تاریخ انتشار
جمعه ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۴
کد مطلب : ۲۶۶۲۷۶

واکنش «هدایت‌خواه» به عکس سلفی نمایندگان با موگرینی

۹
۰
کبنا ؛فعال فرهنگی با تأکید بر اینکه چنین رفتارهای حقارت‌آمیزی باید به گونه‌ای تقبیح شود که کسی در آینده نتواند باز هم با آبروی کشور و مردم بازی کند خاطرنشان کرد: فرار از پاسخگویی است که بگوییم نباید رفتار زشتشان را تقبیح کنیم.
ستار هدایتخواه اظهار کرد: بعد از رفتار وقیحانه عده‌ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، برخی درصدد این هستند که چنین رفتار زشتی را به نوعی سرپوش بگذارند.
نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی افزود: این یک امر مخفی و یک گناه شخصی نبود که بر آن سرپوش بگذاریم بلکه یک رفتار زشت و وقیح علنی و آشکار بود که از رسانه‌ها منعکس شد.
هدایتخواه در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان اینکه این کار زشت جنبه فردی نداشت که بتوانیم از گناه این افراد چشم‌پوشی کنیم خاطرنشان کرد: این‌ها با آبروی نظام جمهوری اسلامی در خانه ملت بازی کردند و با خود کم‌بینی خود بر پیکره نظام ضربه وارد کردند.
این فعال فرهنگی با تأکید بر اینکه چنین رفتارهای حقارت‌آمیزی باید به گونه‌ای تقبیح شود که کسی در آینده نتواند باز هم با آبروی کشور و مردم بازی کند خاطرنشان کرد: فرار از پاسخگویی است که بگوییم نباید رفتار زشتشان را تقبیح کنیم.
هدایتخواه در ادامه چنین نگاهی را صرفا جناحی دانست و گفت: این‌ها از عکس سلفی شروع می‌کنند تا به کارهای دیگری ختم کنند و سریال وادادگی را از خانه ملت استارت بزنند.
وی با بیان اینکه در برنامه خندوانه هم اقدام خوبی در تقبیح رفتارهایی این گونه صورت گرفت افزود: این ملت و این مردم با عزت و با کرامت هستند و نباید اجازه داد عده‌ای ضعیف و ذلیل عزتشان را خدشه‌دار کنند.
نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی با یادآوری مجدد این رفتار خاطرنشان کرد: اگر گناه و فعل شخصی بود نباید چنین منتشر می‌شد اما وقتی کسی مسؤول است و رفتار جمعی انجام می‌دهد و رسانه‌های داخلی و خارجی هم آن را پوشش می‌دهند چرا باید دیگران را به خاطر تقبیح آن مذمت کرد.(فارس)
نام شما

آدرس ايميل شما

بایگانی .
Iran, Islamic Republic of
آقای هدایت خواه شما خودت عملکردت زیر سواله . لطفا نظر ندید . لطفا . دلت یه شکست دیگه میخواد ؟
Iran, Islamic Republic of
توحواست بکارخودت باش
گچساران
Iran, Islamic Republic of
بهره برداری سیاسی از این قضیه نکنید که از دوستان شما هم بینشون بودند
همشهری
Iran, Islamic Republic of
وقتی مردم احساسی نماینده انتخاب میکنند نتیجه اش چنین کارهای بچه گانه از نمایندگان هست به نظرم خیلی از این نمایندگان حقشون مجلس نیست
دشمن زیاری
Iran, Islamic Republic of
واقعا سلفی حقارت آمیزی بود
حقگو
Iran, Islamic Republic of
سلام ودرود بر استاد فر زانه خطیب توانادکتر ستار هدایتخواه نماینده های این دور مجلس فقط عکس سلفی خوب میگیر ن در راس همه انها جناب و جناب ومیباشد
بویراحمدیم
Iran, Islamic Republic of
شما دیگه یه مهره سوخته هستین کی از شما نظر خواست
Iran, Islamic Republic of
اقای بویراحمدی هنوز هم که هنوزه از سایه هدایتخواه ترس دارین ولی اینو بدون اقای هدایتخواه کجا و اقای نماینده ای که رو میز دراز کشیده عکس سلفی بگیره کجا
Iran, Islamic Republic of
اقای بویراحمدی هنوز هم که هنوزه از سایه هدایتخواه ترس دارین ولی اینو بدون اقای هدایتخواه کجا و اقای نماینده ای که رو میز دراز کشیده عکس سلفی بگیره کجا....
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1