تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۸
کد مطلب : ۲۶۷۲۲۵

وقتی که استاندار از «محمدحسین طاهری بویراحمدی» یاد کرد و برای بازماندگان دعا (+تصاویر)

۲
۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم را باید به کارهای خیر و عام‌المنفعه تشویق کرد.
به گزارش کبنا از یاسوج، سید موسی خادمی در آئین کلنگ‌زنی مجتمع تجاری و تفریحی خلیج فارس در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه این پروژه از پروژه‌های خوب است، اظهار کرد: این مکان در گذشته به دلیل وجود در مرکز شهر از کارآیی، بهره‌وری و ارزش افزوده لازم برخوردار نبود که اکنون با احداث پروژه مجتمع بزرگ خلیج فارس در این زمین شهر یاسوج را چند گام به جلو می‌بریم.
خادمی با بیان اینکه عدم وجود پارکینگ از مشکلات اساسی این شهر است، افزود: این پروژه با وجود نوع کاربری‌های آن؛ تجاری، فرهنگی و گردشگری تا حدود این دغدغه را برطرف خواهد کرد که باید از سرمایه‌گذار آن تشکر کرد.
وی افزود: از سرمایه‌گذار انتظار داریم که مطابق برنامه زمان‌بندی این کار به اتمام برساند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این پروژه در آینده به نمادی برای شهر یاسوج تبدیل خواهد شد، اظهار داشت: یکی از اهداف اجرای پروژه مجتمع تجاری، تفریحی و اقامتی خلیج فارس ایجاد بازار متنوع و رفاهی برای مردم است.
خادمی گفت: برای عبور و مرور شهر، یک کار درستی انجام شده و این پروژه در چارچوب شهرسازی صورت گرفته است که در صورت لزوم ابعاد مختلف آن نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
وی یکی از مشکلات شهر یاسوج را عدم وجود پارکینگ دانست و اظهار داشت: با ساخت این مجتمع، ۳۴۰ محل پارک برای خودروها در نظر گرفته شده است.

خادمی، نوع کاربری این مجتمع بزرگ را تجاری، فرهنگی، گردشگری و نیاز این شهر دانست و اضافه کرد: امیدواریم مطابق برنامه زمان بندی شده شاهد پیشرفت عملیات این پروژه باشیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، خواستار توسعه فرهنگ وقف در این استان شد و گفت: امیدواریم روح واقف این موقوفه از انجام عمل خیری که انجام گرفته شاد شود.

وی گفت: وقتی که مردم استان اثرات مثبت و ارزنده این وقف را ببینند، شاید در زمینه این فرهنگ در جامعه بتواند تاثیرگذار باشد.

شایان ذکر است، این مجتمع در ۱۰ طبقه هتل آپارتمان، پارکینگ، تجاری و رستوران با مساحت ۲۶ هزار متر مربع در مدت ۴۲ ماه احداث خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه باید مردم را به کارهای خیر و عام‌المنفعه تشویق کرد، گفت: جا دارد برای شادی روح مرحوم «محمدحسین خان طاهری بویراحمدی» که این موقوفه را به این کار اختصاص داده‌اند، طلب مغفرت و صلوات از درگاه خداوند سبحان کنیم.
خادمی افزود: آن مرحوم با این کارش مردم را به چنین اموراتی تشویق کرده است و همچنین امیدوارم بازماندگان نیز در مسیر آن مرحوم قدم بردارند و مورد هدایت الهی قرار بگیرند.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

وبگرد
Iran, Islamic Republic of
گویا یادداشت های جناب حمید طاهری جواب داد و آقای استاندار رو به تعریف و تمجید از ایشان واداشت...
???
ادا
Iran, Islamic Republic of
چه خوشه شیون کنی دلت نسوزه .........
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1