تاریخ انتشار
شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۰
کد مطلب : ۲۶۶۴۶۳

به دور از سیاه نمایی، اخبار را رصد کنید/ برخی‌ها به لنده خیانت می‌کنند / ضرورت بازنگری حضور زنان در جامعه

۴
۰
کبنا ؛به دور از سیاه نمایی، اخبار را رصد کنید
فرماندار لنده گفت: رسانه‌ها همیشه باید به دور از جناح‌های سیاسی و سیاه نمایی اخبار را منتشر کنند؛ که متاسفانه افرادی بر شایعات دامن زده و درواقع به مردم لنده خیانت می‌کنند.
سومین نشست شورای سلامت و امنیت مواد غذایی شهرستان لنده به ریاست فرماندار این شهرستان و با حضور اعضای شورای سلامت برگزار شد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان لنده در این نشست گفت: با توجه به اینکه سلامتی مردم و جامعه از مهم‌ترین وظایف ما است، باید سعی کنیم مصوبات این جلسه را در بازه‌های زمانی مشخص و تعیین شده انجام داده و در جلسات بعدی گزارش دهیم.
امراله خانی اظهار کرد: با توجه به اهمیت بهداشت گوشت درهنگام ذبح و توزیع آن تا رسیدن به دست مردم؛ شهرداری موظف است که تا یک ماه آینده ماشین مخصوص حمل لاشه گوشت خریداری کند.
وی بابیان اینکه نگهداری احشام در حاشیه و سطح شهر یکی از معضلات اساسی در این شهر است، گفت: بخشدار مرکزی، سازمان جهادکشاورزی و منابع طبیعی از زمین‌های ملی سطح شهر جهت مشخص کردن شهرک دامداری بازدید میدانی داشته باشند.
خانی تاکید کرد: به منظور تأمین آب سالم و بهداشتی، سازمان آب و فاضلاب روستایی و شهری لایه روبی مخازن آب را طبق برنامه زمانبندی مشخص انجام دهند.
وی تصریح کرد: جهت پایش بهداشتی و زیست محیطی طرح ماهی رودخانه موگرمون ادارات محیط زیست، شبکه بهداشت، اداره برق و اداره امور آب بازدید مشترکی از این طرح ماهی داشته باشند.
کریمی نژاد فرماندار شهرستان لنده در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار نیز گفت: به تلاش حاملان و عاملان مسئولیت آفرین را در برافروختن چراغ اطلاع‌رسانی مستقل و مسئولانه ارج می‌نهیم.
کریمی نژاد اظهار کرد: «دانستن حق مردم» است، رسانه‌ها همیشه باید به دور از جناح‌های سیاسی و سیاه نمایی اخبار را منتشر کنند؛ که متاسفانه افرادی بر شایعات دامن زده و در واقع به مردم لنده خیانت می‌کنند.
وی افزود: اداره آب با تعویض پمپ‌های فرسوده مشکل آب ۱۱۰ روستای این شهرستان را برطرف کرد.


 

 
ضرورت تکمیل پل تراب
نشست شورای اداری شهرستان لنده به ریاست دارا کریمی نژاد فرماندار و با حضور هاشمی پور نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاه‌های اجرایی در سالن جلسات شبکه بهداشت و درمان برگزار شد.
برخی مشکلات و کمبودها از جمله: ارائه تسهیلات بانکی و تخصصی در زمینه کشاورزی، کمبود فضای فیزیکی و نداشتن سالن چند منظوره در آموزش و پرورش؛ افت فشار برق در لنده؛ افت فشار آب و منبع شهرک فجر لنده؛ چارت سازمانی اداره منابع طبیعی؛ جادهای لنده به تشان و قلعه رئیسی و تعیین تکلیف اموال دولتی در این نشست بیان شد.
کریمی نژاد فرماندار لنده در این نشست گفت: انتظار داریم در این فرصت دوساله اقداماتی برای تکمیل پل تراب انجام شود.
 
 
ضرورت بازنگری حضور زنان در جامعه
کریمی نژاد فرماندار لنده گفت: نگاه حداقلی به زنان نیازمند بازنگری جدی است.
کریمی نژاد فرماندار لنده در نشست کارگروه امور بانوان که با حضور جمعی از بانوان در سالن شبکه بهداشت و درمان برگزار شد، اظهار کرد: حضور زنان در مناسبات اقتصادی، اجتماعی و سیاسی اهمیت دارد.

کریمی نژاد افزود: رویکرد دولت‌های یازدهم و دوازدهم در قبال زنان به‌عنوان نیمی از جمعیت پویای جامعه، نگاهی قابل اعتناست، هرچند که هنوز با معیارهای جامعه جهانی فاصله داریم.
وی در ادامه اضافه کرد: خواهان مشارکت بیشتر زنان در تصمیم گیری‌ها، تصمیم سازی‌ها و اداره امور در شهرستان هستم، و با تشکیل کمیته‌هایی در حوزه‌های مختلف سازمان ها و نهادها را در رسیدن به اهداف مدنظر یاری دهید.
نام شما

آدرس ايميل شما

همکار
Iran, Islamic Republic of
شما خودتون یه معلم راهنمایی بودی با جناح سیاسی اومدی سر کار
اونوقت چطور میگی خبرنگار بدون جناح سیاسی خبر رسانی کنه
لنده ای اصیل
Iran, Islamic Republic of
لنده به وجود دکترکریمی نژادافتخارمی کند
Iran, Islamic Republic of
او ترکتل این خت بى یا فرموندارى؟
مطلع
Iran, Islamic Republic of
همه جلسات رادریک خبر آوردید..........
شما که قول تغییرداده بودید آنهم از مجموعه خودتون قرار بود شروع شود
بعدش هم مدیران کم کار .
اما چرا وعده ای که عملی نمیکنید به مردم میدهید/////
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1