تاریخ انتشار
جمعه ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۰
کد مطلب : ۲۶۶۳۰۶

افشاگری از رسالت‌های ائمه جمعه است / امام جمعه قلعه‌رئیسی در مقابل تمام زور و فشارها ایستاد

۸
۰
کبنا ؛

امام جمعه موقت قلعه رئیسی گفت: حمایت تمام قد مردم و ائمه جمعه استان را از امام جمعه شهر قلعه رئیسی در برابر هجمه ها اعلام می کنیم.


به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام سید قوام صادق‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: در شرع تقوا به معنای خویشتن داری انسان از مخالفت با حق است.

وی ادامه داد: انسان بی‌تقوا حرف بی‌سند، گواهی ناحق، سوء‌ظن نداشته و دروغ مصلحت‌آمیز نمی‌گوید و تلاش می‌کند که عمل تقوا را به درستی اجرا کند.

امام جمعه موقت قلعه‌رئیسی به بیانات مهم مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ ریاست جمهوری اشاره و آنها را تببین کرد و در ادامه به مراسم تحلیف ریاست جمهوری اشاره و تصریح کرد: حضور دیپلمات‌ها و شخصیت‌های سیاسی در این سطح پیامد روشنی برای دشمنان جمهوری اسلامی ایران دارد و آمدن این میزان از شخصیت‌ها و هیات‌های سیاسی به جمهوری اسلامی برای شرکت در مراسمی که کاملا جنبه داخلی دارد نشان دهنده اعتبار نظام مقدس جمهوری اسلامی و استحکام نظام است و بیهوده بودن دشمنی‌ها علیه ایران را نشان می‌دهد.

صادق‌زاده خاطرنشان کرد: امیدواریم که با عبور از فصل رقابت و شروع کار و خدمت در این فرصت پیش رو رئیس جمهور کارنامه درخشانی را از خود باقی بگذارد و با پرهیز از هرگونه حاشیه آقای روحانی در راستای استحکام بخشی به نظام گام بردارد.

وی به حواشی مراسم تحلیف هم اشاره و یادآور شد: اقدام دور از شان برخی از نمایندگان برای سلفی گرفتن که منتسب به جریان خاص و لیستی خاص بودند با خانم موگرینی بدون رعایت عرف دیپلماتیک بود و با قدامی اشتباه و ناصواب و مغایر با عزت و غیرت ایرانی بود و باعث بهره‌برداری از طرف دشمنان شد که نمایندگان خاطی باید از ملت عذرخواهی کنند و باید دانست که تاریخ ایران پر از صحنه‌های عزت و اقتدار مانند ایثارگری‌های بی‌نظیر رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس است.

صادق‌زاده به روز حمایت از صنایع کوچک اشاره و اضافه کرد: در سال اقتصاد مقاومتی حمایت از تولید و اشتغال احیا کردن صنایع کوچک و متوسط که هم می تواند اقتصاد مقاومتی را محقق کند و هم تولید و اشتغال را در کشور ایجاد کند باید یکی از برنامه‌های اساسی دولت باشد.

امام جمعه موقت قلعه رئیسی به پیروزی قهرمانانه حزب‌الله در جنگ ۳۳ روزه اشاره و تبیین کرد: درس جنگ ۳۳ روزه حزب‌الله لبنان این است که تنها راه پیروزی مقاومت و نترسیدن و توکل بر خداست و ملت‌ها بعد از انقلاب اسلامی ایران در جنگ ۳۳ روزه دیدند که تنها راه پیروز شدن و راه نجات مقاومت در مقابل زورگویان و متجاوزگران است و بی‌شک این جنبش یکی از مهمترین عناصر مقاومت در برابر برنامه‌ریزی‌های استکبار جهانی و پیشبرد اهداف فرزند نامشروع آنها در غرب آسیاست.

وی در پایان در خصوص حجت‌الاسلام صلواتی امام جمعه شهر قلعه رئیسی گفت: نماز جمعه محل بیان مصالح، مقررات و مسائل سیاسی روز کشور است و یکی از رسالتهای مهم ائمه جمعه روشنگری و افشاگری در جهت مصالح و منافع کشور است و باید مردم قدردان نعمت نماز جمعه در این شهر باشند و وجود سرشار از فیض امام جمعه محترم آقای صلواتی در بخش چاروسا الحق لطف و برکتی کم نظیر از الطاف کریمه خدای سبحان است ایشان شخصیتی است که مردم فهیم شهر دوستدار و قدردان زحمات ایشان هستند چرا که فریاد رسا و زبان گویای منطقه چاروسا به خصوص قشر محروم است.

صادق‌زاده عنوان کرد: امام جمعه شهر جناب آقای صلواتی با تمام توان در مقابل زور و بی‌تفاوتی و بی‌رغبتی خدمت به مردم در تمام سطوح مسؤولان کشوری، استانی و شهرستانی ایستادند و شما این صدای غرا و پیگیر را در کجا سراغ دارید تازه باید به این صدا افتخار هم کرد و همراه و همدل چنین شخصیتی هم بود و ایشان در تمام موارد مختلف اجتماعی، اقتصادی و معیشتی و خاصه موارد سیاسی این منطقه که عده‌ای از این مساله دارند بهره می‌برند و به دنبال حق و حق خواهی و وحدت و انسجام بودند تمام ائمه جمعه استان حتی در بعضی از استان‌های دیگر که بنده و دوستان رفت و آمد داریم بر این مساله اذعان دارند و از ایشان تقدیر کردند.

وی گفت: از بعد انتخابات تمام قد در برابر همه هجمه‌های تبلیغاتی که ناشی از سلایق مختلف بود ایستادند و تنها مسیر ولایت و رهبری را انتخاب کردند و عده‌ای که نسنجیده عمل کردند و اختلاف‌ها به وجود آمد نتیجه غلط به دنبال داشت و الان منطقه با این معضل ناامنی گرفتار شده است از بعد انتخابات ببینید و بخوانید تمام نطق‌ها و برنامه‌های ایشان فقط در جهت اصلاح و اتحاد بوده و هست و بعد از این هم خواهد بود و بنده و دیگر دوستان ائمه جمعه استان با تمام توان و در کمال صحت و یقین به وجود ایشان در این منطقه اعتقاد راسخ داریم و امیدواریم شما مردم فهیم چاروسا خاصه شهر قلعه رئیسی تمام قد پشتیبان و همراه ایشان باشید.

صادق زاده از نیروهای قضائی و امنیتی، بزرگان و اهل علم خواست تا در جهت وحدت و همدلی میان طوایف در این منطقه بکوشیم تا مجدد آن روحیه مهرورزی و مهربانی به شهر بازگردد.

وی در پایان از زحمات دادگستری شهر و نیروی انتظامی تشکر کرد.

نام شما

آدرس ايميل شما

فرزین (عوض)کشاورز
Iran, Islamic Republic of
سلام
بر امام جمعه محبوب
حاج صلواتی
Iran, Islamic Republic of
به کدام صدابایدافتخارکردصدایی که هیچی توش درنمیادچون فقط تخریب دولته
الیمالاتا
Iran, Islamic Republic of
این قدر تعریف ازصلواتی چه خبره
ولایی
Romania
والا تا جایی که ما می بینیم امام جمعه محترم قلعه رییسی به دیگران حمله میکنه و نیازی به حمایت نداره پس بفرما همه ما تشویقش می کنیم.در ضمن معلومه که جنابعالی به عنوان نایب وی باید این مطالب را بفرمایی.
سجاد
Iran, Islamic Republic of
خوشا به سعادت ملت ما که چنین مغز هایی داریم و هر هفته با رهنمود های گهر بارشون پله های ترقی رو هی ۵ تا ۵ تا میپریم جلووووو..............احسنت بر این سخن ورزی
مطلع وواقع بین وعدالت نگر
Iran, Islamic Republic of
سلام و درد بر حاج آغا صلواتی امام جمعه محبوب و دلسوز و ولایت مدار
داریوش
United States
وای تمام مردم ..
داریوش
United States
وای افرادشمارش آرا همه کوربودند تابخشدار با چشمانی بازآمد و شمارش کرده هه هه هه به
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1