تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۵۹
کد مطلب : ۲۶۶۵۷۰

نظر مخاطبان «کبنانیوز» در باره تغییر استاندار و فرمانداران کهگیلویه و بویراحمد

۳۲
۰
کبنا ؛ محمدی*

تحلیلی بر گزارش ۹۶/۵/۱۸ سایت کبنا نیوز به کد خبر ۲۶۳۲۱۹ با عنوان «استاندار و فرمانداران کهگیلویه و بویر احمد در دولت دوازدهم چه کسانی هستند»[کلیک کنید] درج شده بود، فارغ از اهداف و نیات نویسنده یا نویسندگان محترم مطلب، از منظر زمان در مجموع تحلیل خوبی به مخاطبان این سایت ارائه شده بود.
اگر بخواهیم به درستی تحلیلی بر عملکرد یک مدیر آن هم در کسوت مدیریت ارشد استان داشته باشیم باید عملکرد مدیر را در سه حوزه مهارت مدیریتی، یعنی «مهارت فنی، مهارت انسانی و مهارت ادراکی» جستجو نماییم. اگر مدیری در هر یک از مهارت‌ها توفیق لازم را حاصل ننمود یقیناً در انجام مأموریت سازمانی نا کارآمد و بی اثر خواهد بود و بهره وری لازم را نخواهد داشت.


با این وصف و آنچه از نتیجه تحلیل بدست می‌آید کسی می تواند سکان مدیریت کلان استان کهگیلویه و بویراحمد را به عهده گیرد که از این مهارت ها در فرآیندها و پروسه انجام وظایف بهره وافی بکار برد. خاصه اگر این مدیر از بدنه خود سازمان رشد یافته و انتخاب شده باشد، موفق تر خواهد بود.
به نظر می رسد مدیریت استان کهگیلویه و بویراحمد باید از بدنه وزارت کشور باشد تا با شرح وظایف و ماموریت های وزارت کشور آشنا بوده و با بینش، تخصص، دانش و معلومات کافی و برنامه ریزی سنجیده بر مسایل و مشکلات استان فائق آید.
مدیریت استان کهگیلویه و بویراحمد در مدت چهارساله دولت یازدهم توانسته تا حدودی انتظارات را برآورده سازد و اگر قرار بر انتخاب فرد بومی برای استانداری باشد به نظر می آید جناب دکتر خادمی فرد مناسبی برای این جایگاه خواهد بود.
ولی آنچه از نظر دید کارشناسی ملموس است و چکیده نظرات مخاطبان و کاربران سایت که در ذیل گزارش کامنت گذاشته‌اند، ملاحظه می‌شود، از نظر کاربران برای این جایگاه فرد غیر بومی کارآتر خواهد بود.
فلذا با وصف جناب دکتر حسن فایضی از کارشناسان با تجربه و ارشد وزارت کشور, دارای بیش از ۲۰ سال سابقه مفید و موثر، پژوهشگر قرآنی و استاد دانشگاه و دیگر ویژگی ها و امتیازات وی از جمله وزارت کشوری بودن، تناسب رشته تحصیلی با وظایف سازمانی، ایثار گری، جوان بودن، به روز بودن، هم سو با دولت، غیر بومی بودن به ویژه اصفهانی بودن، مجموعا شرایط این مسئولیت و امانت بزرگ را دارد.
بنابراین می‌طلبد همشهریان گرامی و موثر در تعیین استاندار به این مکانیزم ها توجه داشته باشند.

به گزارش کبنا در ادامه نظرات برخی از مخاطبان این سایت خبری را مبنی بر تغییر استاندار و فرمانداران می‌خوانیم.


عباس

۱
سلام چرا خبر الکی میزنید جلال منش را ار معاونت فرمانداری برداشتند حالا شما گزینه فزمانداریش کردید نشون به همین نشون هیچ یک ار این تغیرات به واقعیت نز دیگ نیست
 


یعقوب

۲
سید نمیاد بنظر رو دکتر نیکبخت دارن به اجماع میرسن
 


جوان بویراحمدی سرافراز
۳
حرف مفت یعنی این 


میلاد

۴
تحلیل بسیار ابکی داشتید
 


محبیان

۵
لیست رو تکمیل نکردی !
 


همکار

۶
دکتر رخشنده مند برای دهدشت گزینه مناسبی است
 


فرهنگ

۷

برای دنا بهترین گزینه علی تاج امیری هست. بقیه گزینه ها غیرممکن هست چون زارعی نقش اساسی را دارد و بقیه حمایت زارعی را ندارند.



همکار

۸

با سلام
اگر منظور از حسن فیاضی(اصفهانی) ، حسن فایضی وزارت کشور است لطفا به نام حسن فایضی اصلاح فرمایید.
با تشکر
مرادی



دنا

۹

در شهرستان دنا قطعا باید بهشتی برکنار شود چون اوج نارضایتی وجود داره. بقیه گزینه ها خوبن



۱۰
درود بر دکتر خادمی، دکتر نظری، دکتر پوزش و آقای مومن نسب
 


کارشناس

۱۱

چه عجب یکی از فرزندان توانمند بویراحمد سفلی هم به عنوان فرماندار بویراحمد مطرح شده؟واقعا انتظار میرود بعد از چندین سال از پیروزی انقلاب اسلامی یک بار هم که شده فرماندار بویراحمد از فرزندان بویراحمد سفلی باشد.دکتر صالح نسب از نیروهای شایسته و توانمند وزارت کشور میتواند یکی از قویترین فرمانداران تاریخ بویراحمد باشد.انتظار حمایت از ایشان را داریم

 


گچسارانی

۱۲
با تاجگردون هماهنگ کنید
 


موسوی


۱۳
این پیش بینی های ابکی چیه, نود درصد اینایی که نام بردی مسیولیت درجه دو هم نمیگیرن
 


دنا

۱۴

بهترین گزینه برای استانداری اقای فایزی است وبرای فرمانداری بویر احمد دکتر صالح نسب و برای فرمانداری دنا اقای سیروس یزدان پناه

 


ناشناس
۱۵

برای استانداری گزینه غیربومی بهتره، برای گچساران هم بد نیست یه بار هم شده از خانم ها کسی فرماندار بشه شاید بهتر باشه تابو شکنی هم هست
 


ب

۱۶
با وجوداین همه نیروی بومی و تحصیلکرده نیازی به افراد غیر بومی نداریم
 


ناشناس

۱۷

به جز موسی خادمی یک نفرازاینا پست نمیگیرند

 


تامرادی


۱۸
واقعا بعد از سالها ایا حق قرمانداری بویراحمد ازارن این طایفه نیست
 


ستاد دکتر روحانی


۱۹

در مورد شهرستان دنا اولا بعضی از افراد گفته شده طرفدار دولت نبوده و بعد هر که قوم و آشنای خود را نوشته . ضمن اینکه فرماندار فعلی از توان و مقبولیت بالایی برخوردار است اگر مصلحت بر تغییر باشد گزینه ای که هزینه داده و رای جمع کرد جناب دکتر قائمی بود که مقابل استاندار ایستاد و ضعف ها و فامیل بازی اش را به گوش دولت و مردم رساند و با افتخار هم هر روز مسیر یاسوج مارگون را طی می کند و بر می گردد .

 


استقلال


۲۰

در فرمانداری بویراحمددر بین گزینه ها با توجه به اینکه اقای صالح نسب جز نیروهای وزارت کشوری است گزینه خوبی می باشد

 


اصلاح طلب


۲۱

باید با توجه به اینکه لیست کابینه جوان شد بهتر است در حوزه فرمانداری ها هم از نیرو های جوان استفاده کنیم

 


همکار

۲۲
ضمنا آقای دکتر حسن فایضی فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی شریف پژوهشگر قرآن و تئوری های مدیریت و مدرس دانشگاه می باشند
 


ناشناس


۲۳

بنظر من اقای صالح نسب شایسته این گزینه میباشد

 


دانشجو


۲۴
استاندار غیر بومی چون حاشیه کمتری دارد بهتر می باشد
 


اصلاح طلب


۲۵

واقعا هر کسی مسئولیت استانداری کهگیلویه و بویر احمد را در این شرایط بپدیرد بسیار ریسک کرده چون جناب خادمی تمام فرصت ها را به نفع آشنایان خود بخصوص در مسئولیت های مهم اداری بکار گرفته و تا این فضای مسموم فعلی را اصلاح کند کلی انرژی و هزینه باید بدهد .

 


ناشناس

۲۶

به نظرم بهترین گزینه برای فرمانداری بویراحمد دکتر ابوذر صالح نسب هستند، چون ایشون در وهله اول وزارت کشوری هستند، جوان و پرانرژی و پر انگیزه، تنها گزینه بین اسامی مطرح شده که سفلایی هستن، ایشونن.

 


ورزشکاران


۲۷
چه فرقی دارد استاندار کی بشه وقتی شایسته سالاری در بویر احمد هیچ معنای ندارد و همه نیروها همش از یک طایفه می باشند
 


همکار


۲۸

سلام و تشکر از ادمین محترم به جهت فعالیت مداوم
در مورد گزینه های احتمالی استانداری اطلاع دقیقی ندارم بجز آقای حسن فایضی (اصفهانی) که اگر واقیت داشته باشه و استاندار بشن بسیار عالی میشه، تجارب مدیریتی ایشون خییییلی درخشان و ارزندست و میتونه برای پیشرفت و تعالی و آینده استانمون مثمر ثمر باشه و اشتغال استان رو سر و سامون بده

 


ای خدااااا مردممممممممم


۲۹
متاسفم واسه مردم گچساران چه بد بختیم
 


همکار


۳۰
چه قدر خبر خوبی! اگر آقای فیاضی استاندار کهگیلویه بشه گمونم اوضاع استان تغییر اساسی داشته باشه و بعد سالها بی توجهی مسئولین استان تو مرکز توجه قرار میگیره
 


اصلاح طلب


۳۱

دیگه وقتش رسیده از جوانان با تجربه اصلاح طلب استفاده شود.دکتر صالح نسب جوان شایسته و ارزشمند استان و ریس سابق شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان اتتخاب بسیار مناسبی است

 


علی


۳۲
سرتیپ خادمی فردی فعال باتجربه با انگیزه و جوان می باشد که الحق وانصاف لایق این پست است..کارشناس ارشد مدیریت صنعتی و نیروی اصلاح طلب وجریان محور است که حتما در اینده از ایشان بیشتر خواهیم شنید.
 


بویراحمدی

۳۳

بدون شک انتخاب افراد شایسته حداقل کاری است که نمایندگان مردم از مجلس تا ریاست جمهوری می توانند در حق مردم این مرز و بوم کنند. بنابراین در انتخاب فرد می بایست به میزان تحصیلات، رشته مورد نظر، تجربه فردی در رابطه با منصب مورد نظر (اینجا وزارت کشوری )، کارآمدی و جوانی و پر انرژی بودن فرد، توانایی برقراری ارتباط با دولت وقت و به نوعی همسو بودن از نظر تفکری و … توجه نمود.
با نهایت احترام به سایر گزینه ها، بنده به عنوان دانشجوی دکتر ابوذر صالح نسب و علاوه بر این شناخت کافی از ایشان و تفکر سیاسی و تجربه وزارت کشوریش، ایشان را فردی مناسب و شایسته میبینم.

 


ناشناس


۳۴
سیدباقردرخواب استانداری راببیند
 


محمدی


۳۵

فرماندار بویراحمد فقط دکتر نظری شجاع و اصلاح طلب خواهد تنها در صورتی دکتر نظری نخواهد بود ک ایشان ب منصب بالاتری چون معاون استاندار ارتقاء یابد

 


استان کهگیلویه

۳۶
هیچ فرقی برام نداره.
از این تغییر و رفت و امد ها چیزی عاید منطقه گرمسیر کهگیلویه نشد .سالهای دور استانداران و مسولان استانی که اصلا نمی دانستند کهگیلویه از کدام طرف است. از زمان اقای خادمی هم دیگر اوضاع خراب شده بود کاری نمی شد کرد.
این تغییرها فقط به درد مرکز استان میخورد و برای انها جذاب است.
 


دنا


۳۷
در مورد فرمانداری دنا که اصلا موافق نیستم با برخی از افرادی که معرفی کردید
 


ناشناس


۳۸
ای خدا پ ای استان نخو
بخدا کل ای آدمایی که اسم برده شد بجز موسی خادمی و دکتر مندنی پور بقیه برا چوپانی خوب نیستند
 


اصلاحات بویراحمد


۳۹
دکترمندنی پور۱۰۰درصد استانر است تاجگردون حامی اوست.
 


شریعتی


۴۰
لطفا برای شهرستان دنا آقای تاج امیری انتخاب شود.
 


همکار


۴۱
مملکت ما را ببین،هر که دنبال یه اختراعی یه اکتشافی………..یا یه نفعی برای کشور ش است ما دنبال پست عوض کردنهای افراد.ای خدا به داد این مردم برس
 


ناشناس


۴۲
جوک نگید.اینا چه گزینه هایی برای کهگیلویه؟؟؟؟
 


اصلاحات بویراحمد


۴۳
مهندس غریب پو وسید باقر مخاف دکتر مندنی پور هستن در عوض شیر مردی مانند تاج گردون پشت این مرد علمی واکتیو هستن.
 


دنای سرافراز

۴۴
در دولت دوازدهم برای تحقق شعارهای دولت باید در اسرع وقت استاندار جدید منصوب بشه تا با نصب فرمانداران قوی و مدیران مجرب مشکلات مردم را مرتفع کنند . متاسفانه نارضایتی مردم بیشتر از مدیران ضعیف بود که بجای پرداختن به مشکلات به قوم گرایی و ….مشغول بودند درمیان فرمانداران فرماندار گچساران و کهگیلویه تا حدودی حاشیه نداشتند . ولی حاشیه دار ترین فرماندار فرماندار دنا بود که محصول …ه بود و متاسفانه ضربه سختی به توسعه شهرستان دنا زده .
 


قشر جوان

۴۵
شرایط کنونی جهان شرایطی ایست که تمام پیشرفت های ان برمنبای فکر خلاق و دانش کافی صورت میگیرد….<<<>>> در میان گزینه های پیشنهادی سمت فرمانداری شهرستان بویراحمد، علاوه بر تحصیلات عالیه و دانش کافی با تکیه بر جوان و خلاق و همچنین ذهنی سرشار از ایده از نظر یک قشر جوان شایستگی این سمت را داراست….بیاید اندیشه ها را دنبال کنیم….




محمد


۴۷

فتاح بهترین گزینه برای استانداری است
ولی بهمئی باید یک غیربومی فرماندار شود

 


هموطن


۴۸

تاج امیری بین اینا از همه شاخص تر است.

 


دانشگاه


۴۹

گزینه های خوبی را در لیست می بینم با توجه به شرایط الان در استان به نوعی رفتن اقای خادمی قطعی می باشد نگارنده حق خود ر ا نسبت به اقای دکتر مندنی پور عطا کرده ولی شرایط در استان به سمت گزینه غیر بومی رفته در فرمانداری کهگیلویه شانس را برای مومن نسب می بینم چون بقیه گزینه ها یا گزینه شهرداری هستند واقای پوزش قصد ماندن در فرمانداری را ندارند ودیگر گزینه ها انحرافی است در بویر احمد بر روی کناری یا صالح نسب به اجماع برسند بهتر است در دنا همه شنیده را بر این می بینم که این بار بهشتی به استانداری م ی اید و یک سی سختی سکان فرمانداری دنا را بر عهده می گیرد

 


اصلاح طلب بویراحمد سفلی


۵۰

به کلیه اصلاح طلبان بویر احمد یک نصیحت برادرانه دارم برای جلوگیری از تقسیم رای اصلاحات در دوره بعد مجلس این بار در چینش نیرو ها به برادران خود در بویراحمد سفلی توجه داشته باشند وگرنه نه در اینده دوباره هم شاهد شکست اصلاحات خواهیم بود

 


تامرادی


۵۱

دکتر صالح نسب بهترین گزینه برای فرمانداری بویر احمد

 


برادر


۵۲

اصلاحات طلبان بویراحمد علیا یک بار هم که شده دست از خودخواهی برداشته وبگذارند اتحاد در اصلاحات بویر احمد برقرار گردد

 


واقع بین


۵۳

چرا دربین گزینه ها از بین بچه های اصلاح طلب بویر احمد سفلی کسی را نمی بینم دارین با دست خودتون اتحاد را در بین اصولگرا و اصلاح طلب بویر احمد سفلی به وجود می اورید

 


فرزین (عوض)کشاورز


۵۴

تاج امیری امتحان بد خویش را پس داده
آزموده را آزمودن خطاست

 


کمالی


۵۵

بکارگیری افراد جوان ٬ شجاع و شایسته ای چون تاج امیری در مدیریت کلان استان مطالبه ای عمومی است.

 


فرزین


۵۶
تاج امیری اینکاره نیست
/
 


(عوض)


۵۷
تاج امیری اینکاره نیست
تاکسیرانی زیادشه
……….
 


تو


۵۸
چند نکته را به یاد داشته باشین اگر خواستین این بار هم سهمیه بندیش کنین فامیلی نباشه مردم وجوانان اصلاح طلب اگاه شدند
 


امید


۵۹
در حال حاضر بهترین گزینه حسن فیاضی ( اصفهان ) میباشد .
 


علی


۶۰
بابا حیف رسانه اینجوری توش حرف مفت میزنی وقت مردم را می گیری وآبروی سایت را هم بردی برو خودتی
 


حقیقت


۶۱

با سلام به نظر من استاندار باید از بدنه وزارت کشور و آشنا با ماموریتهای وزارت کشور باشد.
 



ناشناس


۶۲
باید دید کی پارتیش گردن کلفتره
 


یاسوج


۶۳
بیشتراسامی نام برده شده به درددهیارروستا۳۰نفری مانمی خورند
 


یاسوج


۶۴
فقط اومد به ساداتیا پست بده
 


مرادی مراد



در بین گزینه های که برای شهرستان بویراحمد حدس زده میشه می توان با کمی تامل دریافت که در دولت جوان گرایی در دسته ی مدیران استانی رو به افزایش هست
و با توجه به این امر با احترام به سایر دوستان بزرگوار دکتر صالح نسب از نیروهای شایسته وزارت کشور و از جوانان خوش اخلاق و اینده نگر جریان اعتدال اصلاحات گزینه ی بسیار مناسبی هست.با تقدیر از زحمات جناب دکتر نظری اما در اخر تغییر در سیستم فرمانداری ها به نفع مجموعه دولت و مردم می باشد

 


سی سخت


۶۶
بهترین گزینه برای دنا تاج امیری
 


کهگیلویه


۶۷
اقای سرتیپ خادمی مدیربحران است خوش اخلاق و صبور با شخصیتیکه با چندین بار مراجعه بخاطر کار اداری ازش دیدم میتونه برا شهرستان مفید باشه. البته چون مدیربحرانه برا شهرستان بحران زده کهگیلویه خوبه. باصداقته و یکرنگ
 


رضایی


۶۸
سرتیپ خادمی ادم بی حاشیه ای هست که همه نیروهای اصلاح طلب تو کهگیلویه دوستش دارند
 


امدادگر


۶۹
مهندس سرتیپ خادمی کارش درسته کهگیلویه همه دوستشدارن بخصوص امدادگران که ارتباط کاری بهاش دارند و اخلاق وتواناییش را میدانند
 


بهمن


۷۰
با سلام
جناب دکتر فایضی از جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس هستند ،فردی شجاع ،مدیر با برنامه ریز است ،تحصیلات عالی دانشگاه از بهترین دانشگاه کشور دارد ،صاحب تالیفات و مقالات زیادی است ،ایشان اگر در منصب مدیریت عالی استان قرار گیرد برای هم استانی ها بسیار امر میمون و مبارک است
بهمن اسفندیاری
 


رضا


۷۱
تحلیل بسیار خوبی ارائه شده ، نیروی غیر بومی برای استان مناسب است ، آن هم اگه اصفهانی باشد ، اصفهانی ها خلاق و نوآوری دارند
 


لنده ای


۷۲
دکتر خادمی بهترین گزینه جهت تصدی این مسولیت خطیراست صبور،مدیر،فهیم ،وزارت کشوری ،اخلاق محور،پیگیر،شناخت کاملی از استان ونیازهای استان داردمزیدبراین ویژگی ها شناختی که از این مرددرتهران سیاسیون دارند وحرمت واحترامی که براش قائلندوهمچنین تیم مدیریتی ومعاونین که انصافا هرکدام خودشان یک استاندارند از مهندس محنایی گرفته تا فتاح محمدی تا پاک نژادی و….ایشان را بهترین گزینه میدانیم تعصبی صحبت نکنیم
 


همکار


۷۳

با سلام بهترین گزینه بویراحمد کناری هستن

 


قیطروس


۷۴
مهندس سرتیپ خادمی از آن دسته نخبگانی است که اگر حمایت بشه میتونه استاندار استانهای همجوار بشه.
این انسان باهوش و نویسنده مقالات متعدد در زمینه علم مدیریت هست و مسلط به دو زبان زنده دنیاست
 


وحید


۷۵
تاجگردون به دنبال این است جعفری یا سید قدرت حسینی از هواداران خود را استاندار بگذاره جچون دور گذشته حمایتش کردند
 


باوی


۷۶
برای فرمانداری گچساران گزینه اصلی راننوشتیدو دکتر ……
 


ناظر


۷۷
رِئیس جمهور با انتخاب وزیران نشان داد قصدی برای تغییرات زیاد ندارد و مطمئن باشید تغییرات خیلی جزئی خواهند بود و گزینه اصلی فرمانداری چرام جناب آقای افسردیر خواهد بود و بهترین گزینه با توجه به سوابقش ایشان میباشد
 


سهرابی فهلیانی


۷۸
اینجانب در کهگیلویه بزرگ نخبه ای را دیدم که متاسفانه تا کنون به آنچه استحقاقش را داشته نرسیده. این شخصیت ارزشمند و مدیر توانا کسی نیست جز سیروس دشتیان
 


تیر تاجی


۷۹
به نظر بنده بهترین گزینه برای استانداری سید باقر موسوی می باشد چون اقای زارع باز هم مثل همیشه تاثیر گذار تر از همه می باشند
 


آگاه


۸۰
برای این سایت و زدن این مطالب خیلی خیلی دور از ذهن و واقعیت متاسفم.
 


عزت


۸۱

در حال حاضر بهترین گزینه برای بازگشت عزت به بویر احمد با توجه به اینکه بزرگان بویر احمد شرایط بدی دارند استفاده از جوانان اصلاح طلب است

 


لوداب


۸۲

چه عجب صالح نسب بویر احمد سفلی چه عجب بزرگان اصلاحات یادی از اصلاحات سفلی کردن

 


پیشنهاد


۸۳

اگر اصلاح طلبان بخواهند در دوره بعد موفق باشند۱ در عمل سعی کن از بچه های هر شهرستان وبخش در همان شهرستان وبخش استفاده کن ضرورت داره در هر بخش پتانسیل ارای در نظر گرفته شود نه لابی بازی ۲از یک سال قبل بر روی نمایندهجریان به تفاهم برسن۳سعی کند اصلاحا طلبان که از جریان به نوعی در دوره های گذشته جدا شدند با خود همراه کنند ۴ هدف جذب باشد نه دفع با دست خود اتحادی در این استان قومی قبیله ای به وجود نیاورندکه اتحاد خوب است ولی با توجه به شرایط سیاسی به ضرر اصلاحات است



 


ساداتی

۸۵

تمام کامنتهای که نوشته …کار خودش و پدرش است
چون قبلا هم ..با تغییر صدا در گوشی رومیزی تلفن به سید باقر می گفت به فکر..اش

 


یاسوج


۸۶
بخدا حسابی خندیدم فرمانداری دنا… با با مگه فرمانداری دنا مهد کودکه
 


مهدی


۸۷
اگر جناب خادمی بمونه که بهترواگرنه دکتر مندنی پورو برای فرمانداری گچساران جناب پورالحسینی عالیه .ان شاالله هرکسی سکان را بدست بگیره دلسوز و یاور مردم باشه .
 


کارشناس


۸۸
وای به حال این استان که .. برای یه مدت زمانی جو اونو ملتهب میکنه بخدا نود درصد اینها بدرد… هم نمیخورن تا چه رسد به فرماندار آقای استاندار خواهشا برای حفظ آرامش در استان دستور بدید تا سایت های خبری منبا خبر را اعلام کنند که این باعث خواهد شد تا خبرهای ساختگی کمتر بشه حداقل ایجاد توقع نشه و بزرگ بینی کاذب ایجاد نشه
 


همشهری

۸۹
استاندار فقط دکتر محمود کریمی مختصص پوست و مو می باشد دکتر برازنده استناداری است
 


بویراحمدی

۹۰

فقط دکتر صالح نسب

 


عاقل

۹۱

دکتر صالح نسب با توجه به سوابق مرتبط,با حوزه فرمانداری وشهری قطعا گرینه خوبی می تواند باشد..

 


معلم


۹۲
گچساران فرماندار نمی خواهد آتش به اختیار هست
 


معلم


۹۳
حاج حسن بادم فیروز گزینه مناسبی برای فرمانداری دنا می باشد
 


ناشناس


۹۴
بهترین گزینه فرمانداری برای گچساران کسی نیست جزحاج رحیمی
 


محسن


بهترین گزینه فرمانداری برای گچساران کسی نیست جزحاج رحیمی
 


ا_ف


۹۶
شخصیتهایی چون دکتر مندنی پور شایسته بیش از اینهاست لیکن متاسفانه نخبه ها و افراد قوی و صاحب نظر طرد میشوند و اشخاصی ضعیف وگوش به فرمان در منصبها به کار گرفته میشوند. ایشان علیرغم سکونت در تهران همواره پیگیر مسائل استان بوده اند و در نقد و اظهار نظر در مسائل استان قلم زده اند و وقت گذاشته اند، باشد که با همگرایی نمایندگان و مسولین از وجود این افراد تکرار نشدنی استفاده شود.
 


ناشناس


۹۷
نام البرز محمد خانی در لیست فرمانداری لنده یعنی چه جای تعجب است اصلا این آقا چکاره هستش که جزء گزینه ها باشد این آقا چه ربطی به دولت تدبیر و امید داره در ضمن ایشون نیروی احمدی نژاده بوده
 


همشهری

۹۸
همین اقای دارا کریمی برا لنده خیلی خوبه خدا خیرش بده زیاد تلاش میکنه
 


حبیب


برا گچساران دکتر براتی خوب هست
 


اصلاحطلب


۱۰۰
فقط موسوی
 


بهزاد هاشمی کو ه سرک


۱۰۱
دراستان حرف اول راحاج زارعی نماینده بویراحمد می زند.دیگران می دانند
 


معلم


۱۰۲
اقای بهشتی بهترین گزینه برای استانداری است .اون سابقه کاری در همه پستهای را دارد .عباس بهشتی روی بهتری فرماندار اصلاح طلب و استاندارد



* همشهری مقیم تهران
نام شما

آدرس ايميل شما

سی سخت
Iran, Islamic Republic of
حاشیه دار ترین فرماندار فرماندار دنا بوده عباس بهشتی رو
هم شهری
Iran, Islamic Republic of
سلاام بابا جمع کنید صالح نصب برای شورای شهر رای نیاورد دیگه به فرمانداری میخوره ادم باید درک داشته باشه تا مدرک اگه مدرک داشته باشی اما درک نداشته باشی یعنی هیچ بزارید یه نفر که کارامد باشه فرماندار بشه
هم شهری
Iran, Islamic Republic of
سلاام بابا جمع کنید صالح نصب برای شورای شهر رای نیاورد دیگه به دردفرمانداری میخوره ادم باید درک داشته باشه تا مدرک اگه مدرک داشته باشی اما درک نداشته باشی یعنی هیچ بزارید یه نفر که کارامد باشه فرماندار بشه
مارگون
Iran, Islamic Republic of
والاآقای جانی پور که بخشدارمارگون وکبگیان بودباتوجه به شناختی که ماازش داریم بهترین گزینه برافرمانداری بویراحمدیادنامی باشد/نترس وشجاع توانمندمی باشدسوماازاصلاح طلبان باجثارت می باشد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
چرندوپرنددر مورد عملکردر مورد استانداری خوب نوشته می شود مدیریت ایشان موفقیتی در استان نداشته فقط استانداری ایشان جمع آوری و وافراد در کنارخود بمی پردازد استان کهگیلویه وبویر احمد را می بینیم /م چنین کاری نکردند
دنا
Iran, Islamic Republic of
دنا نیازمند افرادی با صلابت همچون بهشتی بوده ایشان دارای اقتدار و خصوصیات مردم داری و آشنایی کامل به همه امورات دارند اصلاح طلب نترس
دهدشتی
Iran, Islamic Republic of
خادمی نباشد دیگه خواهشا
کارشناس اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
دکتر روحانی با انتخاب وزیر ۳۵ساله پیام جوانگرایی در مدیریت های دیگر را هم به جامعه داده است.استفاده از نیروی جوانی چون دکتر صالح نسب از فعالین با سابقه سیاسی اجتماعی دانشگاهی و متخصص شهرسازی و مدیریت شهری و برنامه ریزی منطقه ای در فرمانداری بویراحمد تصمیمی است منطقی و درست‌.انتظار حمایت از سوی حاج زارعی و استاندار محترم داریم برای جوانهای هم فکرشان زمینه پیشرفت و خدمت را فراهم کنند
همکار
کبناخبر؛

ابوذر صالح‌نسب رئیس سابق شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان استان کهگیلویه و بویراحمد نامزد پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج شد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، ابوذر صالح‌نسب دکترای شهرسازی، مدرس دانشگاه‌های استان، عضو گروه شهرسازی سازمان نظام مهندسی ساختمان، عضو جامعه مهندسان شهرسازی کشور، مربی رسمی سازمان پدافند غیرعامل کشور و رئیس گروه تهدیدات تخصصی پدافند غیرعامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد با حضور در فرمانداری بویراحمد نامزد پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج شد.
صالح‌نسب رئیس شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان، عضویت در شورای فرهنگی دانشگاه آزاد یاسوج، قائم مقامی حزب اسلامی کار استان، دبیر انجمن اسلامی دانشگاه آزاد و دانشگاه دولتی یاسوج و عضویت در دفتر تحکیم وحدت را در کارنامه سیاسی خود دارد.
وی مشاور سابق مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و در حال حاضر در استانداری کهگیلویه وبویراحمد مشغول به فعالیت است.
«رزومه دکتر ابوذرصالح نسب»» کاندیدای شورای شهر یاسوج به شرح زیر است؛
کارشناسی مهندسی شهرسازی
کارشناسی ریاضیات محض
کارشناسی ارشد مهندسی شهرسازی گرایش طراحی و برنامه ریزی شهری و منطقه ای دکترای تخصصی شهرسازی
سوابق اجرایی
۱٫ مدرس دانشگاه‌های استان در مقاطع مختلف
۲٫ عضو گروه شهرسازی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان(مهندسی شهرسازی_طراحی و نظارت_پایه ۳)
۳٫ عضو جامعه مهندسان شهرساز کشور
۴٫ مربی رسمی سازمان پدافند غیرعامل کشور
۵٫ رئیس گروه تهدیدات تخصصی پدافند غیرعامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد
۶٫ رئیس سابق شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان
۷٫ عضو شورای فرهنگی دانشگاه ازاد یاسوج
۸٫ قائم مقام حزب اسلامی کار استان
۹٫ دبیر سابق انجمن اسلامی دانشگاه آزاد و دانشگاه دولتی یاسوج
۱۰٫ عضو سابق دفتر تحکیم وحدت
۱۱٫مشاور سابق مدیرکل منابع طبیعی و ابخیزداری استان
۱۲٫ خدمت در بخش‌های مختلف فنی_مهندسی و طرح و برنامه و بودجه و امورمالی اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد
۱۳٫شاغل (محل خدمت فعلی)در استانداری کهگیلویه و بویراحمد
همکار
تحلیل خوبی بود چند نکته در انتخاب استاندار دخیل می باشد
۱-همسو بودن با شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان
۲- همسو بودن با نمایندگان گچساران و بویر احمد
۳- غیر بومی بودن به دلیل شرایط موجود
۴- از بدنه وزارت کشور باشند
رضا
Iran, Islamic Republic of
خادمی نمیخورد چه برسد استانداری
رضا
Iran, Islamic Republic of
بسیار تحلیل خوب و قابل قبولی است
مختار ولایت
Iran, Islamic Republic of
اگرچه مردم شهرستان دنا به شدت خواهان اقای تاجمیری برای فرمانداری هستند اما من می گویم ایشان گزینه خوبی برای فرمانداری بویر احمد می باشند
مختار ولایت
Iran, Islamic Republic of
اقای تاجمیری از نیروهای توانمند و باصداقتی است که می بایست از توانش استفاده بیشتری شود.
زیلایی
کارمند وزارت کشور: این همه انسانهای شایسته و با سوابق اجرایی و مدیریتی بالا دراین استان وجود دارد کسانی که دستی بر آتش دارند و زحمت فراوان برای نظام کشیده اند بایداز آنان برای فرماندار و پستهای کلیدی استفاده کرد فرماندار شدن که بچه بازی نیست هرکه از راه رسید با یک مدرک آبکی طالب پست و مقام باشد لطفا برای آینده استان بیشتر بیندیشید.
آموزگار
Iran, Islamic Republic of
مسعود علیزاده بهترین گزینه فرمانداری بویراحمد است
پیشنهاد
Iran, Islamic Republic of
بویر احمد سفلی در حوزه استانداری وفرمانداری و بخشداری های استان نیرو کم ندارد ولی به طور کلی فراموش کردید یه مثلی داریم ایگو هالو صبح درازه وقلندر بیدار
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
بویر احمد واقعا نیاز به فرمانداری شجاع دارد
اصلاحات بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
باقر بای بای مندنی تو فیناله غریب پور هم تماشاچی.
اصول گرا
Iran, Islamic Republic of
یه تحلیل در مورد اینده سیاسی بویراحمد .... با دست ناتوان خودش جریان های سیاسی را از عرصه انتخابات بویراحمد خارج می کند و انتخابات در به طور کلی به سمت طایفه گرای می برد
همشهری
Iran, Islamic Republic of
دکتر خادمی یک مدیر توانمند هست حیف است ایشان برود
شهروند
Iran, Islamic Republic of
تحلیل خوب، منطقی، معقولانه و قابل قبولی بود تناسب رشته تحصیلی با وظایف سازمانی، جوان بودن، به روز بودن، هم سو با دولت، غیر بومی بودن برای به بار نشستن سیاست های دولت در سطح استان بسیار حائض اهمیت است
رضا مرادی
Iran, Islamic Republic of
به نظر بنده و با توجه به سوابق درخشان مدیریتی دکتر فایضی، بدون تردید ایشان بهترین گزینه برای تصدی این سمت میباشند.
بختیاری
Iran, Islamic Republic of
با توجه به اهمیت موضوع در مقیاس کلان استانی صلاح بر انتخاب مدیران توانمند و کارآزموده است و ملاکهای ذکر شده هدفدار و بجاست
منصوری
Iran, Islamic Republic of
فقط تاج میری میتواند فرمانداری دنا را جمع وجور کند
رضا مرادی
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر حسن فایضی از کارشناسان ارشد و با تجربه وزارت کشور و دارای بیش از ۲۰ سال سابقه درخشان مدیریتی، پژوهشگر و استاد دانشگاه بوده، همچنین با توجه به ویژگی های دیگر ایشان از جمله تناسب رشته تحصیلی با وظایف سازمانی، ایثارگری، به روز بودن و غیر بومی بودن در مجموع بهترین شرایط را برای تصدی این مسئولیت بزرگ دارا میباشند.
م.پردل
Iran, Islamic Republic of
ضمن خسته نباشید به دولت قبل وآرزوی موفقیت برای دولت جدید.بیایید به فکر آینده وآینده نگر باشیم کسانی را انتخاب کنیم که از نظر علمی وکارآیی مورد قبول باشند والان جوانهای باسوادی داریم که حقشون هست بها داده بشه نمونه بارز مانند دکتر ابوذر صالح نصب
دوگنبدانی
Iran, Islamic Republic of
اباالفضل علمدار خادمی رو بردار.
م.پردل
Iran, Islamic Republic of
آقای صالح نصب از شخصیت های با فکر ویک اصلاح طلب مردمی هستش که درد بویراحمد را میدونه
حامد
Iran, Islamic Republic of
سلام
امیدوارم که شهرستان بویراحمد با انتخاب به وشاسیته بتواند گامی بزرگ در راستای پیشرفت واعتلای استفاده ااز پتانسیلها وظرفیتهای خودش را داشته باشد ودر این راه باید فردی باسواد ومسلط به امور را انتصاب بکنند وبه نظر بنده دکتر صالح نسب گزینه خوبی برای سمت فرمانداری شهرستان بویراحمد میباشد
بهمن
Iran, Islamic Republic of
سلام عرض میکنم
تحلیل خوبی ارائه شده با نیروی غیر بومی موافقم آن هم وزارت کشوری و دانشگاهی باشد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
من چندین ساله که درکنار سیروس دشتیان کار میکنیم،هیچ گونه علایم نخبگی در وجود ایشان نمیبینم،حالا من موندم چطور نخبگی را معنی کردید
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1