تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۲
کد مطلب : ۲۶۷۳۷۱

تجلیل استاندار از قهرمانان ورزشی کهگیلویه و بویراحمد / خادمی: حمایت از ورزش قهرمانی باید اولویت استان باشد / گلایه از کمبودها (+تصاویر)

۱
۰
کبنا ؛ 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جمع قهرمانان و مدال آوران آسیایی و جهانی هم استانی که در سالن شماره ۲ استانداری با وی دیداری داشتند گفت: یکی از راههای معرفی استان پرورش ورزشکاران نامی و قهرمان است.
سید موسی خادمی بر حمایت همه جانبه استان از ورزشکاران به ویژه مدال آوران و قهرمانان تاکید کرد و افزود: همه متولیان و دستگاه‌های اجرایی موظف‌اند از ورزش استان حمایت کنند و زمینه ارتقای کمی و کیفی آن را بیش از پیش فراهم کنند.
استاندار خاطرنشان کرد: طبق بخشنامه مصوب هیات وزیران مبنی بر حمایت همه جانبه از ورزش که به زودی اعلام می‌شود یکی از اولویت‌های ما تقویت زیر ساخت‌ها و کمک به رشته‌های مختلف ورزشی است.
وی افزود: بر اساس سرفصل پنجم قانون بودجه، اداره کل ورزش و جوانان استان جزو دستگاه‌هایی در استان لحاظ شده که بیشترین اعتبارات را دریافت می‌کند.
استاندار در ادامه به ظرفیت‌های ورزشی و پتانسیل نیروی انسانی استان در بخش‌ها و رشته‌های مختلف ورزشی اشاره کرد و گفت: هم اکنون وجود ۱۰ ورزشکار و قهرمان آسیایی و جهانی و ۳ مربی توانمند تیم‌های ملی بخشی از این ظرفیت عظیم است که باید به همت جامعه ورزشی استان و مسولان این تعداد افزایش چشمگیری یابد.
 
سید موسی خادمی یکی از کارکردهای دیپلماسی ورزشی را آشنا کردن ملت‌ها با هم و ایجاد اتحاد و همبستگی منطقه ای و جهانی برشمرد و افزود: معرفی فرهنگ‌ها و ترسیم چهره ای زیبا و ایده آل از استان و کشور از دیگر مزایای حضور ورزشکاران در میادین ورزشی منطقه ای و جهانی است.
استاندار کمک به توسعه همه جانبه استان و آشنایی با ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان را یکی دیگر از ارزش‌های ناب ورزش قهرمانی عنوان کرد و گفت: باید علاوه بر تقویت زیرساخت‌های ورزشی و حمایت از ورزشکاران مدال آور زمینه ارتقای سطح ورزش استان را بالا برده و به جایگاه واقعی آن نزدیک کنیم.
در ابتدای این دیدار امید محمدی مربی تیم ملی دو و میدانی، آتیلا لوا رییس هیات سه گانه و مربی تیم ملی سه گانه، سامان پاکباز قهرمان پرتاب دیسک در رده نوجوانان جهان، نیما حیدری بازیکن تیم ملی هاکی، سحر بیضایی عضو تیم ملی دو ومیدانی و پرتاب نیزه، علی عباس نژاد عضو تیم ملی سه گانه و مادر سارا ادریا نایب قهرمان المپیک مسابقات ناشنوایان جهان در ترکیه از برخی مشکلات و کمبودها و انتظارات خود برای موفقیت بیشتر در مسابقات گفتند.
این مدال آوران هم استانی به دلیل توجه ویژه به ورزش قهرمانی و حمایت از ورزش استان از استاندار تقدیر کردند و قول دادند در صورت حمایت همه جانبه در مسابقات ۲۰۱۸ جاکارتای اندونزی خوش بدرخشند و صاحب مدال‌های پرافتخار رنگارنگی شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما

دهدشتی
جوری نوشتی قهرمانان
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1