تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۴
کد مطلب : ۲۶۷۰۲۶

خداحافظی با مسئولین خسته باشت/ استفاده از مدیران تازه نفس برای دولت دوازدهم

۲
۰
کبنا ؛فرماندار باشت گفت: برخی مدیران گویا از همراهی و همدلی با دستگاه‌های اجرایی خسته شده‌اند، اگر نمی‌توانید مستقیم بگویید تا در دولت جدید جایتان به نیروهای تازه‌نفس داده شود.
سید مسعود حسینی فرماندار باشت در نشست شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: در این چند ماه اخیر دوستان منابع طبیعی، بسیج و نیروهای مردمی درگیر خاموش کردن آتش هستند.
حسینی افزود: مهار آتش در جنگل‌ها و طبیعت باشت کمک و پشتیبانی به طبیعت است؛ نه کمک به منابع طبیعی است، همدلی مسئولان باهم می‌تواند جلوی بسیاری از تخریب‌های طبیعت را گرفت.
وی افزود: برخی از دوستان که پس از ساعات اداری گوشی‌ها را خاموش می‌کنند انتقاد داریم؛ برخی مدیران گویا از همراهی و همدلی با دستگاه‌های اجرایی خسته شده‌اند، اگر نمی‌توانید مستقیم بگویید تا در دولت جدید جایتان به نیروهای تازه‌نفس داده شود.
وی تأکید کرد: دوستانی که نمی‌توانند بدون رودربایستی بگویند نمی‌توانیم تا جایگزین کنیم، مدیران باید خود را جهادی کنند و تنها منتظر پایان وقت و ساعت کار اداری نباشند.
حسینی افزون بر تبریک پیشاپیش هفته دولت گفت: با یک دیپلماسی خوب در بسیاری از مسائل به مرز ثبات رسیده‌ایم؛ عکس چهار سال پیش شهرستان با اکنون قابل قیاس نیست، وظیفهٔ مسئولین بوده و لیاقت مردم است.
وی بیان داشت: درزمینه کشاورزی در این شهرستان همچون آب‌رسانی کشاورزی به روستاهای چاه تلخ، دشت باشت، پشت کوه و خان احمد خدمات خوبی انجام‌شده است.
وی تصریح کرد: تنها چند روستا در شهرستان باشت نیاز به گازرسانی داشته، و همچنین درزمینه جاده دسترسی به‌جز جاده پیچاب هیچ خاک راه در این شهرستان وجود ندارد.
وی بابیان اینکه مردم باید از ارائه خدمات آگاهی داشته باشند، گفت: با بازتاب اقدامات و خدمات دولت و نظام به مردم، می‌تواند مایه دلگرمی بیش‌ازپیش نسبت به نظام شود.
حسینی بابیان اینکه دولت، نظام و مردم همه یکی هستند، گفت: باید مردم را نسبت به زندگی امیدوارتر کنیم تا با همدلی در راستا گسترش کشور و شهرستان گام بردارند.
نام شما

آدرس ايميل شما

گچساران
Iran, Islamic Republic of
مگر خودت چه اقدام مفید و خلاقی برای مردم باشت انجام داده اید.
کارمند
Iran, Islamic Republic of
اولین نفر که باید تغییر کنه ، سرپرست شبکه

چون سال گذشته ۵ بار از رئیسی مرکز بهداشت گچساران عزل شد !!

دقت کردید ؟؟ ۵ بار !!!!

اگه خواستین تا ابلاغهای برکناری وی را در همین سایت منتشر کنم .
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1