تاریخ انتشار
شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۸
کد مطلب : ۲۶۴۹۰۷

اعتراضات به نتایج انتخابات به درگیری خونین در قلعه رئیسی منجر شد/ مجروح شدن یک سرباز و دو فرد عادی در درگیری

۶
۱
کبنا ؛فرماندار شهرستان کهگیلویه از زخمی شدن ۲ نفر طی درگیری در بخش چاروسای این شهرستان خبرداد.
به گزارش کبنا، عصر امروز پس از اعلام نتایج اولیه انتخابات شورای شهر قلعه رئیسی، اعتراضات مردمی به نتیجه انتخابات شروع شد و کار به بازشماری آرا رسید که باعث ایجاد تغییراتی در نتایج نهایی شد اما نتایج نهایی مورد پذیرش تعدادی از مردم نبود و این موضوع همچنان در سطح جامعه با عدم پذیرش مواجه بود.
تا اینکه کار به درگیری شدید کشیده شده است و به گفته فرماندار شهرستان کهگیلویه دو نفر در این درگیری‌ها زخمی شدند.
علی پوزش در این خصوص به خبرنگاران با بیان اینکه این درگیری صبح امروز در میدان امام حسین(ع) قلعه رئیسی رخ داد، تصریح کرد: در این درگیری که در ادامه اعتراضات به نتیجه انتخابات شورای اسلامی شهر قلعه رئیسی رخ داده البته نتیجه انتخابات تایید شده و مشکلی نداشت، یک سرباز نیروی انتظامی و یک نفر دیگر زحمی شدند.
وی یادآور شد: عصر دیروز یکی از طرفین اقدام به راه بندان دیگری کردند و درگیری شدیدتر شد و درگیری امروز ادامه درگیری دیروز بود تا اینکه امروز به صورت شدید به همدیگر حمله کردند.
فرماندار شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه در این درگیری یک سرباز نیروی انتظامی و دو فرد عادی با اسلحه مجروح شدند اضافه کرد: دو مجروح به بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت حال عمومی آنها خوب و دقایقی پیش فرد سوم هم به بیمارستان اعزام شده و هم اکنون با حضور نیروی انتظامی امنیت در این بخش برقرار است و این درگیری کشته نداشت.
وی افزود: امنیت شهر قلعه رئیسی، مرکز بخش چاروسا با حضور نیروی انتظامی شهرهای دیشموک و قلعه رئیسی و پاسگاه انتظامی کوشک برقرار است.
 
علی پوزش افزود: این درگیری در ادامه اعتراضات به نتیجه انتخابات شورای اسلامی شهر قلعه رئیسی رخ داده است. البته نتیجه انتخابات تایید شده و مشکلی نداشته است. در این حادثه یک سرباز نیروی انتظامی و یک نفر دیگر زخمی شدند.
وی بیان کرد: همچنین در یک عروسی در روستای «موشمی» درگیری بین ۲ نفر رخ داده که بعد از عروسی این درگیری ادامه پیدا کرده و یکی از طرفین اقدام به راه بندان برای گروه دیگر کرده است، در نتیجه درگیری شدید‌تر شده است. هم اکنون با حضور نیروی انتظامی امنیت در این بخش برقرار است و این درگیری کشته نداشته است.
پوزش با اشاره به اینکه زخمی شدن ۲ نفر در پی این درگیری از سوی نیرو انتظامی گزارش شده است، ادامه داد: اخیرا اعلام شده که نفر سوم هم به بیمارستان منتقل شده است و محروحان این درگیری به بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت انتقال یافتند.
وی عنوان کرد: امنیت شهر قلعه رئیسی، مرکز بخش چاروسا با حضور نیروی انتظامی شهرهای دیشموک و قلعه رئیسی و پاسگاه بلویری دهستان جاورده فعلا برقرار است. شورای تامین شهرستان تشکیل شده و افراد بانی و دخالت کننده در این درگیری دستگیر شدند و تحویل مراجع قضایی شده‌اند.
 
گفتنی است؛ درگیری موضوع انتخابات شهر قلعه رئیسی از ماه ها گذشته ادامه داشت که امروز به صورت شدید صورت گرفت که امیدواریم مراجع قضایی وارد شوند و با خاطیان برخورد شدید کنند تا دیگر شاهد چنین مواردی نباشیم.
یکی از مواردی که امروز مردم شهر قلعه رئیسی از آن بسیار نگران بودند عدم برخورد شدید نیروهای قضایی با افراد خاطی در گذشته بود که امروز سبب این درگیری شدید شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

جوان
Iran, Islamic Republic of
یا ..شون را یا به جان هم می افتند
محمد رضا
Iran, Islamic Republic of
استاندار تحویل بگیر بخشدار سفارشی کار دستت داد
دهدشتی
Iran, Islamic Republic of
حاکم شهری که مرغابی بود بر سر آن رسوایی ببر
عجب طیب
Iran, Islamic Republic of
قلعه رئیسی...ه عجب
منوچر
United States
همه انتخابات.. اگه راست پس ازاین واضع ت
ر هم میشه ..
Iran, Islamic Republic of
اخ سی قله ریسی
صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

ضرغامی گویا بنا بر ترک عادت صبحانه‌های سیاسی‌اش ندارد؛ حتی حالا که در مقام وزارت میراث ...
معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

پنج میلیون و 800هزار تومان؛ متوسط حقوق فرهنگیان در سال 99. دریافتی‌ای که به گفته رئیس ...
خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی پس از یازده سال در نشست‌های جداگانه سخنرانی کردند که بازتاب‌های ...
1