تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۱
کد مطلب : ۲۶۶۵۶۷

تاجگردون: مجلس به اکثر وزرای پیشنهادی رای اعتماد می‌دهد/جوان‌گرایی لحاظ نشده است

۳
۰
کبنا ؛.
غلامرضا تاجگردون در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی از کابینه پیشنهادی روحانی گفت: آقای روحانی براساس معیارهای مورد نظرش وزرایی را به مجلس معرفی کرده که طبیعتا این تصمیم را برای خود خوب و پسندیده می‌داند.
وی افزود: مردم به روحانی رای دادند تا به وعده‌های انتخاباتی‌اش عمل کند،‌ پس این آقای روحانی است که باید پاسخگوی مطالبات مردم باشد. مردم کاری به وزرای دولت ندارند و از روحانی می‌خواهند که نیازهای سیاسی،‌ اجتماعی و اقتصادی آنها را منطبق با وعده‌های داده شده عملیاتی کند.
این عضو فراکسیون امید تاکید کرد: بر این اساس نباید مطالبات مردم را به دوش وزرا بیندازیم چون این رئیس جمهور است که باید پاسخگوی ترکیب کابینه و چگونگی عمل به وعده‌هایش از سوی وزرای دولت دوازدهم باشد.
تاجگردون درباره میزان توجه به جوانان در کابینه پیشنهادی گفت: به نظرم در کابینه دوازدهم جوان‌گرایی لحاظ نشده است. رئیس جمهور تنها یک نفر را با سن پایین‌تر معرفی کرده تا میانگین سنی کابینه را مقداری کمتر کند.
وی در ارزیابی از میزان رای اعتماد به وزرای پیشنهادی گفت: به نظرم به غیر از یک یا دو وزیر، مابقی وزرا می‌توانند از مجلس رای اعتماد بگیرند.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه درباره وزیر پیشنهادی اقتصاد،‌ گفت: به نظرم آقای طیب‌نیا گزینه بهتر،‌ عالم‌تر و با تجربه بیشتری بود که به هر صورت معرفی نشد. معتقدم که باید گزینه بهینه‌تری انتخاب می‌شد در نهایت نیز هماهنگی در تیم اقتصادی دولت بسیار مهم است.
نام شما

آدرس ايميل شما

باشت
Iran, Islamic Republic of
مگه شما در معرفی وسفارش نیروهایتان جوان گرایی کردین؟
فرزین (عوض)کشاورز
Iran, Islamic Republic of
بله معلومه
وکیل دولت
فقط به بطحایی رای نده دکتر عزیز که حداقل باعث بدبینی کلیه معلمین حوزه انتخابیه ات به خودت ..ی دستشون تو یه کاسه بود ابرو ف...ان وزیرش باشد
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

در نظم نوین جهانی سلسله معاهدات قوانینی به شکل دوطرفه، اقلیم جغرافیایی و منطقه‌ای و اجماع ...
تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

خطبه‌های نماز جمعه در برخی از شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، انتخابات ریاست ...
1