تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : ۲۶۷۷۲۶

وقتی مدیران کهگیلویه و بویراحمد خیرین را فراری می‌دهند

۱
۰
کبنا ؛ 
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد بدون اشاره به نام فرد یا افرادی، تاکید کرد که برخی مدیران در این استان، خیرین را فراری می‌دهند.
به گزارش کبنا، «سالار جوکار» در شورای مشارکت‌های زنان خیرسلامت در مرکز بهداشت کهگیلویه و بویراحمد گفت: دوست نداریم مطالبی را بیان کنیم اما اینکه می‌گویم واقعیت دارد و آن واقعیت این است که برخی مدیران خودشان عامل فراری دادن خیرین از این استان هستند.
وی با تشریح برخی اقدامات صورت گرفته برای حضور خیرین سلامت در کهگیلویه و بویراحمد، اظهارداشت: خودم دیدم برخی مدیران با بهانه‌های واهی که جلوی پای خیرین می‌گذاشتند مانع کار خیر آن خیر می‌شدند.
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد افزود: یک فرد خیر که قرار است کار خیری انجام بدهد توقع دارد مدیران با وی همکاری کنند نه اینکه آن مدیران مانع کار خیر وی شده و یا در راه انجام کار خیر وی سنگ اندازی می‌کنند.
جوکار با تشریح برخی اتفاقات صورت گرفته برای یکی از خیرین سلامت در گچساران، خاطرنشان کرد: یک خانم خیر قرار بود در گچساران مرکز سلامتی دایر کند اما متاسفانه برخی مدیران حتی مدیران ارشد همکاری نکردند و آن خانم خیر نتوانست مرکز خود را در این شهرستان احداث کند.
وی افزود: سنگ اندازی و مانع تراشی برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های خدمات رسان عامل فراری برخی خیرین در کهگیلویه و بویراحمد است.
نام شما

آدرس ايميل شما

گچساران
Iran, Islamic Republic of
جنابعالی که برای دفاع از حقوق خیر در مقابل مدیران ملاحظه کاری می کنی جرمت از مدیران کارشکن بیشتر است و در خصوص اعتمادی که شما شده باید تجدید نظر شود .
شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

دومین و آخرین مناظره انتخاباتی میان دونالد ترامپ و جو بایدن در مقایسه با مناظره پیشین،...
فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

همه زنان و مردانی که در این ویدئو دیده می‌شوند دیشب بازداشت شده‌اند.
ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
1