تاریخ انتشار
جمعه ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۴
کد مطلب : ۲۶۶۳۱۲

کدامیک به صلاح شهر و شهروندان است؟ رفتن یا ماندن زینل زاده؟

۸۳
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛احمد مظفریان
بنام آنکه بندگان را به خطاب کرامت با هزاران لطافت مینوازد و به سوی خود مینماید و میخواند و سپاس و ثنای بی حد بر آستان صفات بی احدیت که در کمال رافت و در نهایت عطوفت رخصت سخن گفتن بر بندگان خود عطا فرموده است.
قصد دارم با اجازه از تمامی مردم و همه بزرگان و مو سپید کرده های شهرم به موضوعی که این چند ماهه بحث محافل ، مجالس و کوچه بازار شهرمان شده است بپردازم، آری ماندن یا رفتن شهردار شهرمان جناب آقای مهندس زینل زاده است.
بنده حقیر نه در جایگاهی هستم که در ماندن یا رفتن شهردار محترم نظر دهم و نه خدایی ناکرده قصد فرافکنی و تشویش اذهان عمومی را دارم و بعنوان یک شهروند از حقوق شهروندی خود میتوانم استفاده کنم و به  تجزیه و تحلیل مسائل بپردازم، میتوانم از خود، از مردم شهرم و از و جدانم بپرسم به راستی کدامیک به صلاح  شهر و شهروندان است؟ رفتن یا ماندن زینل زاده؟
این حقیر بر خلاف خیلی ها که در تجزیه و تحلیل مطالب قسمتی از یادداشت خود را به تخریب عده یا گروهی خاص اختصاص دهند، قصد تخریب گذشتگان را ندارم و نه دوست دارم آینده را بازگو کنم، بلعکس یقین دارم که تمام مسئولین قبل بخصوص کسانی که در این شهر به عنوان شهردار خدمت کرده اند، خدمات شایان و در خور توجهی را در زمان خود به مردم ارائه کرده اند و بحث من زمان حال است و شخص آقای مهندس زینل زاده.
بنده  بطور شفاف و روشن به عنوان یک شهروند با بیان اینکه خدمات آقای مهندس زینل زاده روز به روز در این شهر بیشتر از قبل آشکار میگردد اظهار میکنم شهردار شهرمان بهتر از هر زمان دیگری، بدون کوچکترین نگاه و جبهه گیری سیاسی در انجام کارهای محوله کوتاهی نکرده است.
همگان میدانند که شهرداری مکانی است که اگر دست یک فرد یا گروهی نا کارآمد بیفتد چه اتفاقی رخ خواهد داد، اما مهندس زینل زاده را حتی آنان که بشدت مخالفش هستند او را به پاکی، صداقت در انجام و وظیفه شناسی میشناسند، شهردارمان شخصی است با خصوصیات بارز، پاک دستی، روحیه مثال زدنی، متعهد در انجام کار،متخصص و صادق البته در این آشفته بازار، افرادی که دارای چنین خصوصیاتی باشند، کمیاب هستند، باید اندکی تامل کرد و مواظب باشیم که دارایی و سرمایه هایمان را به سادگی نسوزانیم یا از کنار آنها به راحتی نگذریم.
اما یک نکته قابل تامل آنکه، ای کاش شهردار را  هم مثل نماینده شهر و اعضای محترم شورای شهر مردم انتخاب می کردند در آن صورت حقانیت مهندس زینل زاده بر مخالفان اثبات می شد.
ماراتن رفتن یا ماندن ،جناب شهردار محترم هر چه که باشد برای وی جز پیروزی پایانی ندارد، چرا که او هر آنچه بر عهده اش بوده به عنوان یک تکلیف بر دوش خود می دیده را از نگاه اکثریت شهروندان به بهترین نحو انجام داده است.
اگر بماند که ادامه پروژه هایش را به اتمام خواهد رساند، اگر که تکلیف بر رفتن باشد با وجدانی آسوده خواهد رفت ، امیدوارم آنچه که خیر و صلاح مردم و این شهر در آن است اتفاق بیفتند.
تصدی کرسی شهردار آینده هر شخص که باشد امید است که انتخاب وی بر پایه تخصص و شایسته سالاری و بدون هیچگونه غرض ورزی و نگاه  و منافع شخصی  صورت گیرد.
در پایان بنده، پروردگار متعال را گواه میگیرم که در بیان این مطالب فقط آنچه را تجربه کرده و دیده ام نگاشته ام و تمامی کسانی که اینجانب را میشناسند، میدانند که خط فکری و نگاه سیاسی ام از ابتدا تا کنون پا برجا و یه هدف را دنبال کرده ام، باز هم میگویم در بیان این مطالب فقط  به عنوان یک شهروند دیدگاه شخصی ام را مطرح کرده ام.
(دیروز را شکستیم، امروز عهد بستیم با سعی خود بسازیم فردای بهتر را)
با احترام
کوچک تمام مردم شهرم احمد مظفریان
 
نام شما

آدرس ايميل شما

بهتاش
Iran, Islamic Republic of
باید بره
شهروندان
Iran, Islamic Republic of
شهروندان یکصدا زینل زاده دوستت داریم،
محله سادات
Iran, Islamic Republic of
مگه حسودان و منفعت طلبان و مغرضان این همه عمران و آبادانی را نمی بینند، این شهر با دستان زینل زاده آبادتر خواهد شد،
قشقایی
Iran, Islamic Republic of
مگه بهتر از مهندس زینل زاده پیدا میشه،
پاکدست، متخصص، خستگی ناپذیر، کاردان، درود بر مهندس زینل زاده
ناهید فولادی پانصد دستگاه
Iran, Islamic Republic of
انصافا شهردار خوبیه...منم نظر نویسنده رو قبول دارم منفعت طلبان و زمین خواران و بده و بستان ها دارن بر علیه شهردار شهرمان هوچی گری میکنن ..از نماینده محترم شهرمان میخاهیم شهردار زحمتکش شهرمان رو نگه دارد.
صنعت نفت
Iran, Islamic Republic of
شورایی که با حرف و حدیث و در انظار مردم به سفره کشی و کارت شارژ و بخصوص ۳ نفر ....... اومده بالا حیفه که شهرداری مثل زینل زاده شهردار اینا باشه باید همون گزینه ساده دل شهردارشون بشه که بتونن جبران ...... رو در بیارن.
دانشجویان پرستاری و حسابداری
Iran, Islamic Republic of
جناب مهندس زینل زاده از اسفالت بلوار دانشگاه و پیاده رو سازی دانشگاه تشکر از شما و همکارانتان
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
فعلان گزینه بهتر از ایشون نداریم ولی یه شهردار باید از نظر اخلاقی رفتارش با مردم بهتر باشه تو دل مردم باشه مشکلات مردم رو از نزدیک ببینه تنها مشکل ایشون همین که بد اخلاق
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
فقط مهندس ظفری توانمند در امور شهری
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
مردم گچساران هر که براشون از جون دل زحمت بکشه قدردان هستن ما هم از کارهای ایشون که انجام دادن ممنونیم ولی انتظارات از ایشون برا کارهای بزرگتر بالاست
نادر.باغ فردوس
Iran, Islamic Republic of
بدترین ترکیب ممکن شورا..
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
حمایت همه جانبه خود را بعنوان یک شهروند گچسارانی إز مهندس زینل زاده إعلام میداریم
دره شوری
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر استاد مظفریان با متن زیبایش، زینل زاده باید بماند
لیدر اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
کامنت شماره ۸ مهندس ظفری کیه؟؟کارنامش چیه؟کجا مدیریت کرده؟؟ میتونه جلو این اختلاس گران که منتظر رفتن زینل زاده هستن مقاومت کنه؟؟میتونه جلو زمین خواران ب ایسته؟؟دانشجویان عمران که ازش ناراضی بودن.
پانصد دستگاه
Iran, Islamic Republic of
اگر شهردار با رای مستقیم مردم انتخاب میشد بعید نبود مردم الارغم میل و فکر خودشون با طایفه بازی کس دیگری رو انتخاب بکنن.
پناهپوری
Iran, Islamic Republic of
من حدود ۴۵ سال سن دارم و تو این سن عمر تنها سالهایی که دیدم گچساران شهرم داره زیبا میشه و شهرداری داره خوب کار میکنه با حمایت نماینده همین ۴ ساله لطفا حسودان و منفعت طلبان بزارن شهرداری و شهردار محترم کار بکنه دست از سر شهر بردارید ب خاطر منافع شخصی والا ب خدا مردم میدونن چ خبره
پناهپوری
Europe
حیف میشه اگه بره...واقعاشهرداره پیشرفت میکنه وماشاهداین پیشرفتیم...وای که اگر زینلزاده برود با......... زیادی مواجه میشویمـ...درودبرزینلزاده عزیزوکاردان
ای.رحمانی
Asia/Pacific Region
مهندس زینل زاده بسیار خوب و باکیفیت کار کرده و امیدواریم بماند تا شهرمان اینده ی بهتری داشته باشد.
ضمنا از اقای مظفریان بابت بیان چنین موضوعی بسیار سپاسگذاریم
دوستدار صداقت
Iran, Islamic Republic of
درود بر زینلزاده
مخالف قدیمی و دوست جدید
Iran, Islamic Republic of
منم زمانی مخالف زینلزاده بودم ولی دعا میکنم الان بماند و شهرم را بسازد
Iran, Islamic Republic of
قبل از انتخابات شوراها عده ای سعی می کردن القاء کنن نماینده قصد دخالت در انتخابات رو داره ولی بعد مشخص شد نماینده همه چیز رو ازاد گذاشت تا مردم خودشون انتخاب کنن و هیچ توصیه ای برای فرد خاصی نکرد. حالا ما موندیم و نتیجه این انتخاب و باید بشینیم و دست پخت خودمون رو بچشیم. الان شورای شهر یه طرف ایستادن و بقیه سمت دیگه
خخخخخخخ
Iran, Islamic Republic of
شورای شهر نگید...شورای ......و........بهتره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
مسلم کرمی به اقیانوس مردم گچساران بپیوند،این چهار سال تمام میشه،روسیاهی برای زغال میمونه
مهدی
Iran, Islamic Republic of
یقینا اگه زینل زاده خودشو در معرض آرای عمومی بگذاره ، عدم اقبال به ایشان هویدا خواهد شد.
سالارحقگو دیل
Iran, Islamic Republic of
آقای مهندس ظفری نیروی کاردان ...کاربلدباسوادی انشالاانتخاب .....اعتبار باشه شهرزیبا میشه...
شهره.ب
Iran, Islamic Republic of
یبار گذرم به شهرداری خورد انصافا شهردار رو فردی با انظباط و قانونی و قاطع دیدم و شنیدم که فرد پاکدستی هم هست ..خوب معلومه کسانی دوست دارن این شهردار بره که نیت های بدی برای شهر دارند از جمله دست اندازی به بودجه..منم موافق ماندن شهردار شهرم هستم.
شریعتی
United Kingdom
خب اگه به پیشرفت و آبادانی شهر فکر کنیم باید استحقاق یک شهردار خوب( مهندس زینل زاده) داشته باشیم.
شب نشینان بلوار
Iran, Islamic Republic of
جناب مهندس زینل زاده از زحماتتون در کوی کارکنان دولت سپاسگذاریم .انشاله بمانید و بیشتر کار بکنید و شهر رو آبادتر کنید.از پارک بانوان که برا ما خانمها مکانی امن و راحتی هست هم سپاسگذاریم.
عصمت توکلی
Iran, Islamic Republic of
درود و درود و درودهای فراوان خدمت زینلزاده
احمدی ۱۰۸ دستگاه
Iran, Islamic Republic of
غوغا سالاران در فکر رفتنت و چپاول هستند.ای خدا مکرشان رو به خودشان برگردان.
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
شهردار پاک دستی هستند ولی در اجرای پروژه ها ضعف نظارت مشهود میباشد پروژه ها بیشتر سر هم بندی میشود
شهروند
Iran, Islamic Republic of
مهدی اکبری رو بزارید ناظر دریاچه.
ساکن شهرک نفت
Iran, Islamic Republic of
بخاطر آباد کردن شهرک نفت ازت ممنونیم جناب زینلزاده
Alireza
Iran, Islamic Republic of
گچساران بدون مهندس زینل زاده هیچ است
بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
بمونه مرد نمونه
سیما ک
Iran, Islamic Republic of
صدها درود بر زینلزاده ی شهرساز
یلدا عباسی دانشجوی عمران
Iran, Islamic Republic of
مهندس زینل زاده فردی پرکار و پر انرژی و دستپاک هستند.دیگه شورا از این بهتر چی میخاد .خوب معلومه اگه رای ندادن مهندس زینل زاده شهردار بشه منم با کامنتهای بالا موافقم دنبال دست اندازی به......... مردم هستند.
بومى قديمى
Iran, Islamic Republic of
مهندس زینل زاده پاک دست وتوانمندهستن بهترازاودرشرایطکنونى وجودنداره ضمن اینکه پروژه هاى نیم کارهزیادمونده که باید تمومشون کنه
آریوبرزن
Iran, Islamic Republic of
ای ........... کرسی شورای شهر را در دست گرفتید بگذارید شهرمان با داشتن نماینده ای شایسته و شهرداری توانمند و خستگی ناپذیر به راه پیشرفت و عظمت خودش ادامه دهد در طول سالیان گذشته اولین باری است که ترکیب نماینده ای قوی و شهرداری کاردان و پاکدست شهر را همچون نگینی درخشان کرده اند ظلمی گران خواهد بود اگر این شهر به دست بد اندیشان و فرصت طلبان زمین خوار بیفتد مطمئن باشید چمن ها و درختان این شهر از سو مدیریت خواهند خشکید و این جفایی نابخشودنی است.
نماینده محترم میبایست از تمام توان خود برای حفظ مهندس زینل زاده اهتمام بورزد وگرنه ایشان هم در نابودی این شهر شریک خواهند بود. و هیچ وقت به این مسئله فکر نکنند که مهندس زینل زاده در آینده برای ایشان رقیب انتخاباتی خواهند بود مطمئناً تا زمانی که دکتر تاجگردون در صحنه انتخابات مجلس باشند مهندس زینل زاده برای انتخابات مجلس نامزد نخواهند شد پس با هم ودر کنار هم از این مدیر خوب و شایسته حمایت کنیم تا شاهد پیشرفت خیره کننده شهرمان باشیم. اتمام طرح های پیش رو گچساران را به نگین شهر جنوب خواهد کرد. اعضاء محترمی که تازه وارد شورا شدید طومار خودتون را با تصمیمی اشتباه نپیچید به اعضاء شورای گذشته که در مسیر پیشرفت شهر سنگ اندازی کردید نگاه کنید. افکار عمومی تصمیم شما را زیر نظر دارند مطمین باشید و مطمئن باشید اگر از مهندس زینلزاده عبور کنید همگان درک خواهند کرد که انتخاب شما انتخاب منفعت طلبانه است.
بناری
Iran, Islamic Republic of
قدر زر زرگر شناسد قدر گوهر گوهری
ما شهروندان خواهان ماندن زینلزاده ایم
شهلا.ف
Iran, Islamic Republic of
توانمند و پاکدست و قاطع و فنی خصوصیات ی شهردار خوبه که اونم شهردار شهرمان داره
کارمند شهرداری
Iran, Islamic Republic of
من خودم کارمند شهرداریم و میونه ای هم با شهردار ندارم اما خدا را شاهد میگیریم کسی مثل زینل زاده نمیتونه شهرداری رو بچرخونه و شهر زیبا سازی کنه ..خوشحالم وقتی کامنتها رو میخونم میبینم شهروندان دقیقا خبر دارن جو شهرداری چطوریه،اره ....... و فرصت طلبان دارن جو سازی و زمینه چینی میکنن شهردار بره خودشون بشینن بر منصب قدرت روز از نو روزی از نو
دیل....
Iran, Islamic Republic of
واقعا مرد پاک و کسی که شهر رو میتونه بسازه زینل زاده توانایی عمران وابادانی رو داره اگر دنبال پیشرفت گچساران هستیم باید از مهندس زینل زاده حمایت کنیم
مهین و همسر
Iran, Islamic Republic of
زینل زاده کارش درسته
بناری
درودبرمهندس زینل زاده
همشهری
Iran, Islamic Republic of
بدتر از این شورا فک نکنم تاریخ گچساران به خودش دیده باشه امیدوارم که ماندنی باشه
بمان و بساز شهرم را حامیان مهندس زینل زاده
مخالف زینل زاده اما حرف حق.
Iran, Islamic Republic of
مگه بهتر از زینل زاده هم داریم
آبرزی نسیم
Iran, Islamic Republic of
شهرداری دلسوزتر و کارآمد تر از مهندس زینل زاده پیدا نخواهد شد
شاه زینعلی
Europe
متن نظر شماهیچکس شایسته تر ازمهندس زینل زاده نیست
اسپر
Iran, Islamic Republic of
رفتن زینل زاده به نفع سودجویان است

*و*

ماندنش به نفع شهرگچساران ومردم فهیمش.
گرجی
Iran, Islamic Republic of
کسی که ۲۰ سال دوران خدمتش مدیر بوده ..اونم مدیر موفق.زینل زاده شایسته تر از شهرداریه حداقل استاندار باید بشه.
Iran, Islamic Republic of
شهردار دوستت داریم
Germany
انسانها همیشه در هر مقامی باشند مردم سطح شعور و درک آنان از جامعه را با انتخاب و عملکردشان میسنجند بهرحال همه منتظرند ببینند شورا چه تخصصی دارند آیا به راستی با رفتن مهندس زینل زاده اوضاع بهتر خواهد شد آیا شهر با همین سرعت پوست اندازی خود را ادامه میدهد بهرحال بعضی از اعضا شورا بصورت کاملا یک طرفه شمشیر را از رو بسته اند جهت نبود شهردار فعلی و رسیدن به اهداف خود کما اینکه مهندس زینل زاده در جلسه چند روز پیش در فرمانداری با صراحت اعلام کرد که اگر انتخابش کنند همه چیز فقط طبق قانون و مقررات
Germany
شوراهای محترم لطفا به خواست مردم دقت کنید بخصوص جناب مسلم کرمی که اینطور که پیداست بر خلاف ظاهرش فردی .......و دنبال معروفیت است
دلسوز ملت
Germany
زینل زاده فردی است غیر قابل تغییر اگر مثل دیگران رنگ عوض میکرد و شبیه خود اعضای شورا سیاسی بازی میکرد و به آنان وعده میداد مشکلی نداشت ولی ما بخاطر ثبات در رفتار و عملکرد دوستش داریم بمانی یا بروی مردم متشکر هرکسی هستند که دزد نیست دورو نیست و متعهد متخصص است درود بر شرفت
دادیان فر
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون و زینل زاده خط حمله آتیش برای کار کردن
پناهپوری
فقط. بگوییم ماندن زینل زاده به منفعت شهرمان بوده واز نماینده خواهشمندیم دخالت کند در ماندن شهردار
پناهپوری
فقط. بگوییم ماندن زینل زاده به منفعت شهرمان بوده واز نماینده خواهشمندیم دخالت کند در ماندن شهردار
باوی
Iran, Islamic Republic of
تعداد شورا هفت نفراست لطفا تعین تکلیف مهندس زینلزاده را گردن مهندس کرمی نیندازید
حدیث مردانی
Iran, Islamic Republic of
شورایی که با اون همه ح... اومده بالا دیگه معلومه میخان چکار کنن
عنایت حاجی اصل
Iran, Islamic Republic of
درودوسپاس از مهندس زحمت کش جناب زینلی زاده
عنایت حاجی اصل
Iran, Islamic Republic of
جناب زینل زاده اگه می خواد خدمت کنن،جاش تو آموزش و پرورش خالیه،باید بره جغرافی کار کنه تا کلاس جغرافی بی معلم نماند،کمبود معلم جغرافی هست.
فردوس
Iran, Islamic Republic of
اگه کوچه های باغ فردوس درست کنید بد نیست اقای زینل زاده یک ماه ریختید بهم وبی خیالش شدید تمام کوچه های ان اسفالت خراب مال ده سال پیش تااونجای من خبر دارم لطف کنید فکری واسش کنید فردا باران بیاد بدترم میشه قول میدید امروز فردا نکنید
دیل آنلاین
Iran, Islamic Republic of
درود بر مرد خستگی ناپذیر با قلبی آسوده برو که این شهر جای کسی نیست که خوب کار کنه-به امید موفقیت برای شما
Iran, Islamic Republic of
بودن ونبودن زینل زاده برای شخص خودش برد هست بازنده واقعی تاج گردون واعضای شو رایی هستند که نمیخواهند زینل زاده بماند واین را تاج گردون بداند دستش برای همه ما رو شده
رویا مرادی
Iran, Islamic Republic of
شهردار خوبیه ی کم امکانات ورزشی رو برا ما خانمها تو پارکهای محله ای بیشتر کنه .سپاسگذار از زحمات مهندس زینل زاده
همکار
Iran, Islamic Republic of
مهندس زینل زاده وقتی برادر دکترش خواست مطب رو تحویل بده چون تو پاساژ شهرداری مطب داشت و باید تحویل شهرداری بداد کلیه عوارض و کرایه رو تا قرون آخر از برادرش گرفت و بعد برگه تسویه داد بهش..کدوم مسئول اینکار رو میکنه دفاع از بیت المال
عالیشاه
Iran, Islamic Republic of
هرکی بیاد مهم نیست فقط تاجگردونو بچسبید که پول بیاره والبته درحال حاضرهیچکس بهتر از زینلزاده نبست
دولیاری
Europe
این شهر فقط با حضور زینل زاده آباد میشه
رادک
Iran, Islamic Republic of
ضمن احترامی که برای آقای زینل زاده قایل هستم از ازشون یه سوال دارم چرا تو این چند سال بفکر آسفالت و عمران آبادی شهر نبودید تا این دو سه ماه آخری که احساس خطر کردید، دوما شما بهتره اخلاق داشته باشید البته آگه اخلاق مداری میکردید و مردم بدبخت و بیچاره بضاعت رو با مالیات کمرشون رو نمیشکندید الان نباید احساس خطر میکردید و در آخر بنظر بنده به عنوان یک شهروند با تخصص تر و با پاک بودن از مهندس مسعود ظفری برای گذینه های فعلی کسی رو سراغ ندارم و این رو هم مطمعنم که شخص جناب دکتر تاجگردون از ازشون حمایت کرده و میکند به امید شهری زیبا و شهرداری توانمند همچون مهندس ظفری
بازاریاب
Iran, Islamic Republic of
شهرداری موفق هست که بتواند به مردم خدمات بدهد.بنده اعتقادم اینه که بحث شفافیت رو جدی بگیریم.میلیاردها خرج میکنیم ولی به نظافت شهر رسیدگی نمیشه.مردم دلشون پره دیگه حوصله ندارن یکی بگه منم منم کنه مردم کار عملیاتی میخوان.نظارت رو پیمانکاران نیست.
ناشناس
فقط زینل زاده : ماندنش پیشرفت شهر است .
بهتاش
Iran, Islamic Republic of
کجا مانع پیشرفته نباید از زحمات. شهردارهایه قبلی به این سادگی گذشت مگه رمضان عباسی بد بود اگه بد بود چطور تو این چند دوره تو انتخابات قبول میشه حتما کار کرده ولی زینل زاده برا شورا ثبت نام کنه ببینیم هزار تا رای میاره دیگه وقتشه که زینل زاده بره و کسی جاشو بگیره که برخورد مردمیش خوب باشه مردم درک کنه نه مثه زینل زاده باشه که کسی نتونه باهاش سلام کنه واقعا اخلاقش وطرز برخوردش با مردم .....
دوست
Iran, Islamic Republic of
آقای حاجی اصل جناب مهندس باید به فکر نمایندگی باشه نه معلمى
همشهری
Iran, Islamic Republic of
لطف کنید این خیابون اصلی باغ فردوس که خراب کردید درستش کنید لطفا این هفته اون هفته نکنید کوچه روبروش پرو چاله چوله اونم اسفالت کنید اگه زحمتی نیست براتون اول کارانجام بدید بعد چنه چونه رفتن شهردار بزنید
شهروند
Iran, Islamic Republic of
با عرض ادب خدمت همه بزرگواران و راقم مقاله
دیباچه اینکه شما که فقط از شهردار محترم فعلى دفاع نمودید .
به این بود که با توجه به ایتم هاى کلان مدیریتى و طراحى که در راستای مدن چرخانى نقش اهم را دارا هستند ،گزینه هایى چونان مهندس ظفرى را که انصافا با عنایت به تحصیلات مرتبط و سبقه طرح و طراحى در پیشبرد توسعه شهرى پررنگ تر از دگران میباشد را به قضاوت مینشستید که قدما گفتند مهتاب نرخ روغن چراغ را میشکند
واقعا جناب مهندس زینل زاده در گچساران ومهندس برازنده در باشت ودر برنامه های تلوزیونی زنده رودررو مایه افتخار بودند به نظر من ترکیب شورای شهر گچساران و نوع دید ونگاه شورای شهر گچساران وحتی مردم گچساران از لحاظ فرهنگی با باشت تفاوت زیادی دارد وآنها آبادانی شهرشان رامی خواهندورضایتمندی عموم شهروندانشان را می خواهند ولی باشت قومی وقبیله ای ودر حقیقت رضایت مندی دو الی سه نفر از مسولین مد نظر است وفقر وبدبختی وخرید وفروش ارا وضعیف ونفس بودن اعضای شورا باعث عدم پیشرفت شهرستان شده وباشت با قدمت تاریخی که داره به علت فقر وتنگدستی وهمچنین فقر فرهنگی جولانگاه عده ای خاص شده واصلا شایسته سالاری دینداری وتوانمندی ملاک نمی باشد وهمین امر باعث پسرفت باشت گردیده گرچه نماینده محترم تلاش های برای بهبود وضعیت شهرستان انجام می دهد ولی درحقیقت آب در اون کوفتن است چون با یک گل بهار نمی شود یا یک دست صدا ندارد گرچه دست ایشان صدا دارد ولی دست های تخریب گر زیاد می باشد
گچساران
Iran, Islamic Republic of
زیبنده ترین انتخاب فرزانگان شورای شهر انتخاب بر اساس دانش کلاسه شده مرتبط شهریست
مهندس ظفری توانایی مدیریت بحران وترمیم بافت فرسوده شهر را دارند
ارتقای سامانه های متفاوت شهری با بهره وری و راندمان استاندارد نیازمند

منشوری سیستماتیک است که در ید ظفری می باشد
رشد و بالندگی از حقوق حقه شهر توانمند ماست
این رشد را از مهندس ظفری می خواهیم
گچساران
Iran, Islamic Republic of
شهردار فعلی ادم خوبیه اما چرا اصلح رو برای شهرداری انتخاب نکنند تا گره های فنی شهررو باز کنه
حقیقت اینه که مهندس ظفری توانمند ترینه تا در واقعیت چه کنیم
آ.ن
Romania
سلام بر مردخستگی ناپذیر.خدا پشت و پناهت باشه هرجا که میری.واقعا مرد نمونه اى
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
کاردانی وتبحر مهندس ظفری اظهرمن الشمس است
رشد و توسعه گچساران با بالفعل شدن پتانسیل بالقوه مهندس ظفری به منصه ثبوت می رسد
شهر همه
Iran, Islamic Republic of
مهندس ظفری گچساران را به آنچه استحقاقش را دارد می رساند
علي محرابي
Europe
درود بر شما مهندس مظفریان عزیز بابت یادآوری نقش شوراها در انتخاب بهترین گزینه (بر اساس دانش،تجربه ،شایستگى و مهمتر از همه تعهد ) برای شهرداری و آینده شهر.
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1