تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۷
کد مطلب : ۲۶۵۹۶۸

اقدامی با طعم قدرشناسی

۰
کبنا ؛مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با حضور در منزل یکی از قدیمی‌ترین فعالان عرصه رسانه از او قدردانی کرد.
رضا دهبانی‌پور عصر امروز و در آستانه روز خبرنگار به منزل سعید نظری رفت تا نشان دهد که هواسش به همه چیز هست و برای کار خبر و خبرنگاری اهمیت قائل است.
او البته پیش از این هم به دیدار خانواده مرحوم کریمی که روزی با هزاران زحمت در این استان روزنامه می‌فروخت هم رفت و از منزل شهید عبدیانی هم سرکشی کرد.
کاری که اگر چه در دایره کارهای نمادین تعریف می‌شود اما اگر منحصر به روز خبرنگار نباشد می‌تواند به یک فرهنگ خوب با طعم قدرشناسی تبدیل شود.
دهبانی پور امروز با معاون مطبوعاتی و تعداد زیادی از همکارانش به دیدار سعید نظری رفت که روزی در زاگرس، نخستین نشریه مکتوب کهگیلویه و بویراحمد قلم می‌زد؛ دورانی که تازه طفل نوپای قلم و رسانه بلند شد تا در سرنوشت خوب و بد استانش دخیل شود.

او با این کار خوب در آستانه روز خبرنگار تا حد زیادی بر بازار بی‌سامان خبرنگاری و رسانه‌ها سرپوش گذاشت و گفت که آمده است که بگوید قدر زحمات خبرنگاران و کسانی که برای آگاهی مردم تلاش می‌کنند را می‌داند.
دهبانی پور از خاطراتش در آن روزها برای خرید هفته‌نامه زاگرس هم حرف می‌زند و می‌گوید که احساس خیلی خوبی دارم و لازم بود یادی از دست‌اندرکاران این رسانه داشته باشیم.
اما سعید نظری که بعد از آن دوران خاطره‌انگیز در فعالیت‌های ابتدایی عرصه رسانه به منابع طبیعی رفت و در روابط عمومی آن با حوزه خبر و اطلاع‌رسانی بیگانه نبود، بعد از مدتی مدیر منابع طبیعی شهرستان بویراحمد می‌شود و با همان دید رسانه‌ای که داشت ارتباط بسیار خوبی با خبرنگاران برقرار کرد و به کمک آنان کارهایی قابل قبولی انجام داد.
او بعد از دو سال فعالیت در منابع طبیعی و جنگ با آتش جنگل‌های این شهرستان، با مشکل قلبی شدید مواجه شد و چند سال از عرصه خدمت دور شد.

نظری امروز در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، او را مدیری فهیم و اهل درک خطاب کرد و گفت که این قدرشناسی آقای دهبانی و همکارانش را ارج می‌نهد.
وی گفت: اگر فرهنگ و هنر در این استان درست شود، همه چیز درست می‌شود و می‌توان به توسعه و پیشرفت امیدوار شد.
نظری یادآور شد: روزی تنها نشریه مکتوب این استان "زاگرس" بود ولی امروز خوشحالم که صدها نشریه و رسانه فعال وجود دارد که علاوه بر رشد کمی و کیفی خوبی پیدا کردند به طوری که خیلی‌ها، قدرت قلم برخی خبرنگاران این استان  را پذیرفتند.
نام شما

آدرس ايميل شما

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1