تاریخ انتشار
جمعه ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۴
کد مطلب : ۲۶۶۳۰۹

رویه حمایت از صنایع کوچک تغییر کند / اقدام اشتباه نمایندگان مجلس / نمایندگان در رأی اعتماد به وزرا چشمشان را باز کنند

۰
کبنا ؛خبرهای نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد
استقامت آزادگان در دوران اسارت باعث سربلندی اسلام شد
امام جمعه موقت دهدشت گفت: صبر، استقامت و تحمل شکنجه آزادگان باعث سربلندی اسلام و نصرت انقلاب شد.
حجت‌الاسلام سید عبدالمطلب تقوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت اظهار داشت: علت پیروزی اسلام به واسطه تقوای الهی بوده است.
امام جمعه موقت دهدشت در تبیین ویژگی‌های عبادالرحمن تصریح کرد: تواضع یکی از ویژگی‌های انسان‌های خاص است و با مراجعه به قرآن می‌بینیم علت بدبختی همه جوامع بشری در تکبر بوده است.
وی با بیان اینکه انسان‌هایی که اهل ایمان و خداپرستی نیستند اهل تکبر هستند،افزود: امروز استکبار جهانی بر همین مبنای تکبر می‌نازد.
تقوی به روز حمایت از صنایع کوچک به عنوان یکی از رویدادهای هفته پیش‌رو اشاره کرد و گفت: در راستای اقتصاد مقاومتی برای تولید، اشتغال و سرمایه‌گذاری صنایع کوچک حائز اهمیت هستند.
وی، ادامه داد: اما وقتی به کشورهای توسعه یافته نگاه می‌کنیم ۱۰ درصد سرمایه این کشورها صرف حقوق کارمندان و مسؤولان و ۹۰ درصد صرف صنایع و تولید می‌شود چیزی که در مملکت ما بر عکس است.
امام جمعه موقت دهدشت بیان کرد: در کشورهای توسعه یافته وام صفر درصد به صنایع کوچک می‌دهند این در حالی است که بانک‌های ما وام‌های با بهره ۲۰ درصد و بالاتر به این صنایع پرداخت می‌کنند تا زمانی که این رویه اصلاح نشود صنایع کوچک را نمی‌توان حمایت کرد.
تقوی سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را یادآور شد و گفت: صبر، استقامت و تحمل شکنجه در دوران اسارت باعث سربلندی اسلام و نصرت انقلاب شد.
وی افزود: زنجیره معنوی آزادگان باید حفظ شود، آزادگان در قلوب ملت ایران جای دارند.
 
مجلس در رأی اعتماد به وزرا با چشم باز اقدام کند
امام جمعه موقت گچساران گفت: مجلس در رأی اعتماد به وزرا با چشم باز اقدام کند.
حجت الاسلام علیرضا صفایی امام جمعه موقت گچساران ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره با سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی اظهار کرد: یاد و خاطره همه آن عزیزانی که در سیاهچال‌های صدام بعثی ایستادگی و مقاومت کردند را گرامی می‌دارم.
وی افزود: آزادگان آن روز از حیثیت و آرمان‌های نظام مقدس اسلامی با جان و دل دفاع کردند و مقابل دشمن خم به ابرو نیاوردند و امروز هم در سنگر دیگر و به شکل دیگری جانانه از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.
امام جمعه موقت گچساران با اشاره به جنگ ۳۳ روزه و مقاومت حزب الله لبنان با رژیم متجاوز صهیونیستی در سال ۸۵، تصریح کرد: یک جنگ تمام عیار در طول ۳۳ روز که دشمنان هر چه داشتند بر سر این ملت ریختند اما جوانان مقاوم و پرشور حزب الله ایستادگی کردند و این دشمن مسلح را از پای درآورند که نتیجه مقاومت پیروزی است.
صفایی با بیان اینکه همانگونه که در جنگ ۳۳ روزه حزب الله پیروز شد، اذعان کرد: در جنگ ۲۲ روزه هم مردم غزه و فلسطین پیروز شدند که یاد و خاطره آن رزمندگان مقاومت را گرامی می‌داریم که برای اسلام افتخار آفریدند.
وی در ادامه با اشاره به مراسم تحلیف ریاست جمهوری دوازدهم گفت: در این مراسم باشکوه شخصیت‌های مختلف سیاسی از ایران اسلامی و دیگر کشورها حضور داشتند که آرزوی موفقیت برای دولت دوازدهم داریم و خدای متعال به این دولت توفیق دهد به این ملت بزرگ و شریف خدمت کنند و خدمت کردن به ملت بزرگ ایران را قدر بدانند.
امام جمعه موقت گچساران بیان کرد: این دولت افراد شایسته، انقلابی،کاردان و دلسوز مردم را برای کابینه خود انتخاب کنند که از دین خدا و مکتب اهل بیت (ع) دفاع کنند و مجلس شورای اسلامی که می‌خواهد رای اعتماد به این کابینه دهد باید خوب انتخاب کنند و در این امر بزرگ دقت کنند.
صفایی با بیان اینکه مجلسیان باید چشمان خود را باز کنند و اگر کسی دلسوز مردم است، انتخاب کنند، ابراز کرد: افرادی که انقلابی،کاردان، پیرو امر ولایت و راه حلی برای حل مشکلات مردم دارد، باید به چنین افرادی رای اعتماد دهند و مجلس وظیفه بسیار سنگینی در این خصوص دارد.
وی خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس باید از مدرس یاد بگیرند و مثل شهید مدرس باشند، دین قرآن و اسلام برای آنها هدف اول باشد و در مقابل دشمن کوتاه نیایند و همان طوری که مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ ریاست جمهوری بیان فرمودند که من اصرار دارم این مطلب را تکرار کنم که دشمن بیدار است و نکند که ما در سنگر خواب برویم.
 
سلفی نمایندگان با موگرینی مغایر با عزت و غیرت ایرانی بود/هیأت نظارت بر عملکرد نمایندگان اقدام کند
امام جمعه سوق گفت: سلفی نمایندگان با موگرینی مغایر با عزت و غیرت ایرانی بود.
حجت‌الاسلام مهدی کیانی‌اصل در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سوق با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: غیبت یکی از گناهانی است که موجب ضایع شدن عبادات و تقوای انسان می‌شود.
امام جمعه سوق به عوامل فشار قبر اشاره و تاکید کرد: تعلقات و وابستگی به دنیا آلودگی و رذائل اخلاقی و رفتاری باعث فشار قبر و گرفتاری عالم قبر می‌گردند.
وی در خطبه دوم عامل بسیاری از گناهان را بی‌تقوایی دانست و از مردم خواست تا با رعایت تقوا گناه را از خود دور کنند.
کیانی اصل به مراسم تحلیف رئیس جمهور اشاره و افزود: مراسم تحلیف رئیس جمهور پیام اقتدار و همدلی را به جهانیان صادر کرد و حضور دیپلمات‌ها و شخصیت‌های سیاسی در مراسم تحلیف پیام روشنی را برای دشمنان جمهوری اسلامی داشت و هر چند اقدام دور از شان برخی از نمایندگان برای سلفی گرفتن اقدامی اشتباه و ناصواب و مغایر با عزت و غیرت ایرانی بود باعث بهره برداری از طرف دشمنان شد که نمایندگان خاطی باید از ملت عذرخواهی کنند( چنانچه برخی این کار را انجام دادند) و از هیات نظارت بر عملکرد نمایندگان می‌خواهیم که برخورد جدی با رفتارهای دور از شان نمایندگی نظام مقدس اسلامی داشته باشند.
امام جمعه سوق تصریح کرد: امروز دشمن درصدد ایجاد نفوذ در درون کشور از طریق ورود عناصر خود در گلوگاه تصمیم ساز کشور هستند و هم از رئیس جمهور محترم انتظار می‌رود که نیروهای انقلابی، مومن، متعهد و ولایی را در امور بکار گیرد و از نمایندگان مجلس انتظار می‌رود که برای رای دادن به کابینه خطوط قرمز نظام از جمله فتنه را مدنظر قرار دهند و به وزیران مومن و متعهد رای اعتماد دهند.
وی به روز حمایت از صنایع کوچک اشاره و تاکید کرد: در سال اقتصاد مقاومتی حمایت از تولید و اشتغال احیا کردن صنایع کوچک و متوسط که هم می تواند اقتصاد مقاومتی را محقق کند و هم تولید و اشتغال را در کشور ایجاد کند باید یکی از برنامه‌های اساسی دولت باشد.
کیانی‌اصل به پیروزی قهرمانانه حزب‌الله در جنگ ۳۳ روزه اشاره و تبیین کرد: درس جنگ ۳۳ روزه حزب‌الله لبنان این است که تنها راه پیروزی؛ مقاومت و نترسیدن و توکل بر خداست و ملت‌ها بعد از انقلاب اسلامی ایران در جنگ ۳۳ روزه دیدند که تنها راه پیروز شدن و راه نجات مقاومت در مقابل زورگویان و تجاوزگران است.
 
 
مجلس به وظیفه نظارتی‌اش عمل کند
امام جمعه موقت گچساران نیز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گچساران گفت: دولت باید خدمت کردن به ملت بزرگ ایران را قدر بدانند و افراد شایسته، انقلابی، کاردان و دلسوز مردم را برای کابینه خود انتخاب کنند که از دین خدا و مکتب اهل‌بیت (ع) دفاع کنند.
حجت‌الاسلام علیرضا صفایی با اشاره با سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی افزود: آزادگان آن روز از حیثیت و آرمان‌های نظام مقدس اسلامی با جان و دل دفاع کردند و مقابل دشمن خم به ابرو نیاوردند و امروز هم در سنگر دیگر و به شکل دیگری جانانه از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.
وی با اشاره به جنگ ۳۳روزه مقاومت حزب الله لبنان با رژیم متجاوز صهیونیستی ادامه داد: یک جنگ تمام عیار در طول ۳۳ روز که دشمنان هر‌چه داشتند بر سر این ملت ریختند اما جوانان مقاوم و پرشور حزب‌الله ایستادگی کردند و این دشمن مسلح را از پای درآورند که نتیجه مقاومت پیروزی است.
صفایی افزود: همانگونه که در جنگ ۳۳روزه حزب الله پیروز شد درجنگ ۲۲روزه هم مردم غزه و فلسطین پیروز شدند که یاد و خاطره آن رزمندگان مقاومت را گرامی می‌داریم که برای اسلام افتخار آفریدند.
وی در ادامه با اشاره به مراسم تحلیف ریاست جمهوری دوازدهم گفت: در این مراسم باشکوه شخصیت‌های مختلف سیاسی از ایران اسلامی و دیگر کشورها حضور داشتند که آرزوی موفقیت برای دولت دوازدهم داریم و ان‌شاءالله خدای متعال به این دولت توفیق دهد به این ملت بزرگ و شریف خدمت کنند و خدمت‌کردن به ملت بزرگ ایران را قدر بدانند.
صفایی تصریح کرد: نمایندگان مجلس باید چشمان خود را باز کنند و اگر کسی دلسوز مردم است، انقلابی، کاردان، پیرو امر ولایت و راه حلی برای حل مشکلات مردم دارد، باید به چنین افرادی رای اعتماد دهند و مجلس وظیفه بسیار سنگینی در این خصوص دارد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

دیمیتری استاژوک ورزشکار مشهور بدنسازی در پست اینستاگرام خود نوشت: من همان کسی هستم که ...
آیا روحانی تاریخ را تحریف کرده است؟

آیا روحانی تاریخ را تحریف کرده است؟

دولت حسن روحانی که در این شرایط سخت اقتصادی تمام تلاش خود را به کار بسته است تا بتواند ...
سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

این تصاویر آن قدر طبیعی به نظر می رسند که بیننده با دیدن آن تصور می کند این سنجاب در ...
1