تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۴
کد مطلب : ۲۶۷۱۹۵

نام نهایی بیمارستان ۲۸۳ تخت‌خوابی یاسوج مشخص شد / ورزشگاه یاسوج به نام «شهید فتاحی»/ پایانی بر ابهامات مطرح شده

۱۷
۰
کبنا ؛

 در نشست شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه وبویراحمد به ابهامات و مسائل مطرح شده برای تغییر نام بیمارستان ۲۸۳ تختوابی پایان داده شد.

 به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، موضوع نام‌گذاری ساختمان‌ها و معابر و سختگیری‌های صورت گرفته در نام‌گذاری‌ها در این نشست مطرح شد که رضا دهبانی‌پور به بیمارستان در حال تاسیس یاسوج اشاره کرد و گفت: اخیراً نماینده ولی‌فقیه در خصوص نام این بیمارستان نامه‌ای را ارسال کردند که نام این بیمارستان در شورای فرهنگ عمومی تعیین تکلیف شود.

وی با طرح این سئوال از محمدی معاون سیاسی و امنیتی استانداری که آیا شورای فرهنگ عمومی جایگاه قانونی برای نام‌‌گذاری و تعیین تکلیف در این خصوص دارد یا خیر؟ که این موضوع باید روشنگری شود، گفت: استاندار وقت کهگیلویه و بویراحمد نشستی را با خانواده شهیدان خرسندیان و شهید دکتر جلیل برگزار کرد اما در آن جلسات توافقی برای نام‌گذاری بیمارستان نشد اما به صورت غیررسمی شنیدم که شورای عالی انقلاب فرهنگی نام شهید دکتر جلیل را برای این بیمارستان مصوب کرده است و نام‌گذاری بیمارستان به‌نام شهدای دولت آباد منتفی است.

محمدی تصریح کرد: قبل از شروع دولت یازدهم تمام فرآیند و تشریفات قانونی نام‌گذاری این بیمارستان به‌نام شهید دکتر جلیل انجام گرفت و ضمن احترام به تمام شهدای دولت آباد نام این بیمارستان تغییر نخواهد کرد.

معاون سیاسی وامنیتی استانداری با اشاره به اینکه، شورای فرهنگی عمومی جایگاه قانونی برای نام‌گذاری‌ها را ندارد، گفت: نام‌گذاری‌ها باید در شورای نام‌گذاری‌ها صورت گیرد و این شورا جایگاه قانونی در این خصوص ندارد.

وی تصریح کرد: مکاتباتی با بنیاد شهید و وزارت بهداشت صورت گرفت و اعلام شد که به دلیل اینکه دکتر جلیل تنها پزشک شهید استان است نام بیمارستان ۲۸۳ تختخوابی یاسوج به‌نام این پزشک شهید باشد.

محمدی به ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج هم اشاره کرد و گفت: در زمان کلنگ‌زنی این طرح به دلیل اینکه شهید فتاحی شهید فوتبالیست این استان بود با نظر استاندار وقت کلنگ‌زنی توسط خانواده معزز این شهید انجام و قرار شد ورزشگاه به‌نام این شهید نام‌گذاری شود.

وی تصریح کرد: تشریفات قانونی بیمارستان ۲۸۳ تختخوابی یاسوج به‌نام دکتر جلیل انجام شد و تمام شده است اما در خصوص ورزشگاه یاسوج پیشنهاد داده شده که مجتمع ورزش دولت به‌نام مجتمع شهدای دولت آباد نام‌گذاری و استادیوم ۱۵ هزار نفری به‌نام شهید فتاحی نام‌گذاری و مصوب شود.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

بازارى
Iran, Islamic Republic of
جناب محمدی
خودت بریدی و خودت دوختی....متاسفانه
خانواده شهید
Iran, Islamic Republic of
ضمن احترا م به مقام شامخ شهیدان ،همه می دونند که نامگداری شهدا هم در این شهر و استان سلیقه ای است . ما که کسی را در حاکمیت نداریم خدا کند سرور و سالار شهیدان جلوی این تبعیض ها را بگیرد . می گویند در لوداب هم یک خانواده ۳ شهیدی ، پیرشه ( عدالت منش ) هست که هنوز قبور مطهرشان هم درست نشده .
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
درود بر تمام شهدای نخبه و سرافراز استانمون.. راهشون پر رهرو باد
عضو شورای سابق
Iran, Islamic Republic of
اظهارات ایشون در خصوص نام بیمارستان یاسوج دقیق نیست همیشه اختلاف نظر بوده و با فشار و درگیری و حمایت شخص معاون سیاسی استانداری دارند این اسم را نهایی می کنند که فکر نکنم با منویات شهدا سازگار باشد.
متخصص
Iran, Islamic Republic of
بهتر بود که همون نام رازی یا سینا یا شفا برای بیمارستان یاسوج انتخاب می شد.
علی
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای فتاح محمدی معاون سیاسی استاندار .
با سلام
شما به خوبی می دانید که خواسته بحق اهالی دولت اباد نام گذاری بیمارستان به نام شهدای دولت اباد است وبا توجه به مکاتباتد از گذشته هردفعه شما این مسئله که هنوز قطعی نشده است را مطرح می کنید فقط به دلیل قوم گرائی .
نام بیمارستان ۲۸۳تخوتخوابی شهدای دولت اباد است .
دولت اباد
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای محمدی
اولا ضمن احترام به تمامی شهداخصوصا شهید جلیل به اطلاع برسانیم که شهید جلیل دانشجوی دکترا بودن و تحصیلات به اتمام نرسیده بود
دوما شهید عین الله دهرابپور هم دانشجوی پزشکی بوده
سوما زمین متلق به مردم دولت اباد بود که به صورت نصف بها اهداشده است واز ابتدا هم قرار بود که به نام شهدای دولت اابد نامگذاری شود
دولت اباد
Iran, Islamic Republic of
کبنا نیوز محترم چرا این همه کامنت از طرف بچه ها گذاشته میشه هیچ کدام را نشان نمی دین .لطفا یک طرفه کار نکنید ما هم حرف داریم
علی حسن
Iran, Islamic Republic of
بیمارستان به اسم بزگمهر ثبت شده وایشان نه به عنوان معاون سیاسی وامنیتی بلکه به عنوان یک جلیلی صحبت کرده اند کسی که هم فر مانداراحمدی نزا بود هم معهاون روحانی گل افتابگردان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
عجب قطعا شما جلیلی هستید انصاف هم چیز خوبی است ازاده سرافراز ؟
نه
Iran, Islamic Republic of
یاد ایامی که درگلشن روانی داشتن درمیان لاله وکل اشیانی داشتن .
زمانی که زمینه برای بیمارستان واگذار شد بیشتر این اقایون نبودند حالا شده اند کاسه داغ تر از اش.
دیروز وامروز
Iran, Islamic Republic of
ای کاش کمی هم به فکر آخرت بودیم ورابطه بازی را می گذاشتیم کنار
اهداکننده زمین
Iran, Islamic Republic of
اگر این بیمارستان به نام شهدای دولت اباد نامگذاری نشود ما زمین را اهدائی وبرای بیمارستان داده ایم احساس کنم که نام گذاری ان غیر از شهدای دولت اباد غصبی باشد .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
به همین خیال باش
اصلاحات بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
سلام بر مردم غیور سرزمین شهید پرور لر .
با احترام به تمامی شهدا و بخصوص شهدای دولت اباد و همچنین شهید جلیل ، اما با توجه به مسعله ای مهم که ناتمام ماندن تحصیلات برای دریافت مدرک پزشکی شهید با غیرت نمیتوان از حقوق مردم و شهدای دولت اباد که علاوه بر ایثارها ی ایشان بخشش انسان و انقلاب دوستانه ی برای اهدای زمین شخصی خود برای احداث بیمارستان که به حق با گذشت و خالصانه بود پس نمیتوان نام بیمارستان را به نامی به غیر نام درخواستی مردم مومن و منصف دولت اباد نام گذاری کرد ، پس به نام مقدس شهدای دولت اباد انشالله .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
چرا کامنها را نمی گذاردی ؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
واقعا جای تاسف ارد که کامنتها را نزدید شما که اینطور نبودید
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1