تاریخ انتشار
شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۴
کد مطلب : ۲۶۶۴۸۲

خادمی: بازگشت ۱۲۵ واحد تولیدی استان به چرخه تولید (+ تصاویر)

۰
کبنا ؛ 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: حدود نیمی از واحدهای تولیدی راکد در استان ظرف سه سال گذشته با پرداخت تسهیلات رونق و سایر کمک‌های فنی و اعتباری به چرخه تولید بازگشته‌اند.
به گزارش کبنا، سید موسی خادمی قبل از ظهر امروز در حاشیه بهره‌برداری و کلنگ‌زنی چند طرح در یاسوج، افزود: بیش از ۶۰ درصد از واحدهای صنعتی و تولیدی در سال‌های ۹۲ و ۹۳ راکد و یا نیمه فعال بودند.
استاندار گفت: هم اینک کمتر از ۳۵ درصد این واحد‌ها راکد هستند و ظرف سه سال گذشته ۱۲۵ طرح صنعتی، تولیدی و کشاورزی در مناطق مختلف استان با کمک تسهیلات رونق به چرخه تولید بازگشتند.
وی با بیان اینکه دولت یازدهم امسال افزون بر ۵۰۰ هزار میلیارد ریال در قالب بسته‌های اشتغال و رونق تولید تخصیص داده است، گفت: سهم کهگیلویه و بویراحمد در این زمینه افزون بر ۱۵ هزار میلیارد ریال است.
خادمی افزود: این میزان تسهیلات برای نوسازی، بهسازی و تأمین سرمایه در گردش طرح‌های توسعه‌ای و اقتصادی، رونق و حمایت از تولید و ایجاد اشتغال در بخش‌های مختلف هزینه خواهد شد.
وی گفت: سهم استان کهگیلویه و بویراحمد از مجموع بیش از ۱۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبارات تخصیصی برای احیای واحدهای راکد و نیمه فعال تولیدی و صنعتی در کشور در سال گذشته نیز افزون بر چهار هزار و ۵۰ میلیارد ریال بود.
هم اینک ۴۴۴ طرح صنعتی با سرمایه گذاری افزون بر ۲۷۰ هزار میلیارد ریال در این استان در حال اجراست.
۲۵۶ طرح از این تعداد با میزان سرمایه‌گذاری افزون بر یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال آن‌ها مربوط به طرح‌های صنعتی کوچک مستقر در شهرک‌های صنعتی است.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1