تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۷
کد مطلب : ۲۶۷۵۵۵

جوابیه‌ی نیروهای «ترینینگی» به پاسخ شرکت نفت گچساران

۳۱
۰
کبنا ؛آموزش دیده‌گان ترینینگی با ارسال متنی به مطالب مطرح شده از سوی شرکت نفت و گاز گچساران پاسخ دادند که از نظر خوانندگان می‌گذرد؛
 
به گزارش کبنا نیوز، متن این پیام به شرح زیر است:
(بسم الله الرحمن الرحیم)
مدیر مسئول محترم پایگاه خبری کبنا‌نیوز
ضمن عرض خالصانه ترین سلام ها به مردم شهید پرور و ۱۸۸۰ شهید استان کهگیلویه و بویر احمد به استحضار می رساند، خبری در روزهای گذشته با این عنوان: (جوابیه شرکت نفت گچساران به مطلب نامه ای به صیدالی بلاتکلیف هستیم) منتشر شد، بدینوسیله جوابیه شرکت نفت گچساران از لحاظ ما آموزش دیده گان بر اساس اسناد و مدارک و صحبت های مسئولان در خصوص دو سال دوره در این شرکت بی اعتبار است، لذا خواهشمند است جهت تغییر افکار عمومی با توجه به شواهد ما آموزش دیده گان نسبت به درج جوابیه در استان تا معلوم شدن حق و حقیقت همکاری لازم را مبذول فرمایید.
لا دین لمن لا عهد له آن کس که وفای به عهد و پیمان نکند، دین ندارد. (رسول اکرم)   
(پاسخ اول) در خصوص به کار بردن عبارت ترینینگ که فرموده اید از سوی آموزش دیده گان صحیح نمی‌باشد، سیستم ترینینگ را مسئولان محترم بلند پایه شما که در آموزشکده تدریس می نمودند به ما نسبت داده اند و به فرموده آنها: در دوره های گذشته شرکت نفت با مدرک سوم راهنمایی نیرو جذب کرده و در حال حاظر کف سازمان دیپلم می باشد. درواقع این همان سیستم ترینینگ است با تفاوت در مدرک شما که فوق دیپلم مرکز اموزش شرکت نفت را خواهید گرفت. لذا این (عبارت ترینینگ) از سوی مسئولان محترم شما و مسئولان محترم اهواز منتشر شده نه اموزش دیده گان صنعت نفت.
بنا بر تقاضای زیاد این شرکت به شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب این اموزشگاه برپا گردید؛ که در واقع بنا بر صحبت های مسئولان اصل بر این بوده است که اموزشگا ها و هنرستان های قدیم (ترینینگ) نفت را در مدل جدید احیا کنید. لذا هدف از این تقاضا را تامین نیروی مهارتی و کاربردی برای عملیات نفت و گاز بیان نموده اید. این در باب نکته اول و خطای شما.
(پاسخ دوم) در خصوص تعهد مورد نظر شما «شایان ذکر است صحبت های معاون توسعه و نیروی انسانی وزارت نفت مبنی براستخدام این نیروها دلیل محکمی بر ادعای بی پایه و اساس شما مبنی بر بد قولی و بد عهدی مسئولان برای جذب در جوابیه می باشد و از لحاظ ما کذب و کتمان حقیقت می باشد.»                                                                                                                                                                   چگونه امکان دارد معاون محترم نیروی انسانی وزیر نفت جناب اقای دکتر کریم سلحشور در مورد استخدام فارغ التحصیلان صحبت کنند و شما صحبت از تعهد به میان آورید و تربیت نیروی متخصص را انکار کنید.
طبق مستندات ما اقای سلحشور فرموده اند: رویه فعلی در تربیت این نیروها مبتنی برجذب نیروهای کاردان در رشته های عمومی و اموزشی بدو استخدام است. لذا تربیت چنین نیروهایی به دلیل وابستگی اموزشی به تجهیزات اختصاصی و مهارت های منحصربه فرد مربی ها در صنعت نفت قابل واگذاری به سایر مراکز اموزشی نیست. معاون توسعه و منابع انسانی در ادامه فرموده است: «هزینه های اموزشی از سوی دانشجویان پرداخت می شود که تمامی این نیروها بنا برنیاز جذب شرکت های تابعه در منطقه شده و این خود موجب افزایش سطح کیفی خدمات آن ها و تقویت شرایط رقابتی فعالیت ها در منطقه خواهد شد.»
دلیل بعدی ما اموزش دیده گان این می باشد که در مرکز اموزش مناطق نفت خیز جنوب «وابسته به وزارت نفت» اموزش دیده ایم، لذا در شروط اسناد ما قید شده است «نامبرده – تعهد خدمت به – دارد.»
شرکت نفت گچساران و شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، فراموش کرده اید که وعده استخدام داده اید که نیروهای نخبه و ممتاز از دانشگاههای دولتی و معتبر کشور در رشته های بسیار عالی انصراف داده و بنا بر وعده و وعید شما در این آموزشکده ثبت نام و تحصیل می نمودند. ایا کسی هست که از دانشگاههای معتبردولتی کشور انصراف دهد و به قول شما به دانشگاه علمی کاربردی بیاید و مشغول به تحصیل شود؟ اولاً ایا غیر از این بوده که از سال ورود به ((اداره آموزش)) شرکت نفت تا پایان دوره به ما می فرمودید: شما استخدام رسمی شرکت نفت هستید.
ثانیاً به فرموده شما، چرا شما را باید در مراکز تاسیساتی گاز و گاز مایع، NGL1200 –NGL900، بهره برداری تقویت فشارقوی، تقویت فشارضعیف، نمک زدایی اموزش دهیم؟ می فرمودید: در مرحله اول اموزش و بعد استخدام می باشد.
به ما آموزش دیده گان فرموده اید: سال ۱۳۹۴ و ۱۳۹۵ بازنشسته زیادی داریم و قرار بر این است که کمبود نیروی انسانی شرکت نفت را در سالهای آینده پرکنید.
 (پاسخ سوم) که در جوابیه فرموده اید: جذب دارای فراخوان عمومی و مصاحبه می باشد.
مدیرعامل محترم شرکت نفت گچساران، ما اموزش دیده گان در سال ۱۳۹۲ طی ((فراخوان عمومی)) شرایط کاملاً قانونی به ((شرط معدل)) که ((توسط سازمان سنجش کشور)) به عمل آمد جذب شده لذا طی دو مرحله اعلام اسامی به مرکز اموزش مناطق نفت خیز جنوب (وابسته به وزارت نفت) پذیرفته شده ایم و جهت «انجام مصاحبه» دعوت شده و در جلسه مصاحبه که برگزار شد مدارک بررسی گردید. (لازم به ذکر است در اسناد ما این جمله ذکر شده است از پذیرفته شده گان این کد رشته مصاحبه به عمل می آید.)
(شایان ذکر است نویسنده محترم نامه جوابیه شرکت نفت از توضیح در این خصوص خودداری کرده است که دلیل محکمی دیگر به ادعای بی اساس شما در این خصوص می باشد.)
«پاسخ چهارم» نگارنده نامه شرکت نفت متاسفانه ادعای تهدید به جلوگیری از ورود نیروهای حراستی به سایر ادارات را به نویسنده نامه اموزش دیده گان نسبت داده است، به تصور این که از دید ما اموزش دیده گان پنهان خواهد ماند. لذا سعی در تخریب افکار عمومی داشته است، همچنین ادعای مطروحه از طرف ما اموزش دیده گان بی پایه و اساس و فاقد ارزش و اعتبار می باشد؛ و برای شرکت نفت گچساران و این عزیز در جای خود موجب تاسف است که موضوعی دیگر را به جای درخواست دیگر مطرح کرده است.
صحبت ما اموزش دیده گان به این عنوان بوده است، چرا باید نیروی غیرقانونی در حراست شرکت نفت گرفته شود که مجبور به اخراج انها شوید؟
چرا یک عده خاص مورد نظر شما بوده است؟ ایا جوانان دیگر گچساران حق نداشته اند؟
قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران ((اصل دوم)) بند نهم ((تبعیض)) شاخص و معیار ما خواهد بود و مسئولان عالی رتبه کشور باید دراین خصوص پاسخگو باشند؛ و از انها درخواست پاسخ خواهیم کرد.
هدف از ۲ سال دوره در شرکت نفت گچساران چه بوده است؟ مسئولان وقت به ما گفته اند: سهمیه ۷۵۰ نفرجذب را می خواهیم بگیریم و ۲۰۰ نفر از این سهمیه متعلق به شما اموزش دیده گان است؛ که در جریان موضوع شما بوده ایم. چرا مسئولان جدید در حال حاظر در جوابیه شرکت نفت کل دوره را نادیده گرفته اند؟
مسئولان وقت شرکت نفت گچساران، شرکت مناطق نفت خیز جنوب شک و تردید نداشته باشید تا معلوم شدن حق و حقیقت در خصوص دو سال دوره از پای نخواهیم نشست، لذا اموزش دیده گان فدای سوء مدیریتی برخی مسئولان وقت نخواهند شد و قاطعانه موضوع را دنبال خواهیم کرد.  «جناب اقای صیدالی ما اموزش دیده گان با توجه به «شرایط سنی» فرصت این را نداریم بعد از چند سال برای هر مدیر عاملی دو سال دوره خود را در شرکت نفت توضیح دهیم، موضوع بلاتکلیفی ما را  حل فرمایید.» «لازم به ذکر است در جلسه ای که سال نود و چهار در شرکت نفت با حضور مدیر عامل وقت و  مسئول منابع انسانی وقت و  مسئولان بلند پایه و اموزش دیده گان برگزار گردید مطرح گشت که در هرقسمتی از شرکت نفت باید از نیروهای اموزشکده و اموزشی شرکت نفت استفاده شود؛ و تا امروز محقق نشده است.»
ما نماینده گان آموزش دیده گان آمادگی خود را جهت توضیحات بیشتر و همچنین ارائه مستندات لازم به مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت وگازگچساران دراین خصوص اعلام می داریم.
در پایان با عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت مدافع حرم محسن حججی که مانند سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) به وجه الله نظرکرده و شهد شهادت نوشیده است و با سلام به حضرت بقیه الله الاعظم ظهور آن امام بزرگوار را از پروردگار بزرگ خواهانیم. تا ظلم و ستم برچیده شود.
جمعی از اموزش دیده گان (ترینینگ) شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران
نام شما

آدرس ايميل شما

بومی
Iran, Islamic Republic of
«... و لکِنَّ الْبرَِّ مَنْ ءَامَنَ بِاللَّهِ وَ الْیَوْمِ الاَْخِرِ وَ ... وَ الْمُوفُونَ بِعَهْدِهِمْ إِذَا عَاهَدُواْ»
«... نیکى (و نیکوکار) کسانى هستند که به خدا و روز رستاخیز ایمان آورده اند ... و به عهد خود هنگامى که عهد بستند وفا مى‏کنند.»
« ... وَ أَوْفُواْ بِالْعَهْدِ إِنَّ الْعَهْدَ کاَنَ مَسُْولًا.» (سوره اسراء، آیه ۳۴)؛ «... و به پیمانتان وفا کنید که همانا پیمان (در روز جزا) مورد سؤال خواهد بود.»
یا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا أَوْفُوا بِالْعُقُودِ. (سوره مائده، آیه ۱)
ای کسانی که ایمان آوره اید! به پیمان ها و قراردادها (یتان) وفا کنید.
لا دِینَ لِمَنْ لا عَهْدَ لَهُ(نوادر راوندی، ص ۵)؛‌ کسی که پایبند به عهد و پیمان نیست، دین ندارد.
یکی از یاران پیامبر نقل می کند:
قبل از بعثت، بین من و محمّد صلّى اللَّه علیه و آله داد و ستدى بود. مقدارى طلبکار شدم. به او گفتم: همین جا باش و من بر می گردم. آن روز و روز بعد، فراموش کردم که برگردم. پس در روز سوّم نزد او آمدم و دیدم که او همان جا منتظر من است. براى او جریان را گفتم (که فراموش کردم) فرمود: من سه روز است که اینجا منتظر شما هستم.(الخرائج و الجرائح، ج ۲، ص ۹۰)

به بیان دیگر انسان بدقول، نه از جمله مؤمنان به حساب می آید و نه رنگی از سعادت و رستگاری را خواهد دید. این بزرگترین پیامی است که درباره این موضوع می توان از کلام خدا دریافت کرد.
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
تا کی ناحقی در شرکت نفت گچساران
امور حقوقی اداره
Iran, Islamic Republic of
واقعا متن زیبا و قشنگیه که همه موضوعات در بر گرفته
تاسف بر شرکت نفت که این همه حقوق میگیره و پنهان کاری
انجام داده بود حق با نیروهای ترینینگی است
احسان
Iran, Islamic Republic of
تا نباشد چیزکی مردم نگوین چیزها نیروهای ترینینگ حق با شماست
حمید
Iran, Islamic Republic of
اقا ما دیگه قانع شدیم استخدام باید شوید
علی
Iran, Islamic Republic of
جا داره از نویسنده نامه به خاطر اسم شهدا در اول کار و پایان کار تشکر بشه
خیلی متن پر محتوایی بود افرین افرین
گچ
Iran, Islamic Republic of
۱۲۰ نفر وارد شرکت نفت گچساران شدند از طریق نماینده و عوامل ایشان که فقط ۲ نفر از آنها ترک هستند. ..نهایت بی عدالتی و بی انصافی
سیمین
Iran, Islamic Republic of
متن خیلی عالی هستش حق میدم به نیرهای ترینینگی
میترا
Iran, Islamic Republic of
روابط عمومی شرکت نفت و صیدالی در خطر
تایپیست شرکت نفت
Iran, Islamic Republic of
ابرو متن جوابیه شرکت نفت رفت
متن کامل بود بدون اشتباه
ترینینگ دوستون داریم
صادق
Iran, Islamic Republic of
وقتی شرکت نفت رسانه ای میگه باید
پاسخش به این قاطعیت داد
ترینینگ عالی هست
افرین
افرین
افرین


مطمنم استخدام میشید

چه زیبا گفته نماینده تون سلام
فارغ التحصیل.Habib
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت مدیر عامل شرکت نفت گچساران
جناب مهندس صیدالی خدایی اگه فرزند خودت جز این فارغ التحصیلا بود براشون چه کار می کردید ؟؟ آیا باز هم سکوت ؟ و به صحبت های اطرافیآن بی اطلاع گوش کردن؟ آیا باز هم شاهد به هدر رفتن ۲ سال آموزش دیدگان؟؟؟ از شما خواهشمندیم در این خصوص اقدامی صورت پذیرد. با تشکر از زحمات جنابعالی و .....
ارام
Iran, Islamic Republic of
جوابیه جوابیه ای بسیار خواندنی
کسی که با قاطعیت حرف از مدرک میزنه
معلومه درست میگه
ولی ابروی شرکت نفت رفت
...
Iran, Islamic Republic of
سلام. این بیانات کاملا صحیح است به همه ی ما این حرف ها زده میشد.
وکیل
Iran, Islamic Republic of
اقای صیدالی حواست باشه جای قانون و غیرقانون عوض نشه
شاید شما با نیروی انسانی مخالف باشی ولی این
نیروهای ترینینگ که خود قانون هستن کاملا قانونی حرف میزنن
پس مشکل کجاست
صابر حراست رسمی
Iran, Islamic Republic of
حمایت میشه از نیروهای ترینینگ
درسته ۱۴۰تا ۱۶۰ نیروی غیر قانونی امد در حراست اخراج شدند
اقای صیدالی درسته
شرکت نفت اهواز
Iran, Islamic Republic of
اقا نماینده نیروی ترینینگ شکایت کنید نحوه جذب نیروی حراست بررسی بشه
همه اونا بدون قانون امدن دارای رابطه و ظابطه
اینا رو به زور باید اورد سر کار.
اقتصاد مقاومتی یعنی ترینینگ
هاشمی نسب
Iran, Islamic Republic of
این عزیزان در اداره اموزش دوره میدیدن
بیشتر سر چاههای نفتی
حق دارن استخدام شن
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
بسیارعالی تشکر از دوست عزیزمون برای این جوابیه و همینطور سایت کبنا نیوز برای پوشش خبری حقایق
Iran, Islamic Republic of
سلام حق و حقوق کسانی را پایمال کردن درست نیست دستی بگیر تا خداوند دست تورابگیرد
حاجی
Iran, Islamic Republic of
ترینینگی استخدام مبارک
شرکت پارس تهران
Iran, Islamic Republic of
اقا از همه نظر جوابیه زیباست
سلام به همه شما ترینینگی های عزیز که با نام شهدا اغاز کردین
افرین
حق با شماست
رفیق
Iran, Islamic Republic of
از مدیر عامل محترم تقاضای رسیدگی داریم
Iran, Islamic Republic of
واقعا حق با این بچه هاست، خیلی زحمت کشیدن
جوانان
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم جناب اقای صیدالی جناب اقای تاجگردون کمی به فکراین جوانان باشند و خود را به خواب نزنند تا کی میخواهید به جوانان بی تفاوتی کنید این صندلی ها به کسی وفادار نبوده ونیست.
یا حسین
Iran, Islamic Republic of
خدایا حق را از ناحق بگیر و جوانان را خوشحال کن .تبعیض بی عدالتی تاکی. خدایااااا به داد این جوانان برس. ایا فریاد رسی هست؟؟؟؟؟
علی
Iran, Islamic Republic of
نیروهای ترینینگی با دوسال درس خواندن خیال می‌کنند باید استخدام شوند بابا طرف دکترا داره تو مملکت بیکاره شما چه فکری میکنید
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
گچساران براتون کاری نمیکنه تهران پیگیر کارتان باشید
اینا خودشون دنبال کارن
رفیق
Iran, Islamic Republic of
اینم برای مصاحبه و قانونی بودنشون
حالا چه میگید دیگه
فردا جوابیه بدین بگید منظورمون چیز دیگه بود
روابط عمومی شرکت جای تاسف
بي طرف
Iran, Islamic Republic of
شرکت نفت باید پاسخگوی این دانشجویان باشد
تایماز
Iran, Islamic Republic of
با سلام
آخه شماها از روز اول نباید گول میخوردید ، اصلا شرکت نفت مدرک علمی کاربردی رو قبول نداره حتی برا تعدیل مدرک چه برسه برای جذب
خیالتون راحت محاله شما جذب بشید و حرفهای مهندس صیدالی کاملا درست هستش .
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
1