تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۵
کد مطلب : ۲۶۵۱۶۴

امضای تفاهم نامه همکاری میان حوزه هنری و بنیاد حفظ آثار در یاسوج

۰
کبنا ؛رئیس حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تفاهم نامه همکاری فرهنگی میان حوزه هنری استان و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به امضا رسید.
شریف اسلامی در این نشست اظهار داشت: این دو دستگاه دارای اهداف و رسالت‌هایی مشترکی هستند و قطعاً با هم افزایی بیشتر می‌توانند بهتر به اهداف خود برسند.
وی از محدودیت‌ها و کمبود منابع و امکانات در دو دستگاه به عنوان یک معضل یاد کرد و بیان داشت: با تقویت مشارکت‌ها و استفاده از ظرفیت‌های همدیگر می‌توان به پوشش خلأ منابع و امکانات کمک کرد.

اسلامی فعالیت و تولید در حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را از رسالت‌های اصلی حوزه هنری عنوان کرد و گفت: حوزه هنری استان در سال‌های اخیر در این حوزه وارد شده است و تاکنون آثار در خور و فاخری را تولید و ارائه کرده است.
وی با شاره به برخی از تولیدات گذشته حوزه هنری در حوزه ادبیات پایداری همچون «پایی که جا ماند» و «فتاح» ادامه داد: در سال جدید نیز این مرکز چندین طرح و برنامه تولیدی در دفاع مقدس دارد که از جمله می‌توان به چاپ و تولید کتاب «مقاومت خندقیان» اشاره کرد که مجموعه ای تقریباً جامع از حماسه ماندگار رزمندگان استان در روزهای آخر دفاع مقدس است و این کتاب به زودی و با حضور مسئولین کشوری و استان رونمایی خواهد شد.
هم چنین در ابتدای این نشست رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تشریح وظایف این بنیاد و همسویی دو دستگاه گفت: انشالله که این همکاری و تفاهم نامه بتواند به ترویج خون شهدا در جامعه یاری رساند.
سرهنگ امیرعباس آسم‌اند اظهار داشت: در اجرای برنامه‌ها و همکاری‌ها به گونه ای مدیریت شود که همه مردم جامعه از تولیدات و برنامه‌های فرهنگی استفاده کنند و هنر مختص یک گروه خاص و تکراری نباشد.
گفتنی است طبق این تفاهم نامه حوزه هنری استان و بیناد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در بخش‌های مختلف فرهنگی و هنری و به‌ویژه در حوزه تولید و اجرای برنامه همکاری خواهند داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1