تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب : ۲۶۷۱۲۲

از لج و لج‌بازی اعضای جدید شورا تا گزینه‌های نهایی شهرداری یاسوج (+اسامی)

۲۲
۰
کبنا ؛ 
موضوع انتخاب شهرداری یاسوج این روزها همواره مورد بحث محافل مختلف سیاسی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد است.
به گزارش کبنا، کمتر از ۱۰ روز تا آغاز به‌کار پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا مانده و بحث انتخاب شهردار یاسوج مسئله داغ این روزها است،.

برخی از رسانه‌ها نوشته‌اند؛ منتخبان پنجمین دوره شورای شهر یاسوج در یک پروسه نفس‌گیر و با بررسی‌ روزمه کاری افراد متعدد در نهایت برای شهردار شدن نستهن مقدم با اکثریت آرا به اجماع رسیدند.
فارس نوشت؛ در چند روز گذشته بحث انتخاب نستهن مقدم برای در دست گرفتن مدیریت شهرداری یاسوج بالا گرفته بود که به ناگاه اخباری دیگر در این خصوص به گوش رسید مبنی بر این که اعضای شورای شهر یاسوج در آخرین رایزنی‌های خود به ۳ گزینه نهایی رسیده‌اند.
این روزها بیش از هر چیز در شهر یاسوج، نام گزینه‌های محتمل مدیریت شهرداری یاسوج بر سر زبان‌هاست.
شورای جدید شهر یاسوج در این مدت و پس از انتخابات ۲۹ اردیبهشت به صورت رسمی فردی را برای شهرداری یاسوج معرفی نکرده‌اند.
هر چند که در مقطعی از زمان اخباری مبنی بر برخی ائتلاف‌ها ۳ و ۴ نفره به گوش رسید اما همه این‌ها گمانه‌ زنی بود و البته به نقل قول از برخی از اعضای شورای شهر در محافل خصوصی مباحثی مطرح شده بود که موجب شد در فضای اجتماعی این ائتلاف‌ها شکل بگیرد.
در چند روز گذشته بحث انتخاب نستهن مقدم برای در دست گرفتن مدیریت شهرداری یاسوج بالا گرفته بود که به ناگاه اخباری دیگر در این خصوص به گوش رسید مبنی بر این که اعضای شورای شهر یاسوج در آخرین رایزنی‌های خود به ۳ گزینه نهایی رسیده‌اند.
بر همین اساس و طبق شنیده‌ها در حال حاضر سه گزینه زواره کرمی، کورش امیدی‌پور و محمدعلی جاوید محتمل‌ترین گزینه‌ها برای در دست گرفتن سکان شهرداری شهر یاسوج هستند.
از آن جهت این ۳ گزینه بیش از هر فرد دیگری محتمل به نظر می‌رسند که در روزهای گذشته حضور ۳ عضو جدید شورا در برنامه‌های مختلف در کنار یکدیگر را مشاهده کردیم و البته یک عضو دیگر شورا نیز بسیار نزدیک به این طیف است که به احتمال قریب به یقین با پیوستن به این سه نفر در انتخاب شهردار اکثریت را به خود اختصاص می‌دهند.
*عملکرد جاوید نشان داد که او گزینه بهتری برای شهرداری یاسوج خواهد بود.
فرشاد نگین تاجی  در ارتباط با مساله انتخاب شهردار یاسوج گفت: با توجه به اعتمادی که مردم عزیز به ما داشته‌اند و ما را برای شورای دور پنجم انتخاب کرده‌اند باید از آرای مردم صیانت کنیم. نگین تاجی با اعلام اینکه می‌بایست در برابر رای مردم مسئول باشم بیان کرد: به خاطر اعتماد و ایمان مردم نباید در انتخاب شهردار عجولانه تصمیم گیری کنیم.
وی ادامه داد: همه دوستان در شورای جدید شهر یاسوج را تشویق و ترغیب می‌کنیم و توصیه می‌کنیم که در کنار هم و تیم هفت نفره شهردار را انتخاب کنند.
نفر اول انتخابات شورای شهر یاسوج تصریح کرد: این نیست که شهردار متعلق به ۳ یا ۴ نفر باشد و شهردار باید متعلق به هفت نفر باشد و با توجه به دیدگاه‌هایی که هفت نفر دارند جهت رشد و توسعه شهر شهردار انتخاب شوند.
وی اضافه کرد: با توجه به توصیه‌های مردم و مسئولین که به ما داشته‌اند و با توجه به اینکه حق مردم را فراتر از هر چیزی می‌کنیم، تقاضا دارم که تمامی اعضای منتخب شورای شهر جهت این مهم در یک نشست حضور داشته باشند.
نگین تاجی به جدول تنظیم شده توسط اعضای شورای شهر اشاره کرد و گفت: در جدول تنظیم شده همه موارد ذکر شده است و با توجه به امتیازهای جدول شهردار به‌راحتی و با همفکری همه اعضا انتخاب می‌شود.
نگین تاجی در پاسخ به این سوال که در برابر تصمیم ۴ تن از اعضای شورای شهر مبنی بر انتخاب شهردار یاسوج ابراز کرد: نه مقابل انها می‌ایستیم و نه آن‌ها را همراهی می‌کنیم اولاً توصیه می‌کنیم که تمامی افراد مد نظر به بحث گذاشته شوند.
وی ادامه داد: شهر در حال حاضر به قهقرا می‌رود و اگر بنا بر تسویه حساب باشد بعداً شهر دچار مشکلات عدیده می‌شود و تنها مردم ضرر می‌کنند. منتخب شورای پنجم شهر یاسوج افزود: مشکلات کنونی شهر در سایه تعامل و تخصص شکل می‌گیرد و لج و لج بازی سال به سال شهر را به پسرفت سوق می‌دهد.
منتخب شورای پنجم شهر یاسوج در پایان گفت: باید همه به سمتی برویم که همه ۷ نفر ما یکی باشد تا شهر به سوی توسعه گام بردارد.
 
تسنیم نوشت؛ یکی از اعضای شورای شهر یاسوج گفت: با مشخص شدن منتخبان شورای شهر رایزنی، معرفی و دعوت از افراد نخبه برای تصدی سمت شهردار آغاز شد که خوشبختانه چند ۱۰ نفر خود را واجد صلاحیت برای این منصب تشخیص و رزومه کاری آنان مورد بررسی قرار گرفت.
کیوان آشنا اظهار داشت: اکثریت شورای شهر یاسوج با بررسی رزومه کاری و جمع‌بندی امتیازات گزینه‌های احتمالی در نهایت نستهن مقدم را که دارای تخصص، تجربه و دارای سوابق اجرایی و مدیریتی استانی و ملی بوده به عنوان گزینه نهایی شهردار یاسوج انتخاب کردند.
این عضو شورای شهر یاسوج با بیان اینکه هیچ اختلافی بین اعضای شورای شهر یاسوج وجود ندارد تاکید کرد: اعضای شورای شهر هدفی جز خدمت به مردم و کمک به توسعه شهری در زمینه‌های مختلف ندارند.
سوابق گزینه‌ پیش روی شهرداری یاسوج به شرح ذیل است:‌
تجربه ۲۰ سال مدیریت اجرایی پروژه‌های عمرانی و زیربنایی در اقصی نقاط کشور
مدیر شرکت مهندسی آب و خاک استان کهگلیویه و بویراحمد
مدیر شرکت مهندسی آب و خاک منطقه (فارس ،بوشهر،هرمزگان)
مدیر پروژه راهسازی در استان‌های فارس، خوزستان از جمله راه اصلی فیروزآباد به قیرکارزین
مدیر پروژه ساختمان‌های انتقال و شبکه‌های مدرن انتقال آب در استان‌های خوزستان، فارس‌، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، سیستان و بلوچستان
مدیر پروژه بخشی از سازه‌های هیدرولیکی و ساختمان‌های انتقال سد رئیسعلی دلواری استان بوشهر
مدیر پروژه کنترل سیلاب بالادست شهر گناوه و هدایت آن به دریا
مدیر پروژه عظیم آبیاری و زهکشی ۱۲هزار هکتاریناحیه R1 هندیجان – امیدیه
مدیر پروژه آبیاری و زهکشی ساحل راست رامهرمز( ۵۰۰۰ هکتاری)
معاون فنی و اجرایی شرکت مهندسی آب و خاک کشور
مدیر پشتیبانی فنی و مهندسی آب و خاک کشور
مدیر مطالعات مهندسی آب و خاک کشور
مدیر پروژه سد تنگ‌سرخ یاسوج
مدیر عامل شرکت پیشگامان کوثر دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد وابسته به سازمان اقتصادی کوثر
نام شما

آدرس ايميل شما

بازاری
Iran, Islamic Republic of
این مسئولیت ها به مدیریت شهری ربطی ندارد
گچساران
Iran, Islamic Republic of
ایشون شهرداری رو به خواب نمیبینن...
سفلی
Iran, Islamic Republic of
هروقت یکی از سفلی میخواد یه حرکتی انجام بده همه ژست روشنفکری میگیرن. جمع کنید بابا. تا حالا شما میخوردید خبری نبود ولی...
کائدان چهارده تایی ساکن تل زالی
Iran, Islamic Republic of
واقعا احمدی کیش مرد سیاسته گزینه اون اقای اشنا دفاع میکنه خیلی به تو افتخار میکنم دکتر زرنگی و بین ۷ نفر یک نفر خودت شهردار بکنی خیلی کار بزرگی کردی ما به تو می بالیم
کارشناس ارشد HSE
Iran, Islamic Republic of
با سلام .
باور کنید با توجه به توانایی ها و اقدامات انجام گرفته توسط دکتر جاوید .بهترین گزینه ای که بتواند مسیر پیشرفت را در شهر یاسوج ادامه دهد و به نتایج بالاتری برسد ایشان هست . نباید این فرصت را از ایشان گرفت و برای به کرسی نشاندن حزب و سیاست بازی ایشان را کنار گذاشت .
شهروند
Iran, Islamic Republic of
اگه از لحاظ مدیریتی باشه که استان ما مدیر زیاد داره ولی آقای جاوید نشان داد که می تواند کار کند و واقعآ مدیری توانمند است لذا از شوارها انتظار میرود عاقلانه تصمیم بگیرند و تعصب را کنار بگذارند و آقای جاوید را دوباره انتخاب کنند
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
اکبری مسئول حزی اعتدال و توسعه استان است ولی شهردار غیرهمسو با دلت انتخاب می کند !!!!!!!!!!!۱
123
Iran, Islamic Republic of
خوب نتیجه مدیریت ایشان در زمان مدیریت آب و خاک و ... چه بوده؟
ف.ت
Iran, Islamic Republic of
بابا شهرما شهرساز میخواد وگرنه مهندس عمران خدا داده،مگه فرق شهرساز و عمران رو نمیدونید
تحلیل متن
Iran, Islamic Republic of
عزیزان،یاسوج مشکل اب وخاک نداره،مشکل شهر ما،ترافیک،نمای شهری،سایپاهای دوره گرد مزاحم،بهداشت محیط،دکه های بی در و پیکر،کفاشی های قدم به قدم،بینظمی های روز به روز بیشتر فلکه ساعت،عدم وجود سرویسهای بهداشتی عمومی در مرکز شهر،و و و و و.........میباشد،
...
Iran, Islamic Republic of
روزای اول که بحث گزینه ها بود وقتی جو رفت بسوی دکتر امیدی پور اقایون نگین تاجی با دهرابپور و خوبانی شدیدا مخالفت کردنند ولی الان که اکثریت به اجماع رسیدن روی مقدم دوباره با اوردن نام امیدی پور سعی در تخریب و‌مهره سوزی بین ارای اکثریت را دارن.
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
سم پاشی ممنوع مهندس مقدم شهردار شد تمام شد
نیگین تاجی فرافکنی میکنه
پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
اقای نگین تاجی و دهراپ پور یادتونه که قرار بود یکی از شما شهردار بشه و نفر هشتم ک فامیل خودتونه بیاد جزء نفرات اصلی.....حالا چی شده بعد از انتخاب آقای مهندس مقدم دستو پاچه شدین و میخواهید هر کسی باشه بجز مهندس مقدم؟؟؟؟ایل تامرادی بگوش باشن
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
مقدم هر جا که بوده به ورشکستگی و تعطیلی کشیده شده که
الان وضعیت کارخونه ارد چی شد؟
گذاشتنش برا فروش اونقدر هم ورشکسته شده که کسی نمیاد بخردش
دلسوز
هر طور و با هر سلیقه ای بسنجیم جاوید خیلی خیلی سرتر و فراتر از نستهن است.اندکی تامل.برای خدا و رضایت مردم اعضای شورا اندکی تامل کنند.خانه کارگر استان بنا به دلایلی اسم مقدم را سر زبان شورا انداخت و بعد شماها یکی یکی در دام خانه کارگر افتادید.بدبختید والا
دنا
Iran, Islamic Republic of
حیفه جاوید کنار گذاشته بشه شخصی که خیابان های شهر را نمی شناسه شهر دار بشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
شهردار چه کار اب وخاک داره تخصص در حوزه شهری چه بوده ایشان برای شروع به کار سد تنگ سرخ موفق خواهد بود؟
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
نگین تاجی بگذارید مردم کار شون انجام دهند حا لا که دست به جای نمی رسد سمپاشی می کنی
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
جناب حاج دهراب پور پشکسوت شورا است احترام از طرف شورار بر شما لازم است ولی تحت تاثیر نگین تاجی قرار نگیر
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
اگه مقدم شهردار بشه باتوجه به شناختی که از ایشون دارم و نیروی ایشون بودم این اعضای شورا قبولی خودشان را در دور بعد تضمین کردند
دلشادیان
Iran, Islamic Republic of
مقدم خوش اومدی نگین تاجی فرافکنی تا کی بشین در کوزه ابشو بخور
قدمی دولت اباد
Iran, Islamic Republic of
دهراب پور عزیز بیو بعنوان برادر کوچیکتر ی حرفی از من بشنو..برادر بزرگ و گرانقدر استعفا بده ...ممنونم از ۶نفر اعضای دیگر .صندلیتون مبارکتون باشه ایشششششاللللله
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1