تاریخ انتشار
شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۱
کد مطلب : ۲۶۶۴۲۴

بهره‌برداری از دو طرح آموزشی با اعتبار بیش از ۲۸ میلیارد ریال در بهمئی

۰
کبنا ؛دو طرح آموزشی در هفته دولت در شهرستان بهمئی به بهره برداری می‌رسد.
جریده مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی در نشست شورای آموزش و پرورش این شهرستان، گفت: طرح‌های مجتمع کانون فرهنگی آموزش و پرورش با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارات نفت با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس و مدرسه تنگ اَبدال با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به همت بنیاد برکت و اداره کل نوسازی مدارس تا هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.
جریده اظهار کرد: با احداث مدرسه تنگ اَبدال از مهاجرت خانواده‌ها ودانش آموزان روستاهای اطراف به مرکز شهر جلوگیری خواهد شد. و با ایجاد مجتمع کانون فرهنگی، نقش مهمی در ساماندهی امور فرهنگی و تربیتی در آموزش و پرورش شهرستان بهمئی خواهد داشت.
وی همچنین با اشاره به اینکه، هدایت تحصیلی دانش آموزان، فعالیت بیش از ۵۰ پایگاه اوقات فراغت تابستانی، کارورزی‌های علمی دانش آموزان در تابستان، ارودهای تشکیلاتی برای دانش آموزان در مناطق مختلف، هماهنگی اردوهای جهادی، ساماندهی فضاها و نیروهای آموزشی و برگزاری کنکور سراسری در این شهرستان به صورت مطلوب صورت گرفته است، گفت: راهکارهایِ کاهش آسیب‌های اجتماعی در مدارس، اجرای شیوه نامه ارتقای مهارت دانش آموزی و استفاده از مربیانِ توانمند برای کلاس‌های تقویتی از ادارت و نهادهای مختلف در سال تحصیلی جدید عملیاتی می‌شود.
به گزارش کبنا، علی اکبر فرهنگی نسب فرماندار بهمئی هم در این نشست، بر ضرورت اجرای عدالت آموزشی در مدارس شهرستان بهمئی تاکید کرد و با بیان اینکه، ساماندهی عدالت محور مدیران مدارس مورد تاکید قرار داد، گفت: ساماندهی مدیران مدارس باید براساس صلاحیت حرفه‌ای و تخصصی انجام شود و این ساماندهی باید با کمترین آسیب به کیفیت آموزشی، از سوی آموزش و پرورش شهرستان اجرائی شود.
«حجت الاسلام افروغی امام جمعه شهر لیکک» با اشاره به اینکه، ساماندهی نیروی انسانی به نحو مطلوب، باید در مدارس شهرستان بهمئی در اولویت فعالیت آموزش و پرورش شهرستان قرار گیرد، افزود: باید پیش از بازگشایی مدارس به فضاهای آموزشی، و جانمایی مطلوب مدیران مدارس و استفاده مطلوب از امکانات موجود رسیدگی شود تا همه دانش‌آموزان شهری و روستایی از فرصت برابر بهره‌مند شوند.

گزارش از مسلم مختاری
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1