تاریخ انتشار
جمعه ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۶
کد مطلب : ۲۶۶۲۶۰

تجلیل «زارعی» و فرماندار از دانش آموز نخبه بویراحمدی

۹
۰
کبنا ؛ 
دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی از «مهدی روانخوا» دانش آموز بویراحمدی که حائز رتبه ۱۰ کشور در رشته علوم تجربی شده بود، با اهدای لوحی تجلیل کرد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، با حضور سعادت محمدی رئیس دفتر نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان بویراحمد، بخشدار مرکزی و دیگر مسئولان از مهدی روانخواه تجلیل شد.
فرماندار شهرستان بویراحمد در این آیین با اشاره به وجود استعدادهای علمی در این شهرستان، گفت: استعدادهای بالقوه‌ای در مرکز استان وجود دارد که انشاالله با حمایت مسئولان و خانواد‌ها به بالفعل تبدیل می‌شوند.
محمد کاظم نظری با ابراز خوشحالی از موفقیت دانش آموز بویراحمدی در کنکور سراسری، افزود: این موفقیت مخصوص خانواده روانخواه و شهرستان بویراحمد نیست بلکه افتخاری برای کل استان کهگیلویه و بویراحمد است.
وی با بیان اینکه با تمام توان از جوانان بویراحمد در حوزه علمی حمایت خواهیم کرد، اظهار داشت: امروز به برکت خون پاک شهدا و مدافعین حرم، امنیت و رفاه برای توسعه کشور فراهم شده است و جوانان باید مدیون خون پاک این شهدا باشند.
فرماندار مرکز کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این موفقیت‌ها در زمینه علمی باید در توسعه کشور ایفای نقش کنند و به وعده‌های غرب نباید توجه کرد و باید جوانان این کشور در ایران بمانند و به مردم ولایت مدار صادقانه خدمت کنند.
مهدی روانخواه دانش آموز بویراحمدی که در کنکور سراسری موفق به کسب رتبه ۱۰ کشور در رشته تجربی شده بود نیز گفت: موفقیت‌هایم را مدیون عنایت خداوند، خانواده، معلمان و دو مشاور تحصیلی خودم خانم‌ها شقایق و مهین بناوندی هستم.
وی همچنین از نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان بویراحمد، بسیج دانشجویی استان و شهردار یاسوج به خاطر حمایت‌هایشان تقدیر کرد.
در پایان لوح تقدیر از سوی غلام محمد زارعی نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، توسط فرماندار شهرستان بویراحمد به «مهدی روانخواه» اهدا شد.
 

----------------------------------------------------
گزارش و عکس از علی‌اکبر پاک
--------------------------------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
لطفا بفرمایید این آقای محمود ارشدی اونجا چکار میکنه؟
نکنه اونم نخبه است!؟
محمد
Iran, Islamic Republic of
همش تبلیغاته جناب فرماندار و نماینده
صنعت
Iran, Islamic Republic of
یکی نیسی بگو اخه روح الله باقری فرد تو کوچکو ای کارل
یوسفی
Iran, Islamic Republic of
وجود چنین نخبگانی نیاز به حمایت ملی و استانی دارند .ضمن تبریک ، از بنیاد ملی نخبگان کشوری و استان انتظار حمایت همه جانبه هست .
چ مردم ج
Iran, Islamic Republic of
خدایی با یک لوح خالی ، تشویق یک جوان نخبه توسط مسولین ایا دردی برایش دوا می شود؟
از سفلي
Iran, Islamic Republic of
افرین برشما دانشمند اینده استان
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
لطفا یکی بگه شغل اقای محمدی مسول دفتر اقای زارعی قبل از رییس دفتری چی بوده
اعتدال
Iran, Islamic Republic of
آفرین باید گفت به این جوانان این خطه.
Iran, Islamic Republic of
ضمن عرض تبریک خدمت نخبه عزیز
قابل توجه مسئولین محترم (نماینده ، استاندار ، رییس امور نخبگان ، مدیرکل آموزش وپرورش ، رئیس واحد استعدادهای درخشان سازمان و ...)
این دیار سرشار است از استعداد های درخشان ونخبگانی گمنامی است که کسی آنها نمی شناسند مگر وفقط در آخرین سال خروج از استان اسمش در کارنامه کنکور بیرون بیاید
برای حمایت از بهترین وعزیز ترین سرمایه های مان باید تلاشی عمومی ومضاعف انجام دهیم هرسال شاهد دید وبازید مسئولین در اقصی نقاط استان هستیم از پروژه های کوچک وبزرگ و ... ولی یک بار نشده که مسئولین محترم سری به خزانه سرمایه های واقعی (مدراس تیز هوشان ) بزنند لذا استدعا داریم برنامه مدون در این خصوص تهیه تاهم مورد تشویق بیشتر نوجوانان وجوانان باشد وهم نسبت به رفع مشکلات موجود اقدام شود .

به امید دیدار در مدارس خاص
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1