تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۴
کد مطلب : ۲۶۷۰۰۸

ضرورت استفاده از ظرفیت خیرین برای اشتغالزایی

۲
۰
کبنا ؛فرماندار گچساران گفت: با استفاده از ایجاد طرح‌های زود بازده و سرمایه گذاری در شهرستان علاوه بر کمک به اقشار کم درآمد نوعی شغل و درآمد پایدار نیز برای آن‌ها مهیا کرد.

در نشست فرماندار گچساران با خیر کارآفرین کشوری بر ضرورت استفاده از ظرفیت خیرین برای اشتغالزایی و منبع درآمد پایدار در جامعه تاکید شد.
عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران در نشست با خیرکارآفرین که با همراهی مسئول موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها در فرمانداری حضور یافتند اظهار کرد: در جامعه اسلامی بر اساس قانون دولت در جهت بهبود شرایط زندگی اجتماعی و معیشتی مردم تلاش می‌نماید و این عمل نیز در آموزه‌های دینی سفارش اکید شده است.
رحیمی تصریح کرد: مردم با حس نوعدوستی و همزیستی که دارند در مواقع نیاز و مشکلات در جامعه بر اساس آموزه‌های دینی معاونت و همکاری خوبی جهت حل مشکلات مردم دارند، ولی باید این همکاری‌ها هدایت بشود.
وی با اشاره به نهادهای حمایتی که در سطح شهرستان برای شناسایی افراد نیازمند وجو د دارد افزود: باید بستری فراهم شود تا با تکیه بر کرامت انسانی و توانمندسازی افراد آسیب پذیر شهرستان در چارچوب نظام حمایت اجتماعی، فضای مناسبی جهت شناسایی و رفع مشکلات این قشرمهیا شود.
رحیمی با اظهار تأسف از وجود افراد نیازمند در سطح شهرستان گچساران اظهار داشت: متاسفانه شهر گچساران بام نفتی ایران بوده که بخش قابل توجهی از نفت کشور را تأمین می‌کند ولی بعضی از مردم این شهرستان به علت نبود منابع درآمدی پایدار و شغل مناسب وضعیت اقتصادی مناسبی ندارند.
وی افزود: مشکل بیکاری و نبود شغل مختص شهرستان نبوده و در کل کشور این معضل وجود دارد که مشکلات معیشتی مردم باید به‌صورت ریشه ای حل و فصل گشته و با مدیریت و برنامه ریزی لازم افق دید بلند مدتی را برای اشتغالزایی جوانان شهرستان در نظر گرفت.
فرماندار گچساران با بیان این مطلب که می‌توان از ظرفیت خیرین برای اشتغالزایی و کارآفرینی استفاده نمود ابراز داشت: می‌توان با استفاده از ایجاد طرح‌های زود بازده و سرمایه گذاری در شهرستان علاوه بر کمک به اقشار کم درآمد نوعی شغل و درآمد پایدار نیز برای آن‌ها مهیا کرد.
رحیمی با ابراز خرسندی از پیشگام بودن خیرین برای رفع موانع و مشکلات اظهار داشت: خیرین و مردم نوع دوست جامعه برای ایجاد شور و نشاط در جامعه از هیچ تلاشی فرو گذاری نمی‌کنند اما باید این نوع کمک‌ها طوری مدیریت شود که باعث گدا پروری در سطح جامعه نشده و به دست افراد نیازمند واقعی برسد.
وی با اشاره به اینکه هر زمان از خیرین دعوت می‌شود با کمال تواضع حضور می‌یابند، اظهار کرد: کمک خیرین جدای از برقراری عدالت اجتماعی، باعث تضعیف شکاف طبقاتی و رشد و توسعه جامعه نیز می‌شود.
وی فقر و نداری را ریشه بسیاری از معضلات اجتماعی دانست و گفت: مسائل اجتماعی از حساسیت بالایی برخوردار هستند که همت همه مسئولین را برای مرتفع نمودن این مشکلات می‌طلبد.
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Iran, Islamic Republic of
لطفا این کارآفرین برتر کشوری نامش چیست ?
پیمان
Iran, Islamic Republic of
باتشکراززحمات فرماندارعزیزخواهشمندیم به کیفیت نان درنانواییها نیز نظارت داشته باشیدممنونم
هیولای خزر بعد از ۳۰ سال سر برآورد +عکس

هیولای خزر بعد از ۳۰ سال سر برآورد +عکس

هیولای دریای خزر نامی بود که ماموران سازمان سیا بر هواپیمای دوزیست عظیم الجثه ساخت روسیه ...
سرنوشت ترامپ

سرنوشت ترامپ

حتی اگر ترامپ و میلیون‌ها طرفدار وی در برهه کنونی نخواهند بپذیرند، با این حال باید بدانند ...
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
1