تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۶
کد مطلب : ۲۶۷۲۲۲

فراخوان؛ کاندیداهای شهرداری قلعه‌رئیسی رزومه کاری تحویل دهند

۱
۰
کبنا ؛در روزهای گرم انتخاب شهردار و شوراهای اسلامی جهت سکاندار یک شهر انتخاب شهرداران از طریق مختلف صورت می‌گیرد که بسیاری از شهرهای کشور و در استان کهگیلویه و بویراحمد شهر چرام و پس از آن شهر قلعه رئیسی اقدام به فراخوان کردند که امیدوار هستند از این طریق بتوانند بهتر استفاده و به فرد مورد نظر دست یابند.
به گزارش کبنا، منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر قلعه رئیسی طی فراخوانی از دواطلبین کاندیدای شهرداری قلعه رئیسی خواستار ارسال رزومه کاری و مدارک شدند.

متن این اطلاعیه که در اختیار این پایگاه خبری قرار گرفته به شرح زیر است:
بسمه تعالی
شهروندان محترم شهر قلعه رئیسی ما معتقدیم که دوران رقابت تمام شده و فصل رفاقت و همدلی شروع شده است و امروز ما نماینده همه مردم در شورای شهرقلعه رئیسی هستیم و موظفیم به مشکلات و مطالبات همه مردم توجه داشته باشیم.
سومین جلسه شورای منتخبان شهر قلعه رئیسی روز یکشنبه مورخ ۲۲ مردادماه برگزار شد و شاخص‌ها و معیار وملاک های انتخاب شهردار از سوی اعضای منتخب تعیین شد.
در راستای اعمال آیین نامه اجرایی شرایط احراز تصدی سمت شهردار مصوب هیات وزیران، اعضاء منتخب پنجمین دوره انتخابات شورای شهر قلعه رئیسی، از تمامی افراد واجد شرایط قانونی که تمایل به خدمت در سمت شهردار شهر قلعه رئیسی را داشته، دعوت می‌نماید که از تاریخ ۲۴ مرداد لغایت پایان وقت اداری ۲۶ مردادماه ۱۳۹۶، کاندیداهای داوطلب می‌توانند رزومه و برنامه کاری مدون خود را به هریک از اعضای منتخب پنجمین دوره شورای شهر قلعه رئیسی. جهت بررسی تحویل دهند
ملاک عمل شورای شهر قلعه رئیسی در انتخاب شهردار آئین‌نامه اجرایی هیأت وزیران و استناد مواد ۷۲ و ۹۴ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شورای اسلامی و انتخابات شهرداران است و بخشی از  این آیین‌نامه اجرایی شرایط احراز تصدی سمت شهردار برای شهرداری قلعه رئیسی با درجه (۱ تا ۶) دارای مدرک لیسانس، تابعیت جمهوری اسلامی ایران، حتی‌المقدور متأهل و دارای حداقل (۲۹) سال سن و (۵) سال سابقه اجرایی در موقع انتخاب شدن، تعیین شده است.
شهروندان عزیز قلعه رئیسی مطمئن باشند ما به دنبال انتخاب بهترین گزینه بدون از حواشی برای مدیریت شهر قلعه رئیسی هستیم و تلاش خواهیم کرد امانت دار خوبی برای آرای مردم باشیم و امیدواریم در این راه مردم کمک و همیاری نمایند.
بنابراین از همه عزیزان که دغدغه انتخاب شهرداری اصلح را برای شهر خود دارند انتظار داریم که فرصت دهند تا در فضایی آرام و به دور از هیاهو و تنش و با همدلی انشاءالله در چهارچوب قانون شوراها شخصی را انتخاب نماییم که شرایط مذکور را داشته باشد.
کلیه افرادی که اقدام به ارائه رزومه خود تا زمان مذکور می‌کنند باید اطلاع داشته باشند که از هفته آینده برنامه کاری خود را آماده و جهت تبیین و ارائه در نشست شورای اسلامی شهر ارائه دهد و در پایان بهترین برنامه و بیشترین امتیاز در جهت انتخاب شهردار موثر بوده و ارائه برنامه به منزله هیچ گونه تعهدی نسبت به انتخاب نخواهد بود.
شورای اسلامی دوره پنجم شهر قلعه رئیسی در جهت انتخاب شهردار هیچ گونه عجله و تحت تاثیر حواشی قرار نخواهد گرفت و امیدواریم بزرگان، مسئولین و مردم در جهت آرامش و کمک در انتخاب شهردار، شورای اسلامی را کمک کنند.
در این فراخوان افراد بومی و غیر بومی می‌توانند شرکت ولی به منزله انتخاب از بین افراد ثبت نامی نیست و اگر افراد ثبت نامی شرایط و نمره لازم را کسب ننمایند شورا اقدام به پیگیری و انتخابی شهرداری با شرایط لازم و توان کاری بالا می‌نماید.
خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستکار”
منتخبین پنجمین دوره شورای شهر قلعه رئیسی"
 
نام شما

آدرس ايميل شما

محسن
Iran, Islamic Republic of
جناب خبر نگار و شورای شهر شما که نمیدانید ازدرجه یک تا درجه شش فوق دیپلم میخواد چطور میخوای فراخوان بزنید
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1