تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۴۶
کد مطلب : ۲۶۷۵۶۲

پیام تبریک مسئولان استانی به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان

۰
کبنا ؛
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پیامی بیست و ششم مردادماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی را به مردم شریف، انقلابی و جامعه ایثارگران و آزادگان تبریک گفت.
متن پیام سید موسی خادمی خطاب به اسوه های آزادگی و رادمردی و آزادگان سرافراز بدین شرح است.
بسم الله الرحمن الرحیم
انقلاب پر افتخار و عزتمند ایران اسلامی که امروزه به عنوان الگویی ناب برای حمایت از آزادگان و مظلومان جهان از آن یاد می شود مرهون تلاش، ایثار و فداکاری مردان مردی است که با نثار جان، مال و هستی خود به دفاع از کیان و تمامیت ارضی ایران اسلامی پرداختند.
آرامش و آسایش حاکم بر مملکت و امنیت پایدار در مرزهای جغرافیایی ایران اسلامی ، بی شک حاصل اقتدار و جانفشانی آزادگان سرافرازی است که با پیروی از فرامین ولایت و تبعیت از مکتب آزادیخواه امام حسین (ع) با تمام وجود در مقابل هجوم و حملات ناجوانمردانه دشمنان تا بن دندان مسلح ایستادند و دست از ارزشها و آرمانهای انقلاب برنداشتند.
ایستادگی و مقاومت آزادگان سرافراز در طول سال های سخت اسارت نه تنها روحیه دشمن را خرد کرد بلکه ملت ایران را در دنیا رو سفید و سربلند و همگان را به تعظیم و احترام در مقابل سروقامتان همیشه استوار کشور وادار کرد.
آزادگان هیچگاه متعلق به یک مقطع از تاریخ نیستند چرا که پیام و سیره آنها فریاد سربلندی و شکوهمندی ملت ایران اسلامی است که برای همیشه ماندگار است و در هر زمان و مکانی می توان از آن بهره مند شد.
اینجانب بیست و ششم مرداد ماه سالروز بازگشت قهرمانانه آزادگان سرافراز به خاک میهن عزیز را به مقام معظم رهبری، خانواده گرانقدر شهدا، ایثارگران، جانبازان غیور و آزادگان همیشه سرافراز تبریک گفته و از درگاه خداوند متعال توفیق، سلامتی، سربلندی و عزت ملت ایران را مسألت دارم.
سید موسی خادمی / استاندار کهگیلویه وبویراحمد
 
پیام نماینده کهگیلویه بزرگ به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن
«بِسمِ اللّه ِ الرَّحمنِ الرَّحیمِ»
« مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا.»
از مومنان مردانی هستند که به پیمانی که با خدا بسته بودند وفا کردندبعضی بر سر پیمان خویش جان باختند و بعضی چشم به راهند و هیچ پیمان خود را دگرگون نکرده ‏اند.
۲۶ مردادماه ۶۹ روزی ماندگار در تاریخ سراسر افتخار دفاع مقدس که نمایشگر جلوه ای با شکوه از وحدت و استقبال و سپاس و رضایت و لبخند ملت شهیدپرور در بازگشت سرافرازانه سندهای افتخار فرزندان روح الله به خاک پاک ایران اسلامی است.
آنانکه در هنگامه اسارت٬ بیعت با امام خویش را تحکیم بخشیدند و خود را به خدا سپردند.
در سیاه چالهای مخوف ٬ نه تنها شکنجه های جسمی و روحی را تحمّل می نمودند بلکه با امیدواری به نصرت الهی با رشادت و دلیرمردی و به طرق مختلف به ملت و رزمندگان و همرزمانشان در جبهه ها روحیه می دادند تا درس وفاداری و ولایت مداری خود را به منصه ظهور برسانند.
آری فرزندان خمینی که به تعبیر پیر مرادشان سرود آزادی سر داده بودند با عزت و افتخار به آغوش ملت بازگشتند تا پیمانی که با خدا بسته بودند را معنا ببخشند.
اینجانب این روز خجسته را به محضر رهبر معظم انقلاب٬ ملت شریف ایران٬ خانواده های معزز شاهد و ایثارگر و آزاده به ویژه آزادگان سرافراز استان و همکاران آزاده ام در مجلس شورای اسلامی تبریک عرض می نمایم.
به روح ملکوتی خمینی کبیر
شهیدان والامقام و آزادگانی که در زمان اسارت و بعداز رهایی، آسمانی شدند درود می فرستم و یاد و خاطرات شان را گرامی می دارم.
افتخار پیروی بیش از پیش همگان از ولی امر مسلمین جهان را از خدای بزرگ مسئلت دارم.
 
رئیس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی فرا رسیدن سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را تبریک گفت.
متن پیام بدین شرح است:
آزادگان، صبورتر از سنگ صبور و راضی‌ترین کسان به قضای الهی بودند.
بیست و شش مرداد ماه، روز سراسر افتخاری است که بر صفحات زرین انقلاب حک شد و یادآور ایامی است پر از شور و شادی است به عطر حضور دوباره عزیزانی که بوی شهیدان را با خود داشتند.
بی تردید این روز پرثمر بازتاب مقاومت آزادگان و دلاوری‌های رزمندگان اسلام است که برای همیشه چون شهدی شیرین در کام ملت ایران باقی است.
اینجانب سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به خاک میهن اسلامی را به این عزیزان و خانواده‌های محترمشان و به ملت عزیز ایران به ویژه آزادگان بزرگوار استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
سیدسجاد سجادی
 
مدیر عامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد روز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را تبریک گفت.
به گزارش راوابط عمومی شرکت گاز استان رحمن خادم در پیامی روز بیست و ششم مرداد ماه را تبریک گفت.در متن پیام آمده است:
بسمه تعالی
بیست و ششم مرداد ماه یادآور بازگشت غرورآفرین مردان آزاده‏ ای است که پس از تحمل سال‏‌ها رنج شکنجه و دوری از خانواده ، به شرف افتخار آزادگی نائل آمدند که بردباری خانواده این عزیزان در دوران اسارت بسیار مایه افتخار است.
آزادگان بهترین سرمایه برای ادامه آرمان‌ها و اهداف امام راحل و شهیدان والامقام هستند.
این روز تاریخی را به تمامی آزادگان خانواده‌های معزز و شکیبایشان و همه ملت مقاوم و آزاد‌اندیش ایران سرافراز به ویژه آزادگان و ایثارگران تبریک می‌گویم.و از درگاه خداوند سبحان خواستارم به همه ما توفیق خدمتگذاری در راه سربلندی و پیشرفت ایران اسلامی را عنایت فرماید.
رحمن خادم
مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1