تاریخ انتشار
شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۲
کد مطلب : ۲۶۶۵۱۸

ضرورت استفاده از ظرفیت ریش‌سفیدان در صلح و سازش

۱
۰
کبنا ؛رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: استفاده از ظرفیت ریش سفیدان و افراد ذی‌نفوذ در موضوع صلح وسازش می‌تواند در برقراری امنیت و آرامش و نیز صلح و سازش در استان مؤثر باشد.
حجت الاسلام والمسلمین مزارعی رئیس کل دادگستری این استان با اشاره به اهمیت صلح و سازش در جامعه اظهار کرد: آماده کردن زیرساخت‌ها، ترغیب همکاران برای بهبود امور اداری و تلاش برای صلح و سازش در استان باید در صدر برنامه ریزی شوراهای حل اختلاف قرار بگیرد.
وی گفت: استفاده از ظرفیت ریش سفیدان و افراد ذی‌نفوذ در موضوع صلح وسازش می‌تواند در برقراری امنیت و آرامش و نیز صلح و سازش مؤثر باشد.
رئیس شورای قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: قضازدایی با ایجاد فرهنگ سازش و حمایت از شوراهای حل اختلاف می‌تواند به بهبود شرایط قضایی کمک کند.
حجت الاسلام ساجدی معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در امور شوراهای حل اختلاف گفت: رتبه چهارم در رتبه بندی کلی کشور، رتبه پنجم کشوری در اتقان آرا، صعود ۱۸ پله‌ای سال ۹۵ نسبت به سال ۹۴ و رشد ۲۲ درصدی آرای مصالحه از موفقیت‌های شوراهای حل اختلاف استان کهگیلویه و بویراحمد است.
بر اساس این گزارش در سال ۹۵ تعداد ۳۱ هزار و ۱۸۰ فقره پرونده وارد شعب شوراهای حل اختلاف و تعداد ۳۱ هزار و ۳۵۸ فقره پرونده نیز مختومه شد. همچنین در چهار ماهه اول امسال تعداد ۹ هزار و ۵۳ فقره به شعب شوراهای حل اختلاف وارد شد و از این تعداد یک هزار و ۹۲۴ پرونده مصالحه شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

سید
خسته نباشی خدمت حاج آقاساجدی ومجموعه همکارانشان در شورای حل اختلاف استان اجرکم عندالله
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1