تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۰
کد مطلب : ۲۶۶۹۷۲

لب تشنه کودک، زن و مرد دیشموکی / دریغ از همان آب تلخ (+تصاویر)

۰
کبنا ؛
آب شرب شهر دیشموک طی ۳ سال است که بر اثر تلخی زندگی را به کام مردم تلخ کرده است و طی چند روز اخیر همین آب تلخ هم بر اثر سوختن پمپاژ به کام مردم نمی‌رسد.


این شهر با جمعیتی افزون بر ۶ هزار نفر طی ۳ سال است که به واسطه مزه تلخ آب شرب شهر مردم با مشکل مواجه شده‌اند.

مردم از این آب شرب سالهای سال است که گلایه‌مندی خود را ابراز می‌کنند و با سعه صدر زیاد تحمل می‌کنند و از مسؤولان اداره آبفای شهرستان و همچنین استان کهگیلویه و بویراحمد خواستار رفع این مشکل شده‌اند.

و اما دردسر اصلی شهروندان دیشموک بر قطعی آب چند روزه است که بر اثر سوختن پمپاژ همین آب تلخ قطع شده و مردم با مشکل مضاعف روبه‌رو هستند.


یکی از شهروندان در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: جای بسی تامل و تاسف است که مردم منطقه دیشموک ۳ سال است با مشکل آب شرب دست‌ و پنجه نرم می‌کنند و مسؤولان با وعده و وعیدهای انتخاباتی تا حالا نتوانستند این مشکل را رفع کنند.


این خانم دیشموکی گفت: چند روزی است که بر اثر قطعی آب شرب مجبوریم چند کیلومتر را طی کنیم و دور از شهر ظرف و ظروف خود را بشوییم که واقعا برای خانم‌ها مشکل بزرگی است.


یکی دیگر از این افراد در گفت‌وگو با ما اظهار کرد: با توجه به اینکه همین مردم ولی‌ نعمتان هستند اما متاسفانه مورد بی‌توجهی مسوولان قرار می‌گیرند و مشکل آب شربی که تلخ است با قطع شدن زندگی را بر مردم تلخ‌تر کرده است.


با پیگیری‌های انجام شده و بازدید میدانی در سطح شهر و پیگیری وضعیت آب شرب شهر دیشموک توسط مسؤول آبفای شهرستان کهگیلویه مقرر شد آب شرب شهر دیشموک تا ۲۴ ساعت آینده وارد مدار گردد و مشکل آب شرب مردم شهر دیشموک موقتا رفع شود.

داریوش فقهی‌پور در مصاحبه با خبرنگار ما اظهار کرد: وظیفه ما مسؤولان رفع مشکلات مردم است و پرسنل اداره آبفای شهرستان کهگیلویه طی ۲۴ ساعت است که بر رفع این مشکل تمهیدات لازم را به کار گرفتند.


 مسئول اداره آبفای شهری شهرستان کهگیلویه ضمن تقدیر و تشکر از اصحاب رسانه در جهت اطلاع رسانی، گفت: خبرنگاران همیشه هم پای مسئولان و در جهت خدمت به مردم در همه عرصه‌ها حضور دارند.

وی در خصوص مشکلات آب شهر دیشموک و قطعی چند روزه آب این منطقه، اضافه کرد: به وسطه مشکلات موجود در بحث پمپ‌های آب در سه ماه اخیر بیش از ۲۰۰ میلیون تومان خسارت مالی به تاسیسات آب منطقه وارد شده است.

فقهی‌پور گفت:  با این جود به هیچ وجه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکرده و همچنان برای خدمت به مردم و رفع معضلات مصمم بوده و پر تلاش هستیم.

وی با بیان اینکه، نیروهای اداره آبفای دیشموک و حتی شهرستان بعد از سوختن پمپ  و قطعی آب، بلافاصله دست به کار شدند، خاطرنشان کرد:‌ وظیفه خود می‌دانیم که در اسرع وقت معضل موجود را برطرف و مشکل بی‌آبی را در جهت خدمات رسانی بهتر به مردم برطرف کنیم.


فقهی‌پور در خصوص حفر چاه آب شرب برای شهر دیشموک هم اذعان کرد: برای پایدار کردن آب سالم شرب شهر دیشموک در حال انجام مراحل کار هستیم.

وی از حل شدن مشکل آب شرب شهر دیشموک ظرف ۲۴ ساعت آینده خبر داد و گفت:  چاه جدید آب شرب سالم شهر در هفته دولت کلنگ‌زنی و ظرف شش ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

 

گزارش و عکس از آرش آهنگ

نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1