تاریخ انتشار
جمعه ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۸
کد مطلب : ۲۶۷۸۳۴

تصاویر جایگاه عجیب ویژه فروش بنزین در یاسوج / بهره‌برداری از نمایشگاه دائمی یاسوج / دستگیری یک قاچاقچی در باشت / کشف ۶۲ هزار نخ سیگار قاچاق در گچساران

۱
۰
کبنا ؛
خبرهای کهگیلویه و بویراحمد

فروش بنزین فله‌ای در یاسوج
کاری خطرناک هم برای فروشندگان نوجوان و هم برای مسیری که پر رفت و آمد است و با کمترین سهل‌انگاری موجب بروز حادثه‌ای غیر قابل جبران می‌شود.


فروش بنزین فله‌ای با بشکه‌های ۲۰ لیتری در کنار پمپ بنزین‌های تعطیل شده از جمله در فلکه جهاد هم به نوبه خود از جمله این مشاغل است.

کاری خطرناک هم برای فروشندگان نوجوان و هم برای مسیری که پر رفت و آمد است و با کمترین سهل‌انگاری موجب بروز حادثه‌ای غیر قابل جبران می‌شود.

هر چند انتظاری از مسؤولان نیست که اجازه چنین کار خطرناکی را به این نوجوانان جویای کار بدهند چرا که در ماه‌های اخیر با چشم خود دیده‌ایم که مسؤولان شهر را رها کرده‌اند و تنها به دعواهای انتخاب شهردار چسبیده‌‌اند.

اما در کنار همه این مشکلات باز هم اعتقاد داریم که شهر یاسوج کمبود پمپ بنزین دارد برای مثال در قسمت‌هایی از شهر همانند منطقه دولت‌آباد و شرف‌آباد یک جایگاه پمپ بنزین نیاز است.

در حوزه سالم‌آباد و ابوذرها هم باید یک جایگاه کوچک و نقلی وجود داشته باشد و پمپ بنزین مرکز شهر یا همان جایگاه ترابی باید هر چه سریع‌تر راه‌اندازی شود تا مردم دچار مشکل نشوند.



تجلیل از معلمان بازنشسته در مدارس
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از فعالیت مستمر ۵ کمیته پروژه‌مهر برای بازگشایی به موقع مدارس در این استان خبر داد.
مدیرکل آموزش و پرورش این استان در نشست پروژه مهر گفت: برای بازگشایی به موقع مدارس کمیته‌های اجرایی-پشتیبانی-ساماندهی نیروی انسانی-توجیه و تبلیغ-حفاظت و ارزیابی و انتصابات فعالیت می‌کنند.
هادی زارع‌پور گفت: ستاد پروژه مهر در استان – شهرستان- منطقه و مدارس تشکیل و امسال از سوی ستاد پروژه مهر هر مدرسه از معلمان بازنشسته آن مدرسه تجلیل می‌شود.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان هم گفت: بر اساس دستورالعمل ستاد پروژه مهر انتخاب مدیران مدارس بر اساس تصمیم کمیته انتصابات انجام می‌شود.
ایوب رضایی گفت: ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق مکان برگزاری جشن شکوفه‌ها- غنچه‌ها و بازگشایی مدارس را تعیین و به ستاد پروژه مهر استان اعلام کنند.
وی گفت: با نزدیک شدن به بازگشایی مدارس بازدیدهای دوره‌ای از طرف ارزیابان انجام می‌شود.
بهره‌برداری از نمایشگاه دائمی شهر یاسوج در هفته دولت
شهردار یاسوج، گفت: نمایشگاه دائمی شهر تکمیل بوده و در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.
محمدعلی جاوید اظهار کرد: نمایشگاه دائمی شهر یکی از پروژه‌های مهم شهرداری یاسوج است.
شهردار یاسوج با بیان اینکه این پروژه تکمیل بوده و آماده بهره‌برداری است، گفت: نمایشگاه دائمی شهر همزمان با هفته دولت افتتاح شده و به بهره‌برداری می‌رسد.
وی سطح زیربنای این پروژه را دو هزار و ۷۰۰ متر مربع عنوان کرد و بیان داشت: مساحت محوطه و پارکینگ این پروژه نیز ۱۴ هزار متر مربع است.
این مسوول، تصریح کرد: اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه ۲۳ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال بوده است.
جاوید خدمات‌رسانی مطلوب به همشهریان را از اولویت‌های شهرداری عنوان کرد و بیان داشت: فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای توسعه استان از برنامه‌های مهم این سازمان است.
شهردار یاسوج افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه را اقدامی مهم در راستای توسعه و ارتقای اقتصاد مرکز استان دانست و گفت: نمایشگاه دائمی شهر یاسوج حلقه اتصال میان تولیدکننده و مصرف‌کننده است.
وی بهره‌برداری از این مرکز را عاملی موثر در ایجاد اشتغال پایدار بیان کرد و یادآور شد: رفاه شهروندان، حمایت از مصرف‌کننده و تولیدکننده و تامین نیازمندی‌های عمومی شهروندان از دیگر موارد مورد توجه در بهره‌برداری از این مرکز است.
این مسوول با بیان اینکه اجرای این پروژه به اتمام رسیده و آماده بهره‌برداری است، گفت: نمایشگاه دائمی شهر یاسوج در هفته دولت با حضور مسوولان در مرکز استان افتتاح خواهد شد.
 
کشف بیش از ۶۲ هزار نخ سیگار قاچاق در گچساران
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از کشف ۶۲ هزار و ۴۰۰ نخ سیگار قاچاق در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ سید محمد موسوی گفت: ماموران کلانتری ۱۱ حین گشت‌زنی در سطح شهر به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک شدند که در ادامه اقدام به توقیف خودرو نمودند.
این مقام انتظامی ادامه داد: در بازرسی ماموران از این خودرو ۶۲ هزار و ۴۰۰ نخ سیگار از نوع خارجی به ارزش ۹۶ میلیون و ۹۵۰ هزار ریال را کشف کردند.
موسوی خاطرنشان کرد: خودرو به پارکینگ منتقل و راننده دستگیر شده به همراه تشکیل پرونده قضایی تحویل مرجع قضایی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران در پایان تاکید کرد: پلیس با اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با این پدیده شوم به صورت قاطع و قانونی برخورد می‌کند.
 
درجا زدن کهگیلویه و بویراحمد با مباحث گرمسیری و سردسیری
مسؤول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نباید نسبت به افراد غیربومی یا سردسیری و گرمسیری و اینگونه موارد حساسیت نشان دهیم و تا می‌توانیم فضای رفاقت و همدلی جهت توسعه ایجاد کنیم.
حجت‌الاسلام حبیب‌الله زمانی با اشاره به ظرفیت‌های تولید و اشتغال‌زایی در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: این استان هر چند وسعت و جمعیت کمی دارد اما از بسیاری استان‌های بزرگ کشور ظرفیت‌های بیشتری برای رونق تولید و افزایش اشتغال دارد.
وی با نام بردن از ظرفیت‌هایی مانند گردشگری، کشاورزی و آب و سایر داشته‌های دیگر افزود: با توجه به مشکل اشتغال استان باید به سمت تولید پایدار و استفاده از ظرفیت‌های بومی استان مثل جنگل و طبیعت بکر برویم.
مسؤول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی استان گفت: باید زمینه مناسب برای جذب سرمایه‌های خارج از استان فراهم شود تا بتوانیم از این ظرفیت بزرگ و اثرگذار هم برای نیل به خواسته‌های اقتصادی برخوردار شویم.
این مسؤول تأکید کرد: نباید نسبت به افراد غیربومی یا سردسیری و گرمسیری و اینگونه موارد حساسیت نشان دهیم و تا می‌توانیم فضای رفاقت و همدلی جهت توسعه ایجاد کنیم.
وی گفت: باید از همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود در حوزه‌های مختلف به نحو درست و مطلوب و به دور از حاشیه‌ها استفاده کنیم تا بتوانیم استان را در مسیر رشد و توسعه به خصوص در حوزه اقتصادی قرار دهیم.
این مسؤول در ادامه با بیان قابلیت‌های کشاورزی استان و نام بردن از این بخش به عنوان یکی از حوزه‌های مهم برای پیشرفت کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: باید در حوزه‌های مختلف کشاورزی مکانیزه و به روز؛ دامپروری و صنعت آبزیان و پرورش طیور قدم‌های بلند برداریم.
 
دستگیری قاچاقچی مواد مخدر با ۳۵کیلوگرم حشیش در باشت‌
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری قاچاقچی مواد مخدر با ۳۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش خبر داد.
سرهنگ سعید بالش‌زر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: قاچاقچی مواد مخدر با ۳۵ کیلوگرم حشیش در محور مواصلاتی رستم استان فارس به سمت شهرستان باشت استان کهگیلویه و بویراحمد توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و ماموران انتظامی باشت دستگیر شد.
وی با بیان اینکه پلیس با اجرای ایست و بازرسی اقدام به کنترل خوردوهای عبوری کرد عنوان کرد: حین ایست و بازرسی ماموران به یک دستگاه پژو ۴۰۵ مشکوک و سریع دستور توقف صادر کردند.
بالش‌زر ادامه داد: با بازرسی خوردو پژو ۴۰۵ در جاده رستم به باشت ۳۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش که به طرز ماهرانه‌ای جازسازی شده بود، کشف شد
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر از دستگیری راننده خودور خبر داد و افزود: این قاچاقچی مواد مخدر هم اکنون تا سیر مراحل قانونی و بررسی‌های لازم در اختیار پلیس است.
‌بالش‌زر تاکید کرد: شهروندان هرگونه اقدام مشکوک توسط افراد خوردورها را با تلفن ۱۱۰ اطلاع دهند.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

باشت
Iran, Islamic Republic of
بنزین فروشی فله ای در باشت جلوی در ب مغازه های سوپر مارکت که بسیار خطرناک بوده فراوان می باشد .لطفا گزارش تهیه فرمایید.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1