تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۸
کد مطلب : ۲۶۷۵۰۳

برخی منتقد رفتارهای تند قاضی‌زاده هاشمی هستند/ هرکس که از راه می‌رسد نمی‌تواند دارو وارد کند / به خاطر مشکلات کوچک زیر سوال نبرید

۳
۰
کبنا ؛

نماینده گچساران تاکید کرد: برخی به رفتارهای تند هاشمی انتقاد می‌کنند. با توجه به بار سنگینی که بر دوش ایشان است چند بار تندی اشکالی ندارد. اما رفتار ایشان در مقابل مردم و قشر زحمتکش قابل ستایش است. شاید من هم از تندی رفتار ایشان ناراحت شوم اما از خشنودی و رضایت مردم شاد می‌شوم.

به گزارش کبنا، غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران در مجلس در موافقت با برنامه پیشنهادی وزیر بهداشت و درمان با اشاره به روند شکل‌گیری طرح تحول سلامت گفت: یادآوری می‌کنم که طرح تحول سلامت زاده مجلس شورای اسلامی بود. همین نمایندگان مجلس سه الی چهار سال پیش با افزایش یک درصدی ارزش افزوده زمینه‌ای را فراهم کردند تا این طرح توسط دولت اجرایی شود.  چرا که در آن زمان مردم سهم قابل توجهی را صرف درمان می‌کردند و دولت بدون کمک مجلس توان اجرای طرح را نداشت.
تاجگردون ادامه داد: در آن دوران سهم مردم برای هزینه‌های درمان ۲۵ درصد بود که امروز به ۵ درصد رسیده است و نباید به خاطر مشکلاتی کوچک طرحی به این بزرگی و عظمت را زیر سوال ببریم. دولت محترم علی‌رغم همه کاستی‌ها ما را در راستای تحقق این مهم کمک کرد. هرچند بی‌شک این طرح دارای مشکلاتی است اما کافی است گذشته را با الان مقایسه کنید تا شاهد تفاوت ایجاد شده در شرایط باشیم.
او با اشاره به بی‌نقصی برنامه وزیر پیشنهادی دولت در حوزه سلامت و بهداشت افزود: برنامه‌ای که جناب قاضی‌زاده هاشمی به مجلس ارائه دادند حتی یک درصد خطا با اسناد بالادستی ندارد و با قانون بودجه و همه اسناد بالادستی مطابقت کامل دارد و من با افتخار اعلام می‌کنم که براساس گزارش دیوان محاسبات هیچ گونه خطایی در دوران وزارت ایشان در این وزارتخانه بزرگ و پیچیده رخ نداده است.
تاجگردون با تاکید بر اینکه بی‌شک طرح تحول سلامت دارای نقصان‌هایی است خطاب به جهانگیری معاونت اول رئیس جمهور و ربیعی وزیر پیشنهادی وزارت کار افزود: زمانی که قاضی‌زاده به عنوان وزیر دولت دوازدهم پیشنهاد شد به نظر می‌رسید که ایشان تمایلی برای پذیرفتن این مسئولیت ندارند. ایشان در این چند سال تا دیروقت کار می‌کرده و به دنبال موضوعات بودند. گاهی اوقات در نیمه‌های شب به من که به عنوان یکی از اعضای کمیسیون بودجه در خدمت ایشان بودم تماس می‌گرفتند تا موضوع خاصی را مطرح کنند.
او با اشاره به اینکه برخی به رفتارهای تند هاشمی انتقاد می‌کنند، ادامه داد: با توجه به بار سنگینی که بر دوش ایشان است چند بار تندی اشکالی ندارد. اما رفتار ایشان در مقابل مردم و قشر زحمتکش قابل ستایش است. شاید من هم از تندی رفتار ایشان ناراحت شوم اما از خشنودی و رضایت مردم شاد می‌شوم.
تاجگردون ادامه داد: آنچه برای ما نمایندگان مجلس باید اهمیت داشته باشد خشنودی و رضایت مردم است نه خواص. البته حواشی‌ در حوزه‌هایی همچون دارو وجود دارد اما فراموش نکنید سهم واردات دارو در این دولت بسیار کاهش یافت و هرکس که از راه می‌رسد نمی‌تواند دارو وارد کند. در حال حاضر نیز باید همه نمایندگان مجلس ممارست کنیم تا بتوانیم این کار سنگین که دولت و مجلس برعهده گرفتند به اتمام برسانیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

میرهادی
Iran, Islamic Republic of
معلوم هست که چه کسی از چه کسی دفاع می کند..سرمایه دار از سرمایه دار...میلیاردر از میلیاردر...رانت خوار از رانت خوار....عوام فریب از عوام فریب...‌منفعت طلب از منفعت طلب...
علی
Iran, Islamic Republic of
زد و بند که باشه باید حمایت کنی معلومه تاجگردون باید حمایتش کنه
محمد
Iran, Islamic Republic of
بله طرح سلامت طرح خیلی خوبی است اما متاسفانه دکترها دارن سو استفاده میکنن و مهرها الکی و مشاوره الکی برای بول دراوردن میزنن این باید سامانه ی کردد تا بول مملکت تَو جیب این مفت خورهها نرود
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1