تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۴
کد مطلب : ۲۶۷۳۷۴

پاسخی به حمید طاهری؛ به خاطر «دستمالی»، «قیصریه‌ای» را به آتش نکشیم

۱۱
۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛احمد بهاران
بعد از انتشار مطلب حمید طاهری با عنوان «سخنی با استاندار؛ شهری که پمپ‌ بنزین ندارد و پر از چاله و چوله است/ از مدیران قوی حمایت نکردید!»[کلیک کنید] یکی از مخاطبان این سایت خبری به آن واکنش نشان داد.
گر خواهی رود نامت در جهان
مکن نام نیک بزرگان نهان
چندی است که عرصه سیاست استان جولانگه  بی هنران شده است که هیچ دستی بر هیچ آتشی در تنور انقلاب و نظام اسلامی نداشته‌اند....
هر روز به بادی، «غره در پوست» می‌شوند و هر فصلی، بزرگی از سرمایه‌های انسانی استان را با ادبیاتی سخیف، به سخره می‌گیرند.
یک روز بهرام تاجگردون  را تخریب و یک روز سید باقر موسوی را به جرم حمایت نکردن از محمد بهرامی،  آماج حملات قرار دادند و یک روز غلامرضا تاجگردون را به سخیف‌ترین ادبیات مورد لطف قرار داده .....
و حالا هم سید موسی خادمی را آماج حملات و انتقادات  غیره کارشناسی و بی مایه  نمودند.
و البته فردای آن نیز اظهار ندامت می‌نمایند......؟!!
لذا چند نکته را به ایشان و افکار عمومی جهت شفاف‌سازی عرض می‌کنیم:
۱ - منتقد باید در حوزه انتقادی  دارای تخصص و حداقل از کمترین سطح علمی برخوردار باشد نه اینکه باری به هر جهت توهین تلاوت کند. و ثبات عقیده و تفکر برخوردار باشد.
۲ -  نخبگان  و فرزندان استان بزرگ‌ترین سرمایه‌های انسانی و اجتماعی‌اند که حتی  علیرغم داشتن نکته ضعفی نباید آن‌ها را تخطئه  کنیم.
۳- دکتر خادمی ""اولین تجربه موفق استاندار بومی اصلاح طلب"" است و گاها  برخی ضعف‌های  مدیران  زیر مجموعه و سایر دستگاه‌هایی  اجرایی استان را نباید به حساب ضعف استاندار گذاشت. زیر این مدیران خود "" محصول همین ساختار استانی"" اند.
و در یک مقیاس حتی سطحی عملکرد استاندار  کهگیلویه و بویراحمد  نسبت  به خیلی از استان‌ها  در تمامی شاخص‌ها اگر بالاتر نباشد به قاطعیت پایین تر هم نیست.
۴- در شاخص امنیتی - سیاسی
در دوره دکتر خادمی ۴ انتخابات (مجلس شورای اسلامی،  خبرگان رهبری،  شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری) موفق، بی حاشیه و بامشارکت حداکثری  برگزار شد. که در نوع خود در تمامی ادوار بی سابقه بود. و رئیس جمهور  فعلی با افزایش بالای ده درصدی آرای مردم استان در دور دوم رکورد  زد.
۵ - در شاخص اقتصادی و سرمایه گزاری و بودجه
علیرغم شرایط وخیم اقتصادی دولت و همه شرایط کلی داخلی و خارجی، بودجه استان نه تنها کاهش نیافته، بلکه ده برابر شده و خیلی از پروژه‌های عمرانی و زیر بنایی استان شروع و فعال شد.
۶-  «استاندار خادمی» توانست «تجربه موفق استاندار اصلاح طلب بومی» را به «منصه ظهور» بنشاند....
لذا بر تمامی نخبگان و فرزندان پاکسرشت استان واجب است این فرزند شایسته  بومی و مدیر موفق را حمایت کنند و اگر انتقادی هم وارد است (که قطعاً هیچ مدیری بی ضعف نیست) توجه داشته باشند «به خاطر دستمالی، قیصریه‌ای» را به آتش نکشیم.
۷- شایسته  بود رسانه‌های استان در کنار نام دکتر وکیلی، دکتر تاجگردون، دکتر تقوی نژاد  ، دکتر غریب پور، هاشمی و  ......     حداقل نام دکتر سید موسی خادمی را (که به حق از سایر این عزیزان، چیزی کم ندارند)  به‌عنوان کاندیدایی برای وزارتخانه‌ها دولت دوازدهم مطرح می‌کردند.
هر وجدان بیدار و منصفی می‌داند که دکتر خادمی شایسته مدیریت عالی استان‌هایی بزرگ چون تهران، اصفهان، خوزستان و خراسان هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز؛ انتقاد داشتن در زمینه مسائلی که روزانه با آن سروکار داریم الزاماًً نیاز به تخصص خاصی ندارد، چرا که عملکرد مدیران ارشد را همه مردم به طور روزانه شاهد هستند. قطعا همه مردم دارای عقل و شعور هستند.

نمونه بارز مدیریت استاندار، پروژه های ساخت پل بر روی رودخانه بشار و بیمارستان جدیدالتاسیس است که نشان دهنده این که انگار این استان مدیری ندارد و یا دلسوز نسیتند.
كهگيلويه بزرگ
Iran, Islamic Republic of
درود بر حمید خان طاهری

خودت هم نمیدونی چه نوشتی
میر رضا
Iran, Islamic Republic of
جمع کن عاموووو
وطن
Iran, Islamic Republic of
سخن از اخلاق و اینا نیست همه خوش اخلاق هستند یا میتوانند باشند استانداری جناب خادمی تجربه تلخی بود اگر مسعود حسینی از جریان مقابل استاندار بود عملکردش حداقل قوم سالاری نبود من خودم اصلاح طلبم صد رحمت به استانداری اصولگرایان.با این نیروهای ضعیف عملا نیروهای توانمند جریان اصلاحات به حاشبه رانده شدند
مردم
Iran, Islamic Republic of
انصافا اینقدر بی پایه و اساس و من دراوردی حرف زدید که ارزش کامنت گذلری را هم نداشت اخه برادر من خادمی کجا مدیر موفقی بود!!!
دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
جناب بهادران ما هم می گوییم این استان ظرفیت امتیاز دهی جناب خادمی به همه بستگانش را ندارد . حتی طایفه شما هم ۴ سال است به هر شکل به خادمی وارد شدند اولویت به آنها برای یک پست بخشداری هم نرسید .
علی
Iran, Islamic Republic of
علف به دهن بزی خوش میاد
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
یکی از ضعیف ترین استاندار های استان آقای خادمی بوده و هستند .
یکی از ضعیف ترین نماینده های استان آقای زارعی بوده و هستند .
یکی از قوی ترین نماینده های استان و کشور آقای دکتر تاجگردون بوده و هستند .

زارع = نابودی بویراحمد
دانشجویان ورودی 94 عمران لنده
Iran, Islamic Republic of
درود بر حمید خان
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
درود بر این متن زیبا
بنده خدا
France
. زده شما ب دل نگیریت ، اخه استان دست.د هستش بزارین مردم از نظرات ارزندش استفاده کنن هههههههههه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1