته‌اید.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام صفدر پناهی ظهر امروز در خطبه‌های نماز سیاسی و عبادی گچساران با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: هر مسلمان موظف است تقوا را در پندار، اخلاق، رفتار و کردار خود عمل کند.
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تقوا لباس است که در همه حال باید بر مومن زینت ایجاد کند، افزود: نماز جمعه مکانی است که دعوت به وحدت، بصیرت و تقوا صورت می‌گیرد.
پناهی افزود: امروز شاهد هستیم دعوت به بصیرت بدجوری عده‌ای را ترسانده است.
وی با اشاره به اینکه تقوا راه رسیدن به خداست، عنوان کرد: انسان نباید فخر بفروشد و بگوید ژن من نسبت به دیگران برتر است.
این مسوول اذعان کرد: آن چیزی که در آن دنیا نشان از برتری انسان است میزان تقوای الهی است.
پناهی در ادامه با اشاره به سالگرد ورود آزادگان به میهن اسلامی بیان کرد: آن چه که مشخص است و در پی شهادت شهید محسن حججی نیز نمایان است هیچ کس تردید ندارد که اگر این مملکت در امنیت کامل به سر می‌برد و در دنیا سرافرازیم و دنیا ما را به عنوان ملتی که زیر بار ظلم و ستم نمی‌رود، می‌شناسد به برکت خون و ایثار همین شهدا و ایثارگران است.
وی اذعان کرد: اگر شهیدان و اسرا و مجروحین و صبر و استقامت خانواده‌های آنها نبود استکبار جهانی ما را از پای در می‌آورد اما امروز نه تنها از پای در نیاورده بلکه نمادی از ایثار و استقامت در مقابله با ظالمین را از خود به ثبت رسانده‌ایم.
پناهی با اشاره به این که همه می‌دانیم که باید از آزادگان تجلیل به عمل بیاوریم، تاکید کرد: آن چیزی که امروز مهم است اشتغال فرزندان همین آزادگان و خانواده‌های ایثارگران است.
وی ادامه داد: آقایان بگویند و پاسخ دهند برای اشتغال فرزندان آزادگان و ایثارگران چه کرده‌اند، چرا که تجلیل به دادن چندین لوح تقدیر نیست و این عزیزان نیازی به لوح تقدیرهای این چنینی ندارند و بهترین تجلیل برای آنها حل شدن مشکل اشتغال فرزندان آنها است.
پناهی ابراز کرد: این مشکل فقط مربوط به این دولت تنها نیست و در گذشته نیز این مشکل وجود داشته است اما در حال حاضر با دادن شعارها مشکلات بیشتر شده است.
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان بیان کرد: چرا جلوی استخدام‌های قبیله‌ای، طایفه‌ای و باندی و خطی گرفته نمی‌شود و چرا آقایان به مردم توضیح نمی‌دهند.
وی با بیان اینکه چرا دستگاه‌های نظارتی و بازرسی به مردم در خصوص استخدام‌ها پاسخ نمی‌دهند، عنوان کرد: روزی به این عزیزان اتهام گرفتن سهمیه‌های کنکور ...می‌زدند اما امروز توصیه می‌کنیم که باید به دور از جناح بازی فرزندان ایثارگران را سر و سامان دهید.
پناهی در ادامه با اشاره به جلسات مجلس در خصوص رای اعتماد به وزرای دولت اظهار کرد: نماینده‌ای در مخالفت با نماینده دیگر به خود اجازه می‌دهد و به جایگاه نماز جمعه اهانت می‌کند.
وی خطاب به نمایندگان مجلس افزود: چرا به خودشان اجازه می‌دهند در صحن مجلس که از رسانه ملی پخش شد به جایگاه نماز جمعه توهین کنند.
پناهی ادامه داد: همه نمایندگان را نمی‌گوییم چرا که برخی‌ها در مجلس محترم هستند اما خطاب به این بنده خدا می‌گوییم شما هم تریبون مجلس را با تریبون فتنه اشتباه گرفته‌اید.
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان با اشاره به جایگاه نماز جمعه و امام جمعه از دیگاه مقام معظم رهبری افزود: امام جمعه باید نقد کند و مشکلات را بگوید و بدانید نماز جمعه در مقابل دولت نیست اما بسیاری از ناهنجاری‌ها در محافل خصوصی گفته می‌شود اما شنیده نمی‌شود.
پناهی خاطرنشان کرد: یک نماینده مجلس به چه حقی از تریبون رسمی مجلس این گونه صحبت می‌کند.
وی در ادامه با اشاره به اعتصاب غذای یکی از سران فتنه اظهار کرد: آقایان هنوز دست از فتنه برنمی‌دارند و تاکیدات مقام معظم رهبری که بارها در خصوص فتنه صحبت کرده‌اند را فراموش کرده‌اند و می‌گویند آقا فلان کس اعتصاب غذا کرده است و این گونه سخن می‌گویند.
پناهی در ادامه با اشاره به اقدامات خوبی که امام جمعه گچساران در این شهرستان انجام داده است، گفت: امروز خوشحال هستیم که حجت الاسلام حجازی در زمینه‌های فرهنگی بدون پشتوانه مالی در حالی که عده‌ای دیگر حقوق‌های نجومی را می‌گیرند اما بدون حقوق کارهای خوبی را در این شهر انجام داده است.
وی با اشاره به سالروز آتش سوزی مسجد الاقصی افزود: مساجد ما باید بتوانند کارخانه انسان سازی باشند.
پناهی در ادامه با اشاره به ازدواج امام علی(ع) عنوان کرد: با بتوانیم با الگو پذیری از مولایمان با برگزاری ازدواج‌های آسان زمینه ازدواج جوانان را فراهم کنیم.
خطیب نماز جمعه گچساران در پایان با اشاره به هفته دولت خاطرنشان کرد: این هفته را به قوه مجریه و دولت تبریک می‌گوییم و امیدواریم در رای اعتماد وزرای خوبی رای بیاورند و تریبون نماز جمعه نیز آمادگی این را دارد که مسوولان دولتی عملکرد خود را به مردم گزارش دهند.(فارس)
نام شما

آدرس ايميل شما

سید آرش حسینی عنایی
Iran, Islamic Republic of
چون حقشون هس...
چون هرکسی مسئول شد باید دینشو ادا کنه...
آخه مسئولو گذاشتن که استخدام کنه ، اگه استخدام نکنه پس چ کار دیگه ای بلد هس!!!
حاج آقا پناهی حرفتون خیلی بجاس ، دلمون خونه ولی...
فرزین (عوض)کشاورز
Iran, Islamic Republic of
احسن
کهگیلویه و بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
بی خبر از خودت نفاق گچساران درست نکن ان زمانی که شبانه از یاسوج و دهدشت وگروه جناح اقایان نیرو با معرفی نامه وارد شرکت می کردند خبر نداشتید
گچساران
Iran, Islamic Republic of
شما وشخص جنابعالی که مسئول سیاست گذاری نماز جمعه استان هستید چرا جناحی بر خورد می کنید واز تریبون نماز جمعه وانتظار داری کسی از شما انتقاد نکند
احمد
Iran, Islamic Republic of
حاج اقا تشکر عالی بود
پیگیر کار نیروهای ترینینگ هم باشید
واقع بين
Europe
درود خدا بر شما
بویر احمد گرمسیری
Iran, Islamic Republic of
درود بر تاجگردون درود بر اصلاحات
مارین
Iran, Islamic Republic of
بخدا این اصلاح‌طلبان بهتر از این اصولگرا ها هستند.فقط شعار میدید.درود بر تاجگردون
جعف ر
جایی نداشتی تا بیایی گچساران
جعف ر
چه کاری جناب پناهی امام جمعه برداشته
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
دیگر کسی به شماها گوش نمیده بجز اون جند پیرمرد
شهروند
Iran, Islamic Republic of
آفرین بر امام جمعه شجاع و نترس گچساران / پتروشیمی تنها را برسی نمایید .اگر امام جمعه نماینده ولی فقیه در شهر هستند لطف کنند افرادی که در پتروشیمی و صنعت نفت دزر این مدت جذب شده اند را پیگیری کنند تا ذریابند که چه بلایی بر سذ جوانان این شهر و مردم بی پناه امده است . اگر این کار را انجام ندهید به وظیفه شرعی خویش عل نکرده اید .این از مشکلات مرذم و شهر است لطف کنید بررسی و گزارش نمایید.
احمدشجاعی بوستان
Iran, Islamic Republic of
مافقط تاج گردون رادوست داریم.ازخدابه خاطرخلقت تاج گردون متشکریم.مردم عاقل هستندومیدانندکه چه کسی برای آنان کارمیکند.
ازیاسوج
Iran, Islamic Republic of
خودحاج آقای پناهی خیلی از طلبه های طرفدارخودشو آورد ومشغول کارکرد.
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1