تاریخ انتشار
شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۶
کد مطلب : ۲۶۴۷۲۷

«کیانی»، «اتاق بازرگانی» و رویکرد اجتماعی

۲
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛عبدالرضا پورشریف
ده سال پیش وقتی که «جبار کیانی» اتاق بازرگانی یاسوج را به دست گرفت کمتر کسی فکر می‌کرد، از ساختمان اجاره‌ای واقع در سالم آباد یاسوج بزرگترین همایش سرمایه‌گذاری را با حضور نمایندگان اقتصادی و سفرای ملل‌‌های دیگر برای معرفی ظرفیت‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری پایه‌گذاری شود او در کمتر از یک دهه فعالیت بدون یک ریال از منابع دولتی و بخش خصوصی و تنها بر اساس قدرت چانه‌زنی که به قول «مایکل پورتر» یکی از نیروهای رقابتی و مدیریت استراتژیک است، ساختمانی را با بهترین طراحی و متریال‌های دنیا و البته مصالح کاملاً ایرانی بنا نهاد. کاری که از هیچ مدیر کهگیلویه و بویراحمدی دیگر سراغ نداریم، تا جایی که می‌بینیم و گفته می‌شود فلان پروژه و یا ساختمان اداری به دلیل عدم اعتبار و پول سال‌ها است که نیمه کار رها شده و یا خاک می‌خورد.
«جبار کیانی» در اتاق بازرگانی یاسوج با همراهی سایر همکارانش ضمن رایزنی با سفرا، نمایندگان اقتصادی، دولتمردان و اتاق‌های بازرگانی سایر کشورها (همانند؛ عراق، لبنان، عمان، اتریش، مالزی، بلغارستان، رومانی، چک، بلاروس، روسیه و ...) برای معرفی داشته‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان کهگیلویه و بویراحمد در حمایت از بخش خصوصی و واحدهای تولیدی این استان نقش مهمی را ایفا می‌کند.
اما رویکرد دیگری را اتاق بازرگانی یاسوج با مدیریت «جبار کیانی» این روزها می‌بینیم که نقش این اتاق را بیش از گذشته ممتاز کرده است.
بورسیه ۲۰۰ دانش‌آموز و دانشجوی بی‌بضاعت، حمایت ویژه از ورزشکاران ملی و هنرمندان از کارهای ماندگار «کیانی» است.
در سفر هیأت رئیسه اتاق بازرگانی و روسای اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور به یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن آشنایی با جذابیت‌ها و ظرفیت‌ها، پتانسیل‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان، ۱۰۰ میلیون تومان برای اختصاص به مدارس عشایری کهگیلویه و بویراحمد تصویب کردند.
هیأت رئیسه اتاق بازرگانی ایران و روسای اتاق‌‎های بازرگانی سراسر کشور همچنین در بازدید از مرکز نگهداری از کودکان معلول ۲۰۰ میلیون برای حمایت از این قشر در نظر گرفتند.
در جلسه هیأت رئیسه اتاق ایران در یاسوج گفته شد؛ «جبار کیانی» آدم پیگیری هستند و هر چه پول در اتاق است ما آن را می‌دهیم به اتاق یاسوج.
اعضای هیأت رئیسه نیز می‌گفتند که کیانی برای گرفتن پول خون به دل ما کرده است.
سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از ساختمان جدید اتاق بازرگانی یاسوج گفت: «کیانی» از آن مدیرانی است که بیشتر از فکرشان استفاده می‌کنند.
«کیانی» از نیروهای جوان برای مدیریت اتاق بازرگانی بهره برده و شاید یکی از رازهای موفقیت او همین مسئله باشد.
او الان رقیب جدی اتاق‌های است که قدمت ۱۰۰ ساله دارند.
اما بعضی‌ها از «اتاق یاسوج» انتظار دارند که در سایر نقاط محروم استان سرمایه‌گذاری کند و همچنین دستاوردهای اتاق در یک دهه گذشته برای اطلاع عموم شرح داده شود.
   
نام شما

آدرس ايميل شما

مهندس
Iran, Islamic Republic of
انصافا من توجلسه اتاق بودم چیز خوبی که ااشت بعد از جلسه کیک واب معدنی خوبی داشت ؟دیگه هیچ ؟
ررر
Iran, Islamic Republic of
نوش ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1