تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۴
کد مطلب : ۲۶۵۸۴۴

رنج‌ها و گنج‌های کهگیلویه وبویراحمد در مجلس شورای اسلامی به نمایش در می‌آید

۰
کبنا ؛رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری نمایشگاه عکس «کهگیلویه و بویراحمد سرزمین رنج ها و گنجها» در مجلس شورای اسلامی خبرداد.
شریف اسلامی به خبرنگاران گفت: در این نمایشگاه ۶۰ اثر عکس از عکاسان استان با موضوع محرومیت‌ها و ظرفیت‌های استان به نمایش در خواهد آمد.
وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی ظرفیت‌ها و به تصویر کشیدن محرومیت‌ها در راستای توجه مسئولین ملی به توسعه کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد و گفت: این نمایشگاه ظهر روز یکشنبه با حضور نمایندگان استان در مجلس و در صورت هماهنگی؛ رئیس و نواب رئیس مجلس و مسئولین حوزه هنری کشور افتتاح می‌شود.
اسلامی تصریح کرد: برگزاری این نمایشگاه که حاوی عکس‌های تاثیرگذاری از محرومیت‌ها و توانمندی‌های استان است با جلسات رأی اعتماد به کابینه دوازدهم مصادف شده و این می‌تواند تصویر شفاف تر و دقیق‌تری از استان به تصمیم سازان در دولت و مجلس ارائه دهد.
رئیس حوزه هنری استان هنر را یکی از ظرفیت‌های مهم برای توسعه استان عنوان کرد و گفت: با هنر می‌توان به خوبی ظرفیت‌های استان را در عرصه ملی معرفی و نگاه‌های ملی را به سمت آن سوق داد. و تلاش برای رشد و تعالی استان یکی از مسئولیت‌های مهم اجتماعی هنرمندان است.
اسلامی در پایان گفت: در این نمایشگاه آثاری از اسحاق آقایی، حسن فتاحیان، داوود ایزدپناه و کیوان کیانی از ۲۱ تا ۲۵ مرداد در معرض دید بازدیدکنندگان در مجلس شورای اسلامی قرار خواهد گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1