تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۵
کد مطلب : ۲۶۶۹۲۵

کاش هر روز یک انتخابات برگزار می‌شد!/ انتقاد معاون سیاسی از مدیران کم‌کار

۳
۰
کبنا ؛ 
شاید این جمله را بارها از زبان مردم شنیده‌ایم که «ای کاش هر روز یک انتخابات برگزار می‌شد»! در واقع این جمله در زمان انتخابات به وفور بر زبان‌ها جاری است اما معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویرحمد، این موضوع را در قالب دیگری و هشدار به برخی مدیران بیان کرده است.
 

 
در میان عامه مردم، همواره این موضوع مطرح بوده که یکی دو ماه مانده به انتخابات، مدیران بسیار فعال می‌شوند و هر روز و هر ساعت با سرکشی از پروژه‌ها و یا راه اندازی پروژه ای جدید و برخی هم با حضور در مناطق مختلف و با دادن وعده‌هایی سعی در جذب آرای مردمی دارند.
برخی از مردم با توجه به این موضوع که به رویه ای تبدیل شده و در میان مدیران دولتی و نمایندگان باب شده، همواره معترض هستند و معتقدند که هم مدیران و هم نمایندگان، سعی می‌کنند پروژه‌هایی را برای زمان انتخابات تعریف کنند و حتی برخی اعتقاد دارند که این به یک سیاست تبدیل شده و مدیران، عمده کارها را در محدوده زمانی انتخابات انجام می‌دهند. شاید این جمله را بارها از زبان مردم شنیده‌ایم که «ای کاش هر روز یک انتخابات برگزار می‌شد»! در واقع این جمله در زمان انتخابات به وفور بر زبان‌ها جاری است اما معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویرحمد، این موضوع را در قالب دیگری و هشدار به برخی مدیران بیان کرده است.
محمدی معتقد است که مدیران پس از انتخابات کم کار شده‌اند و تلاش‌های زمان انتخابات را انجام نمی‌دهند و از آن‌ها خواسته است جدیت بیشتری به خرج دهند و ارتباط بیشتری با مردم داشته باشند.

فتاح محمدی اعلام کرده است که در سال ۹۵ تجمعات صنفی افزایش یافته است و آن هم به این دلیل است که بخش عمده آن بر اساس عدم توجه مدیران در پاسخگویی به موقع، شایسته و قانونی است که مردم را مجبور به برگزاری تجمع کرده است.
البته محمدی بر نقطهٔ ضعف دیگر مدیران یعنی کم کاری رسانه ای هم تاکید کرد و معتقد به تعامل بیشتر با رسانه‌هاست. وی در این خصوص خطاب به مدیران دستگاه‌های دولتی گفت: ارتباط با اصحاب رسانه بهترین استراتژی ماست و باید در پاسخگویی به اصحاب رسانه تلاش کنید چرا که اصحاب رسانه سئوالات و پیشنهادات خود را بر اساس گفته‌های مردمی بیان می‌کنند.
 
فتاح محمدی که روز یکشنبه در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج سخن می‌گفت، در بخش دیگری از اظهارات خود خطاب به مدیران افزود: انتظار می‌رود که مدیران اجرایی استان با توجه به نزدیک بودن ۳۱ شهریور به‌عنوان پایان سال مالی تحرک بیشتری برای اجرای طرح‌های عمرانی، خدمات‌رسانی به مردم و سرکشی از مناطق کمتر توسعه‌یافته استان داشته باشند.
 
وی با اشاره به نزدیک بودن هفته دولت (۲ تا هشت شهریور)، عنوان کرد: ستاد گرامیداشت هفته دولت هر چه سریع‌تر در دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد تشکیل و فعال شود.
محمدی ابراز داشت: مباحثی شامل تجلیل از خانواده شهدای کارمند دستگاه‌های اجرایی، ارسال تعداد و مشخصات طرح‌های عمرانی افتتاحی و یا کلنگ زنی به استانداری، انجام تبلیغات محیطی و تهیه گزارش عملکرد دولت یازدهم در قالب کتابچه مدنظر نهادهای دولتی کهگیلویه و بویراحمد در هفته دولت سال جاری باشد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: یادواره شهدای دولت (رجایی و باهنر) هشتم شهریور سال جاری در یاسوج برگزار می‌شود و انتظار می‌رود که مدیران اجرایی استان حضور گسترده‌ای در این آیین داشته باشند.
محمدی اظهار داشت: مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در تمامی ایام سال و به ویژه هفته دولت تعامل لازم را با رسانه‌های این استان در راستای ارائه بهتر و بیشتر گزارش عملکرد دولت و نظام داشته باشند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

چرام
Iran, Islamic Republic of
تنها خواسته مردم چرام عزل آقای پاداش سرپرست فرمانداری چرام
شهای دولت اباد
Iran, Islamic Republic of
جناب معاون سیاسی دست از سیاسی کاری بردار ونام بیمارستان شهدای دولت اباد را که قراربود به نام این شهدای عزیز نام گذاری شود کار شکنی نکنید ؟خوبیت نداره که با رابطه بخواهی نام شهدید جلیل هر چند ایشان هم از عزیزان ماست ودر دل ما جادارد به جای شهدای دولت اباد بگذارید باتشکر
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
زنده باد دکتر محمدی.... دکتر محمدی انسانی شریف دلسوز وبا اصالت وباسوادهستند.. .
کاش همه مسولان شبیه ایشان بودند
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1